تبلیغات در گوگل ادوردز با بهترین قیمت

اگر شما این اپلیکیشن را بپسندید و قادر به نصب آن باشید گوگل پلی برای تبلیغ در گوگل از شما هزینه دریافت می کند . چه مزایا و معایبی برای این روش تبلیغاتی بیان میشود؟ از طرفی برخی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ که در این حوزه فعالیتی ندارند کم و بیش معایبی را برای گوگل ادوردز بیان میکنند تا بدین وسیله مشتریان خود را از گوگل ادوردز دور نگاه دارند. ما سعی کردیم مهم ترین معایب و مزایای استفاده از خدمات گوگل ادوردز را بیان کنیم. و به گوگل اجازه می دهد . تبلیغات گوگل ادز به شما اجازه می دهد در کمتر از 24 ساعت و دقیقا با کلیدواژه های مد نظر خود در صفحه اول گوگل ظاهر شوید. این نتایج دقیقا همان گوگل ادز هستند.

و دومی دسته کمپین هایی هستند که برای تبلیغ در گوگل از نمایش گوگل استفاده می کنند . با این حال نباید انتظار داشته باشید که با قطع تبلیغات گوگل ادوردز بازهم بازخوردی مشابه زمان برگزاری کمپین دریافت کنید. نکته مورد نظر برای تبلیغ در گوگل توسط گوگل مپ ، تبلیغاتی است که در بالای نقشه قرار می گیرد . البته نکته مورد نظر برای گوگل شاپینگ این است . اینکه تبلیغات گوگل ادوردز گران است دیگر برمیگردد به نرخ دلار، چون شرکت های ایرانی خدمات را از خود گوگل دریافت میکنند و عینا مبلغ دریافتی را با کسری از هزینه (کارمزد مدیریت) به حساب گوگل واریز میکنند. گوگل ادوردز پنل مدیریت پیشرفته ای در اختیار شما قرار میدهد. کمپین را می توان مجموعه ای از تنظیمات (زمان ، مکان ، روش قیمت گذاری ، بودجه ، مخاطبان مورد هدف ) و محتوای تبلیغاتی ( محتوای تصویری ، متنی و ویدیوئی ) تعریف کرد که با توجه به هدف مورد نظر تبلیغ در گوگل انجام می شود .

شما باید به یک سوال مهم هم در هنگام استفاده از اکانت گوگل ادز پاسخ دهید. برای مثال می تواند یک بنر تبلیغاتی را در تمامی سایت های گوگل ( سایت ها ، اپلیکیشن ها ، کانال های یوتیوب و… ) با رعایت فرمت ، حجم و اندازه گوگل ادز نمایش بدهد . موتور جستجو گوگل را می توان تمامی سایت هایی معرفی کرد که تمامی انسان ها سوالات ریز و درشت خود را از آن می پرسند و در بین این سایت ها تبلیغات در گوگل را که توسط گوگل ادز به نمایش گذاشته شده مشاهده می کنند .

گوگل ادز همانطور که از نام آن پیداست ثبت تبلیغات در گوگل می باشد که البته برای ثبت تبلیغات در گوگل توسط گوگل ادز کاربران هزینه ای را باید پرداخت کنند. البته با استفاده از سرویس تبلیغات گوگل. می توان گفت از مهم ترین و پرکاربرد ترین روش ممکن برای تبلیغ استفاده شده است . این نوع تبلیغ را می توان در بخش های متفاوتی تقسیم بندی کرد . اما باما به طور اختصاصی روی این موضوع تمرکز کرده و در کنار تبلیغات اطلاعات خوبی نیز از انواع مدل های خودرو در اختیار کاربر قرار می دهد. بنابراین علاوه بر اینکه ویدئو باید جذاب باشد، باید بتوانید آنرا به خوبی توزیع کنید تا افراد بسیار زیادی آنرا مشاهده کنند. کدام شرکت تبلیغاتی را میخواهید بیابید که بتواند به خوبی گوگل از کمپین تبلیغاتی خود گزارش آماری لحظه ای دهد؟ تبلیغات گوگل دقیقا همان راهی است که به شما کمک می کند در کمتر از 24 ساعت با کلیدواژه مدنظر خود لینک اوّل جستجوی گوگل باشید! فعالیت کردن در سایت بر اساس نکات صحیح به شما کمک خواهد کرد که بازدید زیادی را به سایت خود سوق دهید. اگر خدمات شما مبتنی بر مکان است و دوست دارید تنها ساکنین یک منطقه جغرافیایی خاص تبلیغات شما را ببینند کافیست که بازه جغرافیایی صحیح را انتخاب کنید.

