جایزه پایداری دانشجویی AJ 2022 – فهرست نهایی

برای خرید شماره جایزه دانشجویی ای جی از فروشگاه ای جی اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد اشتراک نیم بها

هادلی کلارک، کارشناسی ارشد، گروه معماری دانشگاه کمبریج

شرح پروژه این پروژه به بررسی راه‌هایی برای بازاندیشی خیابان دادلی می‌پردازد. این شهر که در شهر مستقر است، با افزودن سازه‌های Passivhaus یک ساختمان موجود را اشغال می‌کند تا یک مرکز فعالیت اشتراک‌گذاری مهارت، اجتماعی‌سازی و آموزش محیط‌زیست ایجاد کند. گلسنگ به عنوان روشی برای مراقبت از محیط زیست گنجانده شده است – سیستمی که می تواند به جذب دی اکسید کربن کمک کند و یک شاخص طبیعی وجود آلودگی است. تمام ساختمان‌های پیشنهادی، مصالح نما متفاوتی را برای کمک به کشت، حفاظت و پراکندگی گونه‌ها در منطقه ارائه می‌کنند. فعالیت‌های داخل ساختمان شامل ایجاد پانل‌هایی برای ترویج رشد در سراسر منطقه، رنگرزی با گلسنگ، چاپ، سفال، هنرهای زیبا و صنایع دستی قدیمی است. به طور کلی، این طرح چشم‌اندازی را برای معماری آینده ارائه می‌کند که در آن محیط‌های شهری به عنوان پناهگاه‌های حیات وحش در نظر گرفته می‌شوند و زیرساخت‌های ساخته شده آن، داربستی برای افزایش تنوع زیستی است.

آیا می دانستید دانش آموزان 50٪ تخفیف اشتراک AJ را دریافت می کنند؟ اطلاعات بیشتر!



منبع

نسل فعلی دانشجویان معماری خواستار مهارت های آماده برای آب و هوا هستند. رکورد تعداد ورودی های 45 مدرسه برای جایزه پایداری دانش آموزی AJ (اکنون در چهارمین سال آن است) نشانه دلگرمی است که دانشکده های معماری، یا حداقل استودیوهای فردی، به طور فزاینده ای به فراخوان دانشجویان برای اقدام پاسخ می دهند.

دوره مارس
خلاصه استودیو/واحد فضای زیرساخت آتلیه
عنوان پروژه رانریگ جدید/محلی گرایی و تاریخ گرایی در برنامه ریزی زیرساخت سبز – شتلند به عنوان مطالعه موردی

دوره مارس
خلاصه استودیو/واحد استودیو طراحی 6.2
عنوان پروژه کانالفان آلگاو

دوره مارس
خلاصه استودیو/واحد ایالات شهرسازی (واحد 2)
عنوان پروژه ولز گمشده: احیای پورث ون

شرح پروژه این پروژه رویکردی بلندپروازانه برای احیای یک سایت صنعتی و معدنی بلااستفاده در یک مکان حساس و متنوع زیستی در ساوث داونز دارد. استفاده از غنایم تونل زنی گچی از تونل تایدوی تیمز، استخراج شده از لایه های زمین شناسی مشابه سایت، به عنوان مصالح ساختمانی اصلی را پیشنهاد می کند. با انجام این کار، یک سیستم منابع ساخت و ساز احیا کننده ایجاد می کند که نقطه مقابل مستقیمی با استفاده از استخراج گذشته سایت به عنوان کار سیمان است. لپه گچی صنعتی برای مقاوم سازی یک سری از ساختمان های صنعتی متروکه استفاده می شود. به طور کلی هدف این پروژه گسترش افق های ما از نظر توانایی معماری پایدار برای ارائه یک رابطه متقابل بین سیستم های کاربری زمین، سکونت، فرهنگ و صنعت است.

