خانه های هاکینز براون و استودیو ویو هاکنی ویک تایید شده است

این سایت، در مجاورت ایستگاه Hackney Wick، خانه‌های جدید، 50 درصد مقرون به صرفه، حفظ فضای کاری مقرون به صرفه، فضای استخدامی و قلمرو عمومی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. این یک توسعه با کیفیت بالا، خوب طراحی شده و با کاربری مختلط خواهد بود که با محیط اطرافش تناسب دارد و مزایای واقعی برای مردم و مشاغل محلی به همراه خواهد داشت.



منبع

این طرح ها شامل چهار ساختمان با 50 درصد مسکن مقرون به صرفه و همچنین فضای کاری است که توسط غیرانتفاعی Bow Arts مدیریت می شود و فضای خرده فروشی توسط Notting Hill Genesis اداره می شود.

جان هیوز، مدیر توسعه گروه ناتین هیل جنسیس، گفت: «ما به طرح‌هایی که برای خانه‌های جدید، قلمرو عمومی و فضای تجاری در هاکنی ویک ارائه کرده‌ایم بسیار مفتخریم و خوشحالیم که LLDC با اشتیاق ما برای این پیشنهاد را به اشتراک گذاشت.

درخواست موضوعات رزرو شده اولین موردی است که برای طرح جامع هاکنی ویک، که توسط معماران کاراکوسویچ کارسون طراحی شده بود و شامل 1500 خانه در منطقه ای به وسعت 15 هکتار در غرب پارک المپیک ملکه الیزابت است، تأیید شد. طرح جامع برای LLDC و شورای هاکنی طراحی شده است.

Block K2 North و Block E توسط HawkinsBrown طراحی شده‌اند و یک جفت مکان قابل تشخیص در هر طرف ایجاد می‌کنند. [Hackney Wick] ایستگاه، با توجه به بیانیه طراحی و دسترسی.

یک گزارش برنامه‌ریزی می‌گوید که این طرح «احساس قوی مکان را در یک منطقه ایجاد می‌کند». [appropriate] مقیاس»، اضافه کرد که «طراحی فوق‌العاده خوبی را نشان می‌دهد، وجه تمایز محلی را ارتقا می‌دهد و از ارائه اولویت‌های محلی پشتیبانی می‌کند».

“این منطقه بسیار هیجان انگیزی است، با لینک های حمل و نقل فوق العاده به بقیه لندن و فراتر از آن و ما مشتاقانه منتظریم تا خانه های با کیفیت و مقرون به صرفه بیشتری را که در این منطقه مورد نیاز است، ارائه دهیم.”

بلوک F، توسط معماران دلوندال مارتین، «با استفاده از یک نوع آجر و رنگ به جلوه کامل به نوع‌شناسی صنعتی سودمند پاسخ می‌دهد» – با ورودی‌ها و دهانه‌هایی که از طریق «آجرکاری‌های پرآذین، جزئیات پلکانی و بافت‌ها» مفصل‌بندی شده‌اند.

Block J East یک توسعه بیش از ایستگاه توسط Studio Weave است. در بیانیه طراحی و دسترسی آمده است که نمای آن «اشاره به معماری صنعتی اطراف دارد» در حالی که آجرکاری نیز «احساس عمق و مهارتی را ایجاد می‌کند که در تمام ارتفاعات اصلی اجرا می‌شود».

طرح های تفصیلی که به تازگی تایید شده اند 0.88 هکتار از زمین های متعلق به LLDC را پوشش می دهند که در حال حاضر شامل ساختمان های صنعتی کم ارتفاع و مناطقی از فضای باز است. این توسط Notting Hill Genesis و Engie ارائه شده است، که این شرکت برای ارائه این طرح انتخاب کرده است.

مدیر اجرایی توسعه LLDC Rosanna Lawes افزود: “این خبر فوق العاده ای برای فصل