هزینهای که برای این افزونه ساده و پرسرعت باید بپردازین 49 دلار است که به نسبت Advanced Ads به صرفهتر است. اطلاعاتی که در کمپین تبلیغاتی در اختیار شما قرار می گیرد می تواند بعدا برای سئو سایت شما نیز استفاده شود. در بین این سایت ها گوگل ادز تبلیغ شما را نیز قرار می دهد . برای شروع تبلیغات خود گوگل پیشنهاد میکنیم از خدمات شرکت معتبری در این زمینه بهره مند شوید. برای مثال، اگر برای یک کلمه کلیدی ۴ دلار پیشنهاد دهید و گوگل تشخیص دهد که هزینه شما به ازای هر کلیک فقط ۲ دلار است، آن وقت جایگاه تبلیغاتی برای شما خواهد شد.

دلایل بسیاری برای استفاده از گوگل ادز وجود دارد اما در این مقاله به 10 مورد از آنها اشاره میکنیم. در این نوع تبلیغ در گوگل ، تبلیغ کننده به ازای هر کلیک روی تبلیغ به گوگل هزینه پرداخت می کند . در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشته باشید میتواند فایل اکسل یا نمودار خطی روند رشد کلیکها و یا هزینههای گوگل خود را مشاهده کنید. Ad Auction سیستم مزایده و حراج گوگل ادز است که وقتی کسی عبارتی را در گوگل جستجو میکند به کار میافتد تا مشخص شود 1) کدام تبلیغ برای آن عبارت کلیدی نمایش داده شود، 2) هر تبلیغ در چه جایگاهی قرار بگیرد. این تبلیغ در گوگل توسط گوگل ادز جوری انجام می شود که پس سرچ کلمه کلیدی مورد نظر تصویر ، قیمت ، اطلاعات محصول به کاربر نمایش داده شود . هنگامی برای تبلیغ در گوگل ، تبلیغ در موتور جستجوی گوگل قرار می گیرد . تبلیغات گوگل با صرف هزینه مناسب میتواند روشی بسیار مؤثر برای هدایت ترافیک مناسب و واجد شرایط به وب سایت شما باشد؛ دقیقاً هنگامی که افراد در جستجوی انواع محصولات یا خدمات ارائه دهنده کسب و کار شما هستند.

زیرا هدف ها برای تبلیغ در گوگل و استفاده از گوگل ادز بسیار متفاوت هستند . در حقیقت گوگل ادز برای رشد، دیده شدن و به خاطر سپردن سایت و نام تجاری شما بسیار حائز اهمیت است. امکان تعیین بودجه روزانه یکی از روش های مدیریت هزینه گوگل ادوردز است. امکان تنظیم بازه جغرافیایی یکی دیگر از امکانات گوگل ادوردز است. در تبلیغات گوگل فرقی ندارد که سئو وبسایتتان عالی باشد یا بد. گوگل مپ را می توان یک ابزار بسیار عالی برای مسیر یابی معرفی کرد . در گوگل شاپینگ پس از جستجو کلمه کلیدی مورد نظر کاربر قادر به مشاهده تبلیغ در گوگل که مرتبط به جستجوی او هستند نیز هست . اپلیکیشن نیز جزو پلتفرمهایی است که برای دیده شدن به تبلیغ نیاز دارد.

حتما نمونه زیادی از تبلیغاتی که از طریق افراد تاثیر گذار در اینستاگرام شده است را دیده اید. همچنین در مقالات این بخش میتوانید نمونههای موفق کمپینهای گوگل ادز در جهان و نمونه کار های شرکت تبلیغاتی لاوان در این حوزه را مشاهده کنید. گوگل ادز درگذشته با گوگل ادورز شناختهشده است. تا این متن ها را با یک ترکیب تصادفی در کنارهم قرار بدهد و به کاربران توسط گوگل ادز نمایش بدهد . استفاده از تکنیک های سئو سایت به بهبود رتبه شما در گوگل کمک می کند، امّا اثر بخشی سئو زمان بر است. گوگل ادوردز دارای یک ابزار رایگان تحت عنوان کیورد پلنر است که با آن به شما کمک می کند ایده های کلمات کلیدی مرتبط با بیزینستان را بیابید و ببینید که هر یک چقدر سرچ دارند. در این تبلیغ هدف مورد نظر تبلیغ کننده تنها افزایش ورودی سایت نیست بلکه تبلیغ کننده در این تبلیغ در گوگل شماره تماس خود را نیز قرار می دهد . بدین ترتیب، میتوانید مطمئن باشید که حداقل بازخوردی که از تبلیغ میگیرید افزایش ورودی سایت و افزایش میزان دیده شدن برند شما در فضای اینترنت خواهد بود. مهمتر این است که وقتی با گوگل ادورز توسط کاربران دیده شوید و آنها در سایت شما در سایت شما گشتوگذار کنند و به طور کلی با سایتتان تعامل داشته باشند، به مرور الگوریتمهای گوگل امتیازات مثبتی از این بازدیدها برای شما در نظر خواهد گرفت.