شرح پروژه تعاونی صنعتی به‌عنوان پلی بین جریان‌های زباله و کارگران صنعتی عمل می‌کند که قادر به استخراج ارزش از آنها هستند و از تفکر فضایی در مقیاس‌های مختلف برای ارائه عادات و آیین‌های جدید پیرامون دفع استفاده می‌کنند. این پروژه به عنوان نقطه شروع خود صاحب صندلی تصمیم می گیرد که دیگر به آن نیاز نداشته باشد و می توان آن را دور انداخت. در حالی که ممکن است مالک هنوز ارزش صندلی را تشخیص دهد، فقدان راه حل های فضایی واضح و راحت به این معنی است که آنها نمی توانند پتانسیل آن ارزش را تشخیص دهند. اینجاست که توالی فضاهای مدیریت شده توسط تعاونی وارد می‌شود و به عنوان فیلتری برای جریان‌های زباله عمل می‌کند و اجازه می‌دهد حداکثر مقدار ارزش شناسایی و تحقق یابد، از شناسایی ارزش فردی در اسکله طبقه‌بندی اولیه تا ذخیره‌سازی خودکار در حالت عمودی. بانک های مواد هر مرحله از این سیستم جدید نقش اساسی و عملی را در حفظ زباله از منسوخ شدن ایفا می کند و آن را به جایی که با ارزش ترین تلقی می شود هدایت می کند.

شرح پروژه محل اتصال Loughborough است، جایی که معرفی یک سیستم گرمایش منطقه ای با منبع تجدیدپذیر و میدان شهری از ظرفیت یک گروه چمباتمه زده برای آزمایش استفاده می کند. همچنین از ساخت بلوک‌های دال عظیم Loughborough Estate استفاده می‌کند، که باعث ایجاد پیشرفت‌های سست در سطح املاک می‌شود. نیروی تولید شده توسط شبکه جدید پمپ حرارتی منبع زمینی در یک برج ساعت جدید که به عنوان نقطه عطف جامعه در میدان قهرمان طراحی شده است، نمایش داده می شود. برای اینکه این کار قابل اجرا باشد، اصلاحات پارچه انجام شده است. این پیشرفت‌ها بر اساس استراتژی‌های مقاوم‌سازی، دو پوسته فیلیگرانی و برهم‌کنش جرم حرارتی موجود است که توسط خودسازندگان انجام می‌شود و توسط پیمانکاران انجام می‌شود، با گونه‌شناسی‌های مختلف برای ایجاد یک میدان مدنی یکپارچه در مرکز طرح.

دوره مارس
خلاصه استودیو/واحد ARCHITECTURE Climate ACTION (Studio SYN City 51ºN)
عنوان پروژه آرشیو پیتلند

دوره دیپلم معماری
خلاصه استودیو/واحد گلاسکو، شهری اخلاقی؟ (مرحله 5)
عنوان پروژه “پیش از دفن زباله”: یافتن پایداری در میراث مدرن

دوره تمرین مشارکتی مارس
خلاصه استودیو/واحد مسکن عمومی
عنوان پروژه اسکان مجدد منچستر

دوره مارس
خلاصه استودیو/واحد شهر جنگلی (PG واحد 12)
عنوان پروژه آثار گچ: اصلاح، نوسازی و بازسازی مبتنی بر گچ

دوره مارس
خلاصه استودیو/واحد معماری شورش انقراض (ERA)
عنوان پروژه لیکنیزاسیون: یک درمان عمومی

امسال پروژه های بیشتری در حال بررسی پتانسیل مواد احیا کننده مانند گلسنگ، گچ، جلبک و جلبک دریایی و همچنین دست و پنجه نرم کردن با مسائل منطقه ای اکولوژی و تنوع زیستی، مانند احیای ذغال سنگ نارس و افزایش چرخه متان هستند. در حالی که پروژه های مقاوم سازی و اقتصاد دایره ای اندک باقی مانده اند، اما به طور فزاینده ای پیچیده و ظریف هستند.

