توسعه دهنده بازسازی مسکن در حال گسترش استودیو طراحی دیگری می خرد

این شرکت توسعه نوظهور در سال 2020 راه اندازی شد تا به املاک فرسوده شورای شهر جان بدهد. 15 کارمند در پایگاه لندن خود در نزدیکی بازار بورو دارد. اینها شامل کارمندان متخصص معماری و شهرسازی Grounded است که توسط ستاره نوظهور Chloë Phelps رهبری می شود که PCG سپتامبر گذشته راه اندازی کرد.

Smith-Milne افزود: “MCAU تیم های موجود ما را تکمیل می کند و مقیاس و پروژه های بیشتری را به ما می دهد و ما مشتاقانه منتظر همکاری با دیو و تیمش برای رشد تجارت هستیم.”

پروژه های کلیدی آن شامل تغییر کاربری حمام های عمومی اشتون در فهرست درجه II* به دفاتر و یک مرکز داده است. MCAU همچنین بر روی طرح برنده جوایز خیابان های ولز در لیورپول کار کرده است، جایی که صدها خانه متروکه تراس دار به یک جامعه PRS برنده جوایز بازسازی شدند.

MCAU که توسط مدیر هیئت مدیره سابق برادوی مالیان، دیو اسکیدمور تأسیس شد، با Loop در یک استودیوی ترکیبی در دفاتر PCG در Castlefield، منچستر ادغام خواهد شد و تعداد کارکنان را به 25 نفر خواهد رساند.

MCAU در مرکز شهر با کاربری مختلط و بازسازی مبتنی بر میراث، طرح‌های بخش اجاره‌ای خصوصی شهری و توسعه مسکن خانوادگی تخصص دارد.

به گفته توسعه‌دهنده، این کسب‌وکار در تلاش خود برای ایجاد اختلال در بازار طراحی شمالی با خدمات طراحی برنده جوایز و از نظر تجاری مناسب، «به سرعت در حال رشد» است.

در اوایل سال گذشته، توسعه‌دهنده Fourth Street Place Consultants، یک شرکت مشاوره بوتیکی را که با کسب‌وکارها و مقامات محلی در مورد استراتژی‌های توسعه کار می‌کند، به عنوان بخشی از هدف خود برای رشد سریع از طریق مدل خرید «خرید و بساز» خریداری کرد.



منبع

گروه رو به رشد بازسازی املاک شورایی Place Capital Group (PCG) عمل طراحی و بازسازی MCAU (معماری شهر مدرن و شهرسازی) را خریداری کرده است.

خرید – برای مبلغی نامشخص – طراحی و بازسازی مستقر در منچستر به دنبال خرید PCG استودیوی معماری متمرکز Loop Systems در نوامبر انجام شد.

گروه Place Capital توسط دیوید اسمیت میلن و پیتر مارتین تشکیل شد. این شرکت در مسیر فروش بیش از 4.7 میلیون پوند تا پایان سال 2022، اولین سال کامل معاملات خود قرار دارد.

اسکیدمور گفت که با سال‌ها کار «در چندین شکل» با دیوید اسمیت میلن، تیم او «به طور کامل چشم‌انداز گروه سرمایه‌گذاری Place Capital را برای آوردن نوآوری واقعی در بخش‌های بازسازی املاک و مکان‌سازی دریافت می‌کند».