تمرین عمومی 1 میلیون پوند از دولت برای گروه بعدی دریافت می کند


اعلامیه امروز (20 مارس) شامل بودجه برای طراحان، معماران و برنامه ریزان برای میدلندز و جنوب غربی خواهد بود – شرکت اجتماعی را در سراسر بریتانیا و به دو منطقه که هنوز به آن نرسیده است، می برد.

Public Practice، که در سال 2018 تاسیس شد، با هدف بازسازی مهارت ها و ظرفیت در بخش عمومی برای کمک به بهبود مکان ها و جوامع در سراسر انگلستان است. تا به امروز، این طرح بیش از 200 فرد ماهر را در اختیار مقامات محلی قرار داده است.

وزیر مسکن راشل مکلین گفت که 1 میلیون پوند برای اطمینان از داشتن مسکن و زیرساخت مناسب برای ارتقای سطح کشور ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ضروری است که مقامات برنامه ریزی ما مهارت ها و منابع مورد نیاز خود را داشته باشند و بودجه امروز اطمینان حاصل می کند که این بخش برای ارائه خدمات با کیفیت به جوامع محلی مجهزتر است.

پوجا آگراوال، مدیر اجرایی بخش عمومی گفت که بسیاری از شوراهای محلی از “شکاف مهارت های قابل توجه” رنج می برند که مانع از “توانایی توسعه دهندگان و شوراها برای ارائه خانه های جدید و بازسازی شده با کیفیت خوب، فضاهای عمومی پایدار یا مراکز شهر و خیابان های قابل دسترس” می شود.

او افزود: ما از وزارت افزایش سطح برای این بودجه سپاسگزاریم. ما سابقه افتخارآفرینی در جذب استعدادهای برنامه ریزی و مکان یابی بخش خصوصی به مقامات محلی و کمک به آنها برای ایجاد مشاغل طولانی مدت در بخش دولتی داریم.

آگراوال گفت که این شرکت اجتماعی ماموریت دارد به “هر شورا در انگلیس کمک کند تا برنامه ریزان ماهر را بیابد و متخصصانی را که برای بهبود جوامع و محله ها در سراسر کشور ما نیاز دارند” قرار دهد.

در پاسخ به اخبار مربوط به بودجه اضافی، ارقام صنعت گفتند که موفقیت این طرح تا کنون نشان داده است که دولت محلی می تواند مسکن و محله های جدید را در صورت تامین منابع مناسب ارائه دهد.

پل کاراکوسویچ، شریک موسس معماران کارسون کاراکوسویچ، می‌گوید: «یک بحران واقعی مهارت در طراحی و موقعیت‌های مکان‌سازی در شوراها در سراسر انگلستان وجود دارد. اگر می‌خواهیم این بحران مهارت‌ها را حل کنیم، به بخش دولتی و بخش خصوصی نیاز داریم که به صورت مشارکتی کار کنند.

‘بهتر منابع زیرا مشاوره طراحی اولیه و خدمات هماهنگی پروژه در شوراها ارزش بسیار خوبی برای پول در سراسر کشور فراهم می کند و خانه های جدید را قادر می سازد تا سریعتر ساخته شوند.

و راب پرینز، مدیر اجرایی گروه برکلی نسبت به کمبود مداوم معماران و طراحان در دولت محلی هشدار داد. او گفت: “سیستم برنامه ریزی دروازه ای برای سرمایه گذاری در جوامع محلی است و تاثیر بسیار زیادی بر سلامت، رفاه و شانس زندگی مردم دارد.”

با این حال، ما عمیقاً نگران ظرفیت و چالش های مهارتی هستیم که مقامات محلی با آن مواجه هستند. ما باید سیستم برنامه‌ریزی را بسیار کارآمدتر کنیم، به‌ویژه در سایت‌های بازسازی فیلد قهوه‌ای.

Public Practice در طول پنج سال گذشته بیش از 2500 درخواست را به برنامه کاریابی خود جذب کرده است که از هر 10 کارمند 9 نفر پس از استقرار خود در بخش دولتی باقی می مانند.

در میان افرادی که در این برنامه قرار گرفتند، 92 درصد قبلاً در بخش دولتی کار نمی کردند و 72 درصد هرگز در دولت محلی کار نکرده بودند. 53 درصد از متقاضیان قبلا هرگز برای شغل در بخش دولتی درخواست نداده اند.

گروه قبلی Public Practice که در اکتبر 2022 اعلام شد و بر شمال انگلستان و یورکشایر متمرکز بود. این شامل معمارانی از Allies and Morrison، Jestico & whiles، Hawkins\Brown، Karakusevic Carson Architects و Studio Egret West بود.



منبع