توسعه دهندگان سرکش طبق قانون جدید مجوز برنامه ریزی را رد کردند

مایکل گوو، سلف کلارک، در ماه فوریه توسعه‌دهندگان را به ممنوعیت مجوز برنامه‌ریزی تهدید کرد، زمانی که توسعه‌دهندگان را تحت فشار قرار داد تا تعهدی را امضا کنند که آنها را متعهد به بازسازی ساختمان‌های ناامنی که قبلاً ساخته بودند، می‌کند.

او طرح “بازیگران مسئول” خود را ارائه کرد که شامل سازندگان خانه می شود که ساختمان های خود را بازسازی می کنند و در بخش های 126-129 قانون ایمنی ساختمان نوشته شده است.

آن‌هایی که دولت تشخیص می‌دهد مجبور به انجام کارهای اصلاحی لازم نیستند، از این طرح خارج می‌شوند، به این معنی که می‌توان از دریافت مجوز برنامه‌ریزی، ساخت مجوزهای موجود یا تضمین کنترل ساختمان جلوگیری کرد.

کلارک گفت: «طرح پیشنهادی ما به شناسایی معدود توسعه‌دهندگانی که از کاهش وزن خود برای کمک به رفع بحران روکش امتناع می‌کنند کمک می‌کند.

اکنون از 49 توسعه‌دهنده‌ای که این تعهد را امضا کرده‌اند خواسته می‌شود تا قراردادهایی را برای پوشش کارهای اصلاحی که متوقف شده است امضا کنند. ماه گذشته، فدراسیون خانه‌سازان (HBF)، که نماینده توسعه‌دهندگان در سراسر بریتانیا است، گفت: «چندین زمینه بحث در مورد این قرارداد ادامه دارد».

بر اساس مقررات جدید دولت، سازندگان خانه‌ها در برداشتن روکش‌های ناایمن و سایر مصالح، هم از دریافت مجوز برنامه‌ریزی و هم از ساخت مجوز برنامه‌ریزی موجود منع می‌شوند.

کلارک افزود: «در این میان، توسعه‌دهندگان باید قراردادهای نهایی را امضا کنند، که آنها را متعهد می‌سازد تا ساختمان‌های ناایمنی را که مسئول آن هستند تعمیر کنند».



منبع طبق عنوان خواهر AJ، این قوانین که از اول سپتامبر به اجرا درآمد، همچنین باعث می‌شود که سازندگان خانه‌های غیرمنطبق برای امضای کنترل ساختمان با مشکل مواجه شوند. اخبار ساخت و ساز، که برای اولین بار به روز رسانی را گزارش کرد.

گرگ کلارک، وزیر ارتقاء سطح، با ارائه به روز رسانی در مورد مقررات، گفت که بسیار مهم است که توسعه دهندگان برای بهبود ایمنی ساختمان هایی که «بدون تأخیر» ساخته اند، اقدام کنند.