شرح پروژه با نگاهی به گذشته صنعتی ولز، این پروژه تلاش می کند تا یک آجرکاری متروکه در Anglesey را تغییر کاربری دهد تا مرکزی برای تولید انرژی زیستی جلبک دریایی ایجاد کند تا به انتقال بریتانیا به انرژی پایدار کمک کند. پیشنهاد می‌کند که بریتانیا باید به آب‌های ساحلی خود نگاه کند تا با استفاده از جلبک‌های دریایی به عنوان یک اقتصاد سبز، یک اکوسیستم انرژی جدید ایجاد کند که همچنین جوامع محلی را با مهارت‌هایی برای احیای مناظر تکه‌تکه‌شده پسا صنعتی خود توانمند می‌سازد. در داخل آجرپزی، جلبک دریایی هم برای انرژی و هم برای محصولات صنعت سلامتی رشد و برداشت می‌شود (این طرح شامل یک آبگرم نیز می‌شود). این دو برنامه در ارتباط با یکدیگر کار می کنند: نیروگاه انرژی و آب گرم تولید می کند، در حالی که آبگرم بودجه تحقیق و ایجاد بازاری برای محصولات جلبک دریایی برای پشتیبانی از عملیات نیروگاه انرژی ایجاد می کند. این پروژه را می توان برای ایجاد قطب های جدید دیگر در ویرانه های امتداد ساحل Anglesey بزرگ کرد.

فلیکس ساگار، فوق لیسانس، بارتلت

جاناتان ادواردز، فوق لیسانس، دانشکده معماری لستر

شرح پروژه این پروژه استفاده مجدد خلاقانه از پردیس UMIST سابق دانشگاه منچستر را به عنوان شکلی آگاهانه از محیط زیست در درون شهر پیشنهاد می کند. طرح جامع پردیس، تبدیل ساختمان‌های آموزشی به تعاونی‌های مسکن را پیشنهاد می‌کند که بالاتر از عملکردهای جامعه هستند که توسط گروه هوشیار کربن اداره می‌شوند. Co-op رنولد اولین مرحله است که یک مدرسه ابتدایی را در سطح تریبون معرفی می کند و از فضاهای بزرگتر سالن های سخنرانی سابق استفاده می کند. در بالا، صفحات تکراری طبقه برج، انعطاف‌پذیری را برای ساخت کاست خودساخته، طراحی شده برای تطبیق و جداسازی و ایجاد خانه‌های مادام العمر و فرصت‌هایی برای استفاده مجدد از مواد ارائه می‌دهند. این پروژه یک بررسی سه نقطه ای از کربن را ارائه می دهد: تجسم یافته، عملیاتی و چرخه حیات. ارزیابی «چراغ راهنمایی» از عناصر، هر تصمیمی را هدایت می‌کند، کربن تجسم‌یافته را در برابر عملکرد عملیاتی ارزیابی می‌کند، با هر ارتقای در نظر گرفته شده در برابر پتانسیل یک ماده برای استفاده مجدد، استفاده مجدد یا بازیافت.


لارا میلر، فارغ التحصیل، گروه معماری و مهندسی عمران دانشگاه باث

اولیویا کریستودولیدس، فوق لیسانس، دانشکده معماری کانتربری

دوره مارس
خلاصه استودیو/واحد Loose Fit City (واحد 6)
عنوان پروژه Hero Square: یک سایت (طرفدار) تست

دوره کارشناسی ارشد در معماری و طراحی شهری
خلاصه استودیو/واحد N/A
عنوان پروژه تعاونی صنعتی

میشل گارتساید، فوق لیسانس، دانشکده معماری و طراحی بیرمنگام

پشتیبانی شده توسط


موضوع را بخر

مورگان مک گرگور، فارغ التحصیل، دانشکده هنر، معماری و طراحی دانشگاه متروپولیتن لندن

شرح پروژه این پروژه، بر اساس تحقیق در مورد مشکلات زیرساخت‌های مدرن «گرین‌شسته»، بر اهمیت راه‌حل‌های تاریخی و کم‌تکنولوژی برای مشکلات زیست‌محیطی، مداخلات در مقیاس کوچک و فوریت حفاظت از طبیعت تأکید می‌کند. این یک سیستم زیرساختی جدید برای شتلند پیشنهاد می کند – مجمع الجزایری مملو از توسعه مضر. با استفاده از نیروی موج، سیستم جدید حول سیستم‌های کشاورزی و پرورش ماهی احیاکننده‌ی زیست‌محیطی می‌چرخد و شیوه‌های شتلند باستانی را با اشکال آبزی‌پروری از مردمان بومی آند ادغام می‌کند. سیستم کشاورزی جدید غذا، اشتغال و خاک غنی‌تری را به شتلند می‌آورد، در حالی که در کنار آن، صنایع کمکی در داخل خانه‌های کشاورزی متروکه ساخته می‌شوند. اینها شامل تاسیسات کمپوست سازی و تولید بیوگاز ضایعات غذایی و کارخانه بازیافت شیشه با استفاده از کیسه های شیشه زباله برای سدسازی و احیای تورب زمین می باشد.

