تعمیرات اساسی سالن بازار ویکفیلد Adjaye بالاخره شروع شد

مجوز Wakefield Edge در اکتبر سال گذشته اعطا شد و این ساختمان به عنوان یکی از مکان‌های توسعه مجدد توسط فارلز در طرح اصلی ژانویه 2022 برای شهر معرفی شد. فارلز در سال 2020 برنده شغل استاد برنامه ریز شد.

این فضای مختلط که 7 میلیون پوند بودجه از وزارت فرهنگ، رسانه و ورزش دریافت کرده است، میزبان مشاغل محلی، امکانات آموزشی، خرده فروشی، دفاتر و سرگرمی خواهد بود.

بازسازی تالار بازار برای اولین بار از سال 2019، زمانی که یک تاسیسات هنری موقت از فضای داخلی استفاده کرد، اعضای بازگشته به ساختمان را باز می گرداند. معامله گران بازار آخرین بار در سال 2018 از مکان طراحی شده توسط Adjaye استفاده کردند.

بازسازی سقف منحصر به فرد Adjaye را حفظ خواهد کرد و اکثر کارهای پیکربندی مجدد در داخل به طرح های شرکت مهندسی Arcadis انجام می شود.

اما در سال 2019، اعضای شورای شهر این پیشنهاد را تایید کردند، اما پس از آن که مالکان این سایت، Sovereign Land، برای پیشرفت در برنامه‌ها تلاش کردند و یک سینما در جای دیگری در شهر افتتاح شد.



منبع شورای ویکفیلد در سال 2018 به تخریب بازار سرپوشیده رأی داد و به جای آن طرحی تحت رهبری سینما توسط Leslie Jones Architecture که برنامه ریزی سال قبل را برنده شده بود، جایگزین کرد.

در اوایل این ماه، شورای Wakefield تصاویر مفهومی را منتشر کرد که نشان می‌داد چگونه بازار سابق به یک فضای اجتماعی به نام Wakefield Exchange تبدیل می‌شود.