تعیین استاندارد جدید برای دستشویی های تجاری

مسائل بهداشتی و بهداشتی در فضاهای تجاری در خط مقدم ذهن کاربران نهایی باقی مانده است، و توسعه دهندگان و مدیران تاسیسات به دنبال معمارانی هستند تا به ایجاد دستشویی هایی کمک کنند که از نظر طراحی تمیزتر باشند – همگی بدون به خطر انداختن زیبایی شناسی یک فضا.

افزایش بهره وری و کاهش صورت حساب

سازگاری کامل

آنیل مدان مدیر بازاریابی غیرمسکونی برای Ideal Standard UK و Armitage Shanks است



منبع

دستگاه ادراری Sphero از آرمیتاژ شانکس محصول دیگری است که طراحی و بهداشت را کاملاً متعادل می کند. Sphero که با همکاری استودیو Levien برنده جایزه ساخته شده است، با لبه‌های سرامیکی ظریف و کاسه عمیق خود، که کاربران و فضای اطراف را تمیز نگه می‌دارد، بیانیه زیبایی را ارائه می‌دهد. طراحی بدون لبه دایره‌ای ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند و در عین حال تعمیر و نگهداری را آسان‌تر می‌کند، و پخش‌کننده نازل تضمین می‌کند که فلاش تا جایی که ممکن است برسد – به این معنی که فضاها برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر هستند.

برای بسیاری از محصولات، انتخاب بین سبک، پایداری و دوام یک تصمیم ضروری است. با این حال، با افزایش اخیر محصولات با هدف کاهش اثرات زیست‌محیطی، اکنون گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل برای معماران و طراحان وجود دارد. WCهای دو فلاش نمونه بارز این است که این بخش تا چه حد پیشرفت کرده است، زیرا اکنون در فضاهای تجاری همه جا وجود دارند. با این حال، هنگام تلاش برای صرفه جویی بیشتر، معماران و معماران باید به مخازن با حجم کمتر نگاه کنند، که می تواند مصرف آب را از 6 به 4/2.6 لیتر در هر استفاده کاهش دهد و در فضا صرفه جویی کند و دستشویی های بازتر و جادارتری ایجاد کند.

با پوشش طیف وسیعی از فضاهای تجاری، ما کتاب‌های بخش راه حل‌های Singular™ را ایجاد کرده‌ایم تا فرآیند را آسان‌تر کنیم. اینها منبع عالی برای کسانی است که می خواهند Singular™ را در عمل ببینند، یا فقط به دنبال کمی الهام بر اساس گزینه های موجود هستند. کتاب‌های هتل‌ها، دفاتر و فضاهای عمومی حتی تمام بینش و تخصص مربوط به بخش خاص را گرد هم می‌آورند.

برای کسانی که حمام‌ها را مشخص می‌کنند، تعدادی گزینه در دسترس هستند که بهداشت را در جلو و مرکز قرار می‌دهند و در عین حال آن را برای کاربران نهایی و کسانی که مسئولیت نگهداری مداوم را بر عهده دارند، بدون دردسر می‌کنند. به عنوان مثال، شیر هوشمند Ideal Standard، Intellimix®، به کاربران یک میکسر شیک و شیک ارائه می دهد که کاربران را تشویق می کند هر بار با آب و صابون شستشو دهند و در طول چرخه شست و شوی دست ها شسته شوند. Intellimix® نه تنها نیاز به دستگاه‌های پخش صابون اختصاصی را از بین می‌برد، بلکه مکان دیگری را برای پنهان کردن باکتری‌ها از بین می‌برد، روند کلی تمیز کردن را تسریع می‌کند و ظاهری تمیز و صیقلی به دستشویی‌ها می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهاد سرویس بهداشتی تجاری Ideal Standard، به این آدرس مراجعه کنید: www.idealspec.co.uk/hygiene-redefined.html

بهداشت با تکنولوژی بالا پیش می رود

معماران و معماران در حال حاضر با کار دشواری روبرو هستند که تمام عناصر و محصولات مختلف مورد نیاز یک دستشویی تجاری شلوغ را با هم تضادهای زیبایی شناختی بین تامین کنندگان و مسائل عملکردی دارد که می تواند مانع از تعامل صحیح محصولات شود. با این حال، فلسفه Singular™ از Ideal Standard و Armitage Shanks، با موضوعات طراحی که همه محصولات را در هم می‌پیچد، سؤالات مربوط به سازگاری را از بین می‌برد. همه محصولات موجود در مجموعه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت بصری و عملی با یکدیگر کار کنند، و سفر محصول نهایی تضمین می‌کند که معماران بدون توجه به آنچه که دنبال چه هستند، یک نقطه تماس جامع دارند.