جدیدترین تغییرات طراحی گریم شاو در ایستگاه Euston HS2 فاش شد

گفته می شود که HS2 حدود 100 میلیون پوند به دلیل این تغییرات در محدوده پروژه حذف کرده است.

مشتری پروژه HS2 تصاویری از برنامه های به روز شده این تمرین برای ایستگاه راه آهن سریع در Euston منتشر کرده است.

ماه گذشته، وزارت حمل و نقل فاش کرد که «عناصر قابل توجهی» از کار طراحی اولیه در ایستگاه، پس از تصمیم به کاهش پروژه، «دیگر قابل استفاده نیستند».

اکنون تغییرات ایجاد شده در پاسخ به بازخوردهای عمومی – همراه با عناصری که قبلاً دیده نشده بود – رونمایی شده است زیرا HS2 برای میزبانی تعدادی از رویدادهای اجتماعی از 30 نوامبر آماده می شود.

آخرین طرح ها: مشاهده ورودی ایستگاه HS2 از خیابان دراموند (نوامبر 2022)

منبع:HS2 Ltd



منبع ما امیدواریم که از اعضای جامعه محلی در رویدادهای خود استقبال کنیم تا بتوانند پیشنهادات ایستگاه HS2 Euston را درک کنند و نظر خود را در مورد آینده آن بیان کنند.

کانسپت های اولیه برای ایستگاه در سال 2015 منتشر شد، اما گریمشاو اوایل سال جاری طرح های بازسازی شده را نشان داد، از جمله کاهش تعداد سکوها برای ساخت یک مرحله ای. سپس طرح‌های اصلاح‌شده برای مشورت قرار گرفت.

تیم تحت رهبری گریمشاو که این طرح ها را تکمیل می کند شامل Arup، WSP، Haptic و LDA Design است. کنسرسیوم ساخت و ساز این پروژه Mace Dragados است.

آخرین طرح ها: مشاهده ورودی ایستگاه HS2 از خیابان دراموند

لورنس ویتبورن، مدیر منطقه HS2 Euston گفت: “ما سخت کار می کنیم تا بازخورد جامعه را در طرح های خود برای Euston بگنجانیم و ایستگاه و منطقه اطراف را به مکانی تبدیل کنیم که ساکنان محلی و مسافران راه آهن بتوانند از آن لذت ببرند و از آن احساس غرور کنند.”