تمرین نیویورک پیوستن به تیم اصلی طرح آب کانادا BIG

لوکا ووکوتیچ، مدیر توسعه Art-Invest Real Estate انگلستان گفت: «با کارکردن با ماتیاس و تیمش قبلاً، می‌دانستیم که رویکرد رویایی و نوآورانه او برای Canada Water Dockside مناسب است و ما از ارائه معماری او خرسندیم. برای اولین بار به بریتانیا

پروژه های اخیر این مرکز شامل یک ساختمان تمام چوب در واشنگتن دی سی، دفاتر در بروکلین، و Die Macherei، مجموعه ای از ساختمان های محل کار در مونیخ است که با Art-Invest Real Estate توسعه یافته است.

انتظار می‌رود که درخواست موضوعات محفوظ HWKN در سه ماهه اول سال 2023 ارسال شود، زمانی که کار فعال‌سازی نیز در سایت آغاز شود. انتظار می رود این ساختمان دارای نماهای فعال در تمام ارتفاعات و همچنین طراحی بیوفیلیک، چه در داخل و چه در خارج باشد.

HWKN خود را به عنوان “مجموعه ای از معماران، مجسمه سازان، استراتژیست های اجتماعی و مبتکران” توصیف می کند و توسط معمار آلمانی ماتیاس هالویچ، که در OMA و Diller Scofidio + Renfro کار کرده است، تاسیس شد. هالویچ همچنین یکی از بنیانگذاران Architizer است، یک پلتفرم آنلاین که آثار معماران را نمایش می دهد.

HWKN قرار است به عنوان بخشی از طرح اصلی سه ساختمان که توسط Art-Invest Real Estate مستقر در آلمان در حال توسعه است، یک ساختمان اداری با کاربری مختلط در کنار اسکله تاریخی طراحی کند. طرح جامع توسط Bjarke Ingels Group (BIG) تهیه شد و در اوایل سال جاری مجوز طرح کلی به آن داده شد.

بلوک HWKN در Canada Water تا 55 متر ارتفاع خواهد داشت و رو به اسکله سابق خواهد بود. این دفتر در کنار ساختمان BIG قرار خواهد گرفت، دفتری به ارتفاع 110 متر که از پنج جلد تشکیل شده است که دور یک هسته مرکزی پیچیده شده است. هنوز یک معمار برای ترسیم نقشه های تفصیلی ساختمان سوم در طرح جامع تعیین نشده است.

طرح اصلی BIG Canada Water: طرح کلی قرمز نشان می دهد که ساختمان HWKN کجا خواهد بود



منبع

HWKN برای الهام بخشیدن به افراد و شرکت‌های ساختمان‌هایشان طراحی می‌کند تا از شغل و خانه‌شان بهره‌ورتر و هیجان‌زده‌تر شوند. و برای همسایگان و بازدیدکنندگان، برای به دست آوردن یک مقصد جدید. هدف ما آینده‌ای است که از نیازها و خواسته‌های مردم آگاه می‌شود و برای ایجاد راهی اجتماعی، جذاب‌تر و رضایت‌بخش‌تر برای زندگی، کار و مشارکت شکل گرفته است.

هالویچ افزود: “ما از اینکه بخشی از توسعه اصلی Canada Water Dockside هستیم و یکی از اولین ساختمان‌های اداری آینده در لندن پس از کووید را طراحی می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم.

ما می‌دانیم که مکان‌های جدید پیرامون معماری رشد می‌کنند که می‌تواند آن‌ها را معتبر، منحصربه‌فرد و مهم‌تر از همه، برای جوامعشان ارزشمند کند. در Canada Water Dockside ما این اصول را به کار می بریم تا اطمینان حاصل کنیم که توسعه به طور معناداری در بافت محلی موجود ادغام می شود و منطقه را به نفع همه تغییر می دهد.