جاناتان تاکی برای خانه گچی و کنفی مورد تایید قرار گرفت

درجه ای که فناوری های پایدار و مصالح ساختمانی طراحی را هدایت کرده اند، ویژگی کلیدی این پیشنهاد است. مصالح اصلی ساختمان یک سیستم اسکلت کنفی و چوبی با پمپ های حرارتی منبع زمینی، گمانه آب آشامیدنی، بازیافت آب خاکستری، انرژی خورشیدی و سیستم تهویه غیرفعال خواهد بود.

پاسخ اولیه این بود که خانه را به گونه‌ای تنظیم کنیم که از منظره‌ها، چه بلند و چه کوتاه، نهایت استفاده را ببرد، و در عین حال فرمی را پیشنهاد داد که با شخصیت شیب‌دار سایت همخوانی داشته باشد. توزیع و تقسیم بندی حجم ها برای پراکندگی جرم کلی ملک انجام شد.

خانه گچی پیشنهادی جاناتان تاکی دیزاین – پلان طبقه همکف



منبع پیشنهاد برای خانه جدید به دنبال معرفی یک خانه خانوادگی جدید با امکانات بهداشتی و رفاهی، کارگاه سرگرمی، باغ آشپزخانه دیواری، حوض شنا و باغ های محوطه سازی شده گسترده است که هدف آن ترویج گونه های طبیعی و افزایش تنوع زیستی است.

خانه روستایی سه خوابه «تحقیق‌نشده و در عین حال امروزی» جایگزین خانه‌ای از نظر ساختاری نامطلوب و کوچک‌تر در دهه 1970 خواهد شد.

محل ساری
مقامات محلی شورای شهرستان ساری
نوع پروژه خانه خانوادگی نوساز
مشتری محرمانه
معمار طراحی جاناتان تاکی
معمار منظر طراحی منظر جو تامپسون
مشاور برنامه ریزی مشاوره Planit
مهندس سازه وب یتس
مشاور M&E وب یتس
نقشه بردار کمیت گروو
مشاور CDM مهندسی ساحل
پیمانکار اصلی ساخت و ساز سی سی
منابع مالی خصوصی
تاریخ مناقصه TBC
در سایت شروع کنید TBC
تکمیل TBC
مدت قرارداد TBC
سطح ناخالص طبقه داخلی 533 متر2
فرم قرارداد JCT Intermediate (CDP) / مناقصه دو مرحله ای
انتشار سالانه CO2 TBC
هزینه کل TBC

خانه گچی پیشنهادی جاناتان تاکی دیزاین – مدل

داده های پروژه

طرح “بسیار ساخته شده و در عین حال قوی” دارای سیستم تهویه غیرفعال، پمپ های حرارتی منبع زمین و بازیافت آب خاکستری خواهد بود.

بازه زمانی آینده هنوز مشخص نیست.

امید است که این طرح بتواند به درک پیچیده‌تر و متنوع‌تر از بخش‌های مختلف پیشنهاد کمک کند. ترکیب نماها با اشاره به ایجاد دهانه های بزرگ برای باغبانی و در عین حال تلاش برای ارائه یک زمین ساخت محکم تر ساخته شده است. این در مفصل بندی پانل ها و ستون های سنگی، همچنین پالت مواد روی آن منعکس می شود.

این خانه امکان ایجاد مجموعه وسیعی از باغ ها را فراهم می کند که از حیات وحش موجود در سایت حمایت و پرورش می دهند و امیدواریم محیطی برای افزایش تنوع زیستی فراهم کنند. همچنین پیشنهاد می شود یک باغ آشپزخانه دیواری داشته باشید تا خانه تا حد امکان خودکفا شود.

ملات آهک پیشنهادی برای خانه گچی در ساری توسط جاناتان تاکی دیزاین

دیدگاه معمار

طبق روال، اسکلت ساختمان از بتن کنفی با اسکلت چوبی و پوشش بتنی آهکی سیکلوپی به ضخامت 100 میلی متر ساخته خواهد شد.

امید است که بتوان این برنامه را از طریق یک طرح پیشنهادی معماری و منظر که از نظر بافتی حساس هستند و هم از نظر زبان و هم از نظر مادی بی‌زمان طراحی شده است، تحریک کرد. در توصیف خانه باید به عنوان یک خانه خانوادگی سه خوابه با امکاناتی که به آن اجازه می دهد تا حد امکان مستقل عمل کند، درک شود.