همچنین پرداخت هزینه به یک کارشناس و متخصص ممکن است بودجه اولیه تبلیغاتی شما را کاهش تبلیغ در گوگل دهد. در غیر اینصورت بازدهی آگهی شما کاهش می یابد. با گذشت زمان گوگل عبارت هایی را که بازدهی بیشتر نسبت به آنها اتفاق افتاده باشد را زیاد می کند . چه کسی بدش می آید وب سایتش در صفحه اول گوگل باشد؟ برای خیلی ها این سوال پیش می آید که سئو سایت بهتر است یا تبلیغ در گوگل. گوگل یک شرکت سازمان یافته و بسیار مدرن است. ممکن است بهقصد پول درآوردن وارد سرگرمی خود نشده باشید، اما اگر بهاندازهی کافی جدی باشید، برخی از این سرگرمیها پتانسیل تبدیل شدن به منبع پول را دارند.

درواقع می توان هدف را برای تبلیغ در گوگل مهم ترین پایه تصور کرد . پس توجه کنید که هزینه ای که به ازای هر کلیک به گوگل پرداخت میکنید و تعرفه تبلیغ گوگل ادز هم مهم هستند. یعنی میتوان گفت که برای کسب کار تخصصی به عنوان مثال کسب و کاری که دستگاه پمپ میفروشد، هیچ روش تبلیغاتی به جز روش تبلیغات در گوگل ادز را نمیتوان تصور کرد. اما برخی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ هنوز از عدم آگاهی مشتریان سواستفاده میکنند و این قضیه را پررنگ میکنند تا مشتریان را از رفتن به سمت گوگل ادوردز پشیمان کنند. نمایش آگهی بر اساس کلید واژه مرتبط با خدمات شما منجر به دیده شدن آگهی توسط مشتریان بالقوه شما میشود. طبیعتاً افزایش تعداد حروف در دیده شدن بیشتر مستقیماً تأثیرگذار است.

در این تبلیغ در گوگل ، تبلیغ کننده تنها متن های کوتاه و متفاوت درباره تبلیغ خود می نویسد . برای مثال اگر شما در گوگل پلی استور اپلیکیشن مورد نظر خود را جستجو کنید . در این مورد مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد. انتظار می رود که به این ترتیب همکاری بین تیم خلاق و تیم بازاریابی تقویت شود و همه چیز یک جا کنار هم قرار گیرد. اگر کلمهی Ads را در کنار این لینکها میبینید، این همان تبلیغات ادوردز در گوگل است. مزیت تبلیغات جستجو این است که شما تبلیغ خود را درجایی که بیشتر جستجوگران ابتدا در آنجا موضوعات خود را جستجو میکنند، نمایش میدهید و Google تبلیغ شما را در همان قالب سایر نتایج نشان میدهد فقط با این تفاوت که کنار آن کلمهی AD خودنمایی میکند و نشان میدهد که یک تبلیغ است؛ اما خیلی مهم نیست. از جمله خدمات آن می توان به تبلیغات در گوگل، رپورتاژ خبری، تبلیغات نصب اپلیکیشن و سایر خدمات در زمینه سئو، تولیدا محتوا و…

تبلیغ در گوگل , تبلیغات در گوگل , تبلیغات کلیکی : یکی از موثرترین روش های تبلیغ ، تبلیغات در گوگل (google adwords) یا تبلیغات کلیکی می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات در شبکه اینترنتی یکی از فاکتورهای مؤثر و مهم به شمار میآید. شما به عنوان یک کسب و کار، تبلیغ خود را در رسانههای مختلف اینترنتی به کاربران هدف خود نمایش میدهید. همانطور که در شکل مشخص است، قسمت عنوان تبلیغ از سه بخش تشکیل شده است که در هنگام ایجاد تبلیغ میتوانید برای هر یک از این سه بخش متنی با ۳۰ کاراکتر وارد کنید. تبلیغ در گوگل ، توسط کارشناسان دیجیتال مارکتینگ بهترین و اثرگذارترین شیوه تبلیغاتی عنوان میشود. زیرا گوگل زمانی از شما هزینه کسر می کند که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند. برای مثال اگر کاربر از گوگل مپ برای پیدا کردن یک رستوران استفاده کند . که گوگل شاپینگ در ایران قادر به فعالیت نیست .