خانه های بل فیلیپس ساوتوارک پارک تایید شد

برنامه ریزان شورای ساوتوارک این طرح را برای تصویب پیشنهاد کردند. آنها گفتند که «فرم طرح پخ‌دار انتقال بین تراس به غرب و ساختمان‌های ویکتوریایی به شرق را تسهیل می‌کند» و افزودند که این ساختمان «به خوبی در داخل منظره شهری متنوع قرار می‌گیرد و خارج از مقیاس به نظر نمی‌رسد».

جان لاین، یکی از همکاران بل فیلیپس، گفت: از نظر مادی و رسمی، ساختمان آینه خانه تاریخی ماموریت سه دری به سمت شرق است، با گوشه‌های پخ‌دار و جزئیات در آجر لعاب‌دار و بتن رنگ‌دانه‌ای سفالی.

آنها همچنین گفتند که استفاده از دو رنگ آجرکاری یک حرکت متنی مورد استقبال است، با استفاده از رنگ قرمز چند سهام برای منعکس کننده آجرکاری املاک پدورث. [opposite]، و یک سهام زرد که منعکس کننده ویلاهای مجاور است.

اعضای شورای ساوت‌وارک در کمیته فرعی برنامه‌ریزی B شورای ساوت‌وارک به اتفاق آرا در نشستی در اوایل ماه جاری به تصویب این طرح رأی دادند.

همه خانه ها حداقل دو بعدی هستند و همه خانه های سه خوابه سه بعدی هستند. آپارتمان ها همچنین همه دارای بالکن خصوصی هستند و خانه های سه خوابه دارای بالکن های بزرگتر از 10 متر هستند.2.

نمای فعلی سایت:



منبع این طرح شاهد تخریب یک دفتر مسکونی دو طبقه بدون استفاده در دهه 1970 خواهد بود. این سایت در خیابان ابیفیلد 153-159، در کنار جاده جدید روترهیت و انتهای جنوبی پارک ساوت‌وارک قرار دارد.

این طرح بخشی از پروژه گسترده‌تری است که بل فیلیپس با شورای ساوث‌وارک روی آن کار می‌کند، تا 51 آپارتمان را برای اجاره اجتماعی در چهار سایت براون‌فیلد در برموندسی تحویل دهد. مکان‌های دیگر در جاده جدید روترهیت و در املاک سنت نجات، در خیابان فندال و خیابان مالتبی قرار دارند.

ساختمان جدید که توسط شورای ساوتوارک در حال توسعه است، 13 آپارتمان را برای اجاره اجتماعی فراهم می کند: سه آپارتمان یک خوابه، سه دو خوابه و هفت آپارتمان سه خوابه. این ساختمان دارای فضایی مشترک با وسایل بازی چوبی در قسمت عقب و همچنین امکانات نگهداری دوچرخه خواهد بود.