تیم رونالدز پس از مرگ Aedas UK به شغل برادفورد اودئون بازگشت

او افزود: مطمئنم برادفورد اودئون به یک مکان مشهور تبدیل خواهد شد. این یک فضای حماسی است که با حالت نیمه حفظ شده اش هیجان انگیزتر شده است. این نقطه عطف در بازسازی برادفورد خواهد بود.

“مثل این است که چیزی را که دوست داشتی از دست داده باشی و دوباره آن را پیدا کنی”

این سینما 13 سال پیش تقریباً تخریب شد تا راه را برای توسعه دفتر طراحی شده توسط معماران کری جونز باز کند. اما این طرح در نهایت کنار گذاشته شد و ایده های جدیدی برای این ساختمان جستجو شد.

— برادفورد زنده (@Bradford_Live) 8 دسامبر 2022





منبع رونالدز، مغز متفکر بازسازی امپراتوری هکنی لندن، در توصیف بازگشت خود به پروژه مورد انتظار، گفت: «مثل این است که چیزی را که دوست داشتید از دست داده باشید و دوباره آن را پیدا کنید.

سقف سالن رقص برداشته شده است که ساختار نسبتاً سبک وزنی را که از آن پشتیبانی می کرد آشکار می کند. این باید قبل از نصب سقف جدید تقویت شود. سقف موقت غول پیکر از گچ بری های سقف سالن رقص محافظت می کند. pic.twitter.com/vCYD2XrCGe

این ترکیبی هیجان انگیز از بازسازی دقیق، تولید مثل معتبر و ساختار خام خواهد بود. بردفورد هنوز نمی داند چه جواهری دارد. اما به زودی خواهد شد.

اما در سال 2018، پس از اینکه استودیوی غول معماری لندن برنده مناقصه OJEU برای توسعه طرح‌ها از مرحله RIBA 3 به بعد شد، کارش را به Aedas از دست داد – حرکتی که رونالد در آن زمان آن را “پوچ” نامید.

ساختمان احیای رنسانس دهه 1930 که توسط ویلیام ایلینگ‌ورث طراحی شد، یکی از بزرگترین سینماهای کشور بود که افتتاح شد، اما در سال 1969 به یک سالن بینگو و سه سینمای کوچکتر تبدیل شد و در آغاز هزاره بسته شد.

با این حال تابستان گذشته Aedas اجازه داد تا عملیات زیان ده خود در لندن وارد انحلال شود، به این معنی که برادفورد لایو نیاز به یافتن یک معمار جدید داشت.

تامین کنندگان اصلی طرح فعلی عبارتند از شورای برادفورد، دپارتمان دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش، صندوق قرعه کشی میراث، و اداره ترکیبی یورکشایر غربی (WYCA).

تیم رونالدز از سال 2011 با تاجر محلی لی کریون، مدیر شرکت اجتماعی برادفورد لایو، بر روی مفاهیم کار می کرد و مجوز برنامه ریزی برای تبدیل نقطه عطف مرکز شهر دهه 1930 را به یک مکان کنسرت جدید در سال 2014 دریافت کرد.

این طرح نسبت به مرحله 2 RIBA ما تغییر کمی کرده است، اما ما امیدواریم که برخی از طراحی داخلی Aedas را ساده کنیم. معماری ترکیبی از عناصر تاریخی بازمانده و فرم حماسی سازه اصلی است – نیازی به عناصر تزئینی جدید ندارد.

این پروژه قرار است در پاییز 2023 افتتاح شود.