ال تامپسون و علی فرانسیس، فارغ التحصیل از دانشکده معماری دانشگاه شفیلد

متیو میسون، فوق لیسانس، دانشکده معماری منچستر

شرح پروژه Conalfan Algâu یک مرکز تحقیقات و نوآوری جلبک است که در کاردیف واقع شده است، که بخشی از طرح اصلی پیشنهادی برای شهر پس از ساخته شدن سد Severn Estuary است. این پروژه می‌خواهد کاتالیزوری برای بازسازی رابطه نوع بشر با طبیعت باشد، هدف آن تأثیرگذاری بر تغییر در این رابطه با فعال کردن نوآوری است که هنگام قدردانی و یادگیری از طبیعت پدیدار می‌شود. این ساختمان اولین ساختمان در نوع خود در بریتانیا است و هدف آن جذب بازدیدکنندگان با اجازه دادن به آنها برای کشف موضوعات همپوشانی تحقیق و طبیعت است. با شروع داستان نان اسطوخودوس، طراحی بر ارتباطات فرهنگی ولز با دنیای طبیعی تمرکز می‌کند و با استفاده از ارتباطات فرهنگی غنی موجود در حیات دریایی کاردیف، و همچنین در نظر گرفتن میراث صنعتی سایت، به ایجاد پروژه در محیط اطراف آن کمک می‌کند. با تعبیه کشت جلبک در بافت شهری، این پروژه روند شهرنشینی را بازسازی می کند تا به مکانیزم دفاعی در برابر تغییرات آب و هوایی تبدیل شود.

شرح پروژه Peatlands یکی از بزرگترین مخازن کربن در این سیاره است. با این حال، مدت‌هاست که برای سوخت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و در نتیجه تخلیه می‌شوند، اغلب به منابع کربن تبدیل شده‌اند و به طور قابل‌توجهی به تغییرات آب و هوایی ساخته دست بشر کمک می‌کنند. این پروژه که در آوالون مارش، یک منطقه تورب‌زاری تخریب‌شده در سطوح سامرست است، یک استراتژی اصلاح منظر در مقیاس بزرگ و بلندمدت را پیشنهاد می‌کند که هدف آن تبدیل منطقه به منطقه‌ای است که کربن را جدا می‌کند و در تنوع زیستی رشد می‌کند، و همچنین امکاناتی را فراهم می‌کند. تا بازدیدکنندگان زیبایی های طبیعی منطقه را درک کنند. عناصر مسدود کننده زهکشی زمین را دوباره خیس می کنند و به عنوان زیرساخت برای مسیرهای مرتفع، پل های عابر پیاده و مجموعه ای از مداخلات معماری، از جمله ایستگاه های نظارت بر زمین های سیار، پناهگاه های باستان شناسی و برج های دیدبانی تبدیل می شوند. این مداخلات دسترسی به چشم انداز را برای بازدیدکنندگان بهبود می بخشد و یافته های باستان شناسی را نشان می دهد که هزاران سال از سکونت انسان در باتلاق ها را نشان می دهد.

شرح پروژه این پروژه به موضوع زباله و استفاده مجدد در ساخت و ساز می پردازد – موضوعی که باید در صنعت گسترده تر مورد توجه قرار گیرد. با شروع بررسی در املاک بیمارستان یورکهیل در گلاسکو، یک طرح جامع برای این منطقه طراحی شده و ادامه می یابد تا نشان دهد چگونه اجزای ساختمان های برنامه ریزی شده برای تخریب در شهر بزرگتر می توانند در بازسازی ساختمان بیمارستان ملکه مادر در دهه 1960 مجددا استفاده شوند. و ساختمان خشکشویی مجاور. برنامه ساختمان های بازسازی شده شامل فضاهای تحقیقاتی مواد، در کنار امکانات آموزشی و آموزشی جامعه و فضای بازار برای کالاهای تغییر یافته است.

کارلیس کوکاینیس، فوق لیسانس، دانشکده معماری مکینتاش