تطبیق کاندیدای عالی با شغل عالی آنها


کاندیداها به سادگی مهارت ها، تجربه و رزومه خود را در پلتفرم آپلود می کنند، و الگوریتم تطبیق هوشمند ما، نامزد را به تناسب کامل خود مطابقت می دهد.

Tessellate.co با پنج هدف روشن تاسیس شد: ایجاد شرایط منصفانه تر برای استخدام معماری. صرفه جویی در زمان و دردسر فردی؛ صرفه جویی در شیوه ها از هزینه های بیش از حد؛ حذف سوگیری ناخودآگاه از فرآیند استخدام؛ و ترویج برابری و تنوع در فرآیند طراحی. الگوریتم هوشمند با مهارت ها و تجربیات وارد شده توسط داوطلبان برای یافتن یک تطابق کامل مطابقت دارد.

دستمزدهای راکد در معماری در مقایسه با صنایع نسبی برای همه در صنعت شناخته شده است. شیوه‌هایی مانند کاهش هزینه‌ها و پرداخت هزینه‌های کلان به استخدام‌کنندگان، همراه با تورم، حقوق‌ها را به صورت واقعی کاهش می‌دهند و بحران هزینه‌های زندگی تنها وضعیت را بدتر می‌کند. کمپین اخیر که توسط «Thepay100» راه اندازی شده و از معماران بریتانیایی خواسته است حقوق خود را ارائه دهند، نشان می دهد که این وضعیت به نقطه اوج نزدیک می شود. علیرغم افزایش‌های ناچیز اخیر و برخی تورم پرداختی به دلیل کمبود مهارت‌ها، این جنبش اخیر به اندازه کافی برای خنثی کردن حقوق پایین برای سال‌ها انجام نمی‌دهد.

Tessellate.co توسط معمارانی تأمین مالی شده است که معتقدند هزینه‌های 15 تا 20 درصدی که به استخدام‌کنندگان برای استخدام یک نامزد پرداخت می‌شود، در صورت حفظ در صنعت، می‌تواند بهتر هزینه شود. به جای پرداخت به استخدام کنندگان، پول پس انداز شده را می توان در ابتکارات محل کار، حقوق بالاتر یا طرح های آموزشی در محل کار خرج کرد.

Tessellate.co برای هر استخدام، نرخ ثابتی معادل 8 درصد دریافت می کند، با وعده جایگزینی رایگان در صورتی که نامزد اولیه در شش ماه اول کار نکند. ما می دانیم که این زمان طول می کشد تا مشخص شود آیا یک معمار برای یک کار مناسب است یا خیر، زیرا این با دوره های آزمایشی در سراسر صنعت مطابقت دارد. ما استرس و دردسر غربال کردن صدها رزومه را از بین می بریم. الگوریتم تطبیق ما فهرست کوتاهی از کاندیداهایی را که دقیقاً با نیازهای شما مطابقت دارد، به مدیران منابع انسانی و مدیران بخش ارائه می دهد.

تبدیل شدن به بخشی از انجمن Tessellate.co به شما اجازه می دهد از طیف وسیعی از مزایای دیگر مانند تخفیف در چندین شرکت حقوقی برجسته، ارائه دهندگان آموزش CPD، پلت فرم های پاداش کارمندان و سازمان های تیم سازی، همراه با دعوت نامه ها برای رویدادهایی که برگزار می کنیم، بهره مند شوید.

ما تعهدی قوی برای تضمین برابری فرصت ها در معماری و فضای محیط ساخته شده داریم. زمان سخنان و افسانه ها مدت هاست گذشته است. سازمان ها و افراد باید اقدامات معناداری انجام دهند. الگوریتم هوشمند و تطبیق کور ما هر فرصتی را برای سوگیری ناخودآگاه حذف می کند. این تعهد با اهدای 200 پوندی ما به ازای هر مکان به برنامه Blueprint’s for all Building Futures پشتیبانی می شود و ما شریک رسمی جایزه استعدادهای جدید در جوایز طراحی سرفیس هستیم.



منبع