جان متیوز به دنبال تخریب بیشتر طرح “پایدار” منچستر است


اداره محلی اسنادی را به شورای شهر ارائه کرد که خواستار مجوز برای اجرای مرحله دوم تخریب خانه برتر در Deansgate شد.

جان متیوز توسط توسعه دهندگان Property Alliance Group و Starwood Capital در اوایل سال 2021 منصوب شد تا مرحله به مرحله طراحی شود. بازسازی طرح هایی – از جمله هتل و مسکن – برای سایت هتل رنسانس دهه 1970.

این مرکز در اکتبر گذشته موافقت خود را برای بازسازی ساختمان اداری خالی و “فرسوده” Premier House در نبش خیابان Deansgate و Blackfriars، که در لبه جنوب شرقی عریض قرار دارد سایت. طرح تصویب شده شامل سه طبقه فضای اداری و واحدهای تجاری طبقه همکف بود که بر روی “هسته” ساختمان موجود بروتالیست ساخته شده بودند.

اسناد برنامه‌ریزی ارائه شده در این مرحله نشان می‌دهد که حامیان پروژه از ابتکار ابتکار مجله The Architects Journal RetroFirst استقبال کرده‌اند. [with its] strapline “سبزترین ساختمانی است که در حال حاضر وجود دارد” در در نظر گرفتن رویکرد به یک طرح جامع پایدار و قابل تحویل برای سایت.

آنها افزودند: رویکرد تخریب جزئی خانه پریمیر و استفاده مجدد از استخوان‌های ساختمان، و با طراحی یک ساختمان انعطاف‌پذیر که با تغییرات آب و هوایی و نیازهای ساکنان آینده سازگار باشد، حدود 20 تن CO2 صرفه‌جویی می‌کند.2 انتشارات.’

با این حال، این رویه اکنون برای تخریب بسیار جامع تر ساختار موجود اعمال شده است.

از طریق توسعه طراحی آشکار شده است که حفظ ساختار ساختمان فعلی و ادغام آن در ساختمان اداری جدید به شدت بر قابلیت تحویل پروژه و همچنین منجر به ایجاد خطرات قابل توجهی در کیفیت و قابلیت استفاده از محل اقامت اداری جدید خواهد شد. از جمله محدود کردن ارتفاع کف تا سقف، در آخرین ارسال برنامه‌ریزی آمده است.

“در نتیجه، اکنون پیشنهاد شده است که عناصر بیشتری از ساختمان خانه برتر سابق به عنوان مرحله دوم تخریب تخریب شود و به طور جداگانه، بازبینی هایی برای مجوز برنامه ریزی ساختمان اداری جدید ارائه شود.”

طبق آخرین پیشنهادات، یک نوار به عرض 10 متر از کل ساختمان تا سطح دال در Deansgate فرو می‌رود تا کارهای بعدی را تسهیل کند.

برای اظهار نظر با معماران جان متیوز، Property Alliance Group و Starwood Capital تماس گرفته شده است.

این سه نفر در نوامبر برنامه های جداگانه ای برای ساخت یک برج 26 طبقه در سایت رنسانس با 300 خانه و امکانات مرتبط ارائه کردند.



منبع