جواب بازی آمیرزا تمام مراحل پاسخ همه سوالات بازی آمیرزا تا 1692 آپدیت آذر 1401 فاوینو-فاوینو

اما به دلیل آن که حل کردن این بازی ها کار آسانی نیست، به دنبال جواب های این بازی ها نیز می باشند … ساده بودن بازی آمیرزا از نظر مکانیک های گیم پلی و همه فهم بودن آن باعث شده افراد زیادی در رده های سنی مختلف به آن توجه کنند؛ آمیرزا تاکنون معادل 435 قرن بازی شده است. به گزارش شریان نیوز ،درست زمانی که شما در حال انجام بازی های مختلف بر روی تلفن همراه خود هستید؛ بدون شک بازی های برتر دیگری نیز وجود دارند که اگر از وجود آن ها مطلع باشید، بازی فعلی را به سرعت رها می کنید. بازی های ایرانی در سال 97 چیزی حدود 59 درصد درآمدشان زیادتر از سال 96 شده و جالب است بدانید بازی آمیرزا پرنصب ترین بازی ایرانی معرفی شده است. در این میان یزدی ها، سمنانی ها و کرمانی ها سال گذشته بازی های بیشتری نصب کردند و مردم خراسان شمالی، همدان و ایلام گرایش شان به نصب بازی کمتر شده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کامل بازی آمیرزا بپردازیم و تمام مخاطبان را با ویژگی های منحصر به فرد این اثر، آشنا سازیم.

  • دانلود بازی آمیرزا با توجه به حجم نسبتا کم و وجود بیش از ۱۵۰۰ مرحله، می‌تواند ماه‌ها شما را سرگرم کند.
  • سلام وقت بخیر..چرا از مرحله ۱۳۶۹تا ۱۳۹۵در دسترس نیس.جواباش تو هیچ سایتی نیس.
  • گفتیم «نسبتا» چون بخش پایینی محیط گیم پلی (همان قسمتی که باید حروف را انتخاب کنید) همیشه یکسان هست.
  • به محض بروزرسانی و ایجاد کلمات جدید علاوه بر مراحل قبلی جواب بازی آمیرزا مرحله 1500 به بعد هم اضافه خواهد شد .

بازی فکری آمیرزا که در مورد حدس زدن کلمات است یکی از جذاب ترین بازی های فکری می باشد. خبری از زبان انگلیسی در ساختن واژه‌ها نیست؛ اما برخی از واژه‌هایی که از زبان‌های دیگر وارد فارسی شده‌اند در بازی حاضر هستند. یادتان هست راجع به یک حس و حال آشنا صحبت کردیم؟ پس از وارد شدن به امیرزا، یک موسیقی اصیل ایرانی، که چند نوازنده کارتونی در یک خانه دل‌باز سنتی مشغول نواختنش هستند، روح شما را نوازش می‌کند. حتی اگر بخواهیم بی‌خیال ویژگی‌های گیم پلی آمیرزا شویم (که کاملا جذاب و البته اعتیادآور هستند)، توجه تیم سازنده بازی به موسیقی متن و ویژگی‌های گرافیکی قابل ستایش است.

جواب بازی آمیرزا مرحله 175

مشابه باقلوا در اینجا نیز مهمترین وظیفه تان ساخت کلمه از میان حروف و پیدا کردن جواب بازی آمیرزا است. اما اگر در ساخته پیشین نردبان اندیشه با چندین حرف یک کلمه می ساختید، در بازی آمیرزا با حروفی که در اختیارتان قرار داده شده باید چند کلمه مختلف بسازید. متشکریم که همراه ما درمطلب جواب بازی آمیرزا ۲بودید، خوشحال میشیم نظرخودتون رو راجع به اینمطلبدر پایین همین پست برامون ارسال کنید. بازی آمیرزا یک بازی ایرانی خوش ساخت، سرگرم کننده و جذاب است که میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده و اکثرا به دنبال جواب بازی آمیرزا هستند. این سایت مجزا از اپلیکیشن بازی آمیرزا و دیگر بازی ها بوده و به سبب علاقه شخصی به بازی آمیرزا و دیگر بازی ها راه اندازی شده است و در آن تجربیات شخصی قرار داده می شود. از طریق جواب های بازی قرار داده شده در سایت هیچگونه درآمدزایی برای سایت صورت نمی گیرد و تمامی حقوق مادی و معنوی به صورت کامل طبق قوانین حاکم بر فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران به صورت کامل رعایت می گردد.

در بخش آمیرزا آنلاین، کاربران واقعی منتظر شما هستند تا با شما رقابت کنند. پس همین الان بازی را با اینترنت نیم‌بها بازار دانلود کنید و نشان دهید سلطان کلمات چه کسی است. کلماتی که حروف ث – ح- ص-ض-ع-ط-ظ دارند اصلا فارسی نیست و عربی هست غیر از اسامی باید همسنگ آنرا بکار برد برای درک بهتر میتوانیم بجای راجع به کلمه در مورد بکار ببریم چون اگرچه مورد ریشه عربی دارد اما کاربرد آن بیشتر از راجه به است. آمیرزا نام یک بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک کلمات یا همان کلمه سازی است که شما را به چالش ساختن کلمات دعوت میکند. در این بازی هدف پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته شده است؛ دقیقا همان سبکی که در بازی فندق مشاهده میکنید. لطفا دقت داشته باشید که جواب های این نسخه هماهنگ شده با آمیرزا ۲٫۱ می باشد.

مرحله ی 26ام آمیرزا

با ورود به بازی، چند حرف روی یک سینی قرار می‌گیرد و شما باید با استفاده از این حروف بی‌ربط، واژه‌هایی که آمیرزا از شما می‌خواهد را بسازید. شاید ایده کلی بازی برای برخی از افراد کمی کودکانه به نظر برسد؛ اما وقتی به مراحل بالای بازی برسید و چندین دقیقه دنبال کلمه مناسب بگردید، می‌بینید این بازی به سن شما هیچ کاری ندارد و تنها هوش‌تان را به چالش می‌کشد. زیبایی بازی آمیرزا فقط به بازی با کلمات ختم نمی شود و انیمیشن های جذاب، گرافیک خیره کننده و محیط ها و چشم اندازهای بومی ؛ همه و همه دست به دست هم داده اند تا تجربه جدیدی از سبک بازی کلمات به جواب بازی امیرزا شما هدیه کنند.

چگونه بازی آمیرزا را به گوشی جدید انتقال دهم؟

جواب بازی آمیرزا تمام مراحل پاسخ همه سوالات بازی آمیرزا تا 1692 آپدیت آذر 1401 فاوینو-فاوینو

هر چند خبری از طراحی‌های سه‌بعدی در این بازی نیست؛ اما طراحی‌های دوبعدی آمیرزا هم می‌توانند شما را محو تماشای بازی کنند. فضاهای حاضر در این بازی کاملا ایرانی هستند و حس و حال خوبی را به گیمر منتقل می‌کنند. امیرزا، بازی دیگری از سازندگان باقلوا است که در سال ۹۶ توانست عنوان برترین بازی سال را کسب کند. در اینجا با یکی از بهترین بازی‌های ایرانی بازار مواجهیم که توانسته آهسته و پیوسته، به بیش از ۱۰ میلیون نصب در بازار برسد و دل تمام کاربرانش را به دست بیاورد. بازی فکری آمیرزا یکی از بازی‌های چالشی و سرگرم کننده بوده و شما با انجام دسته جمعی آن توانایی ذهنی و فکری خود را افزایش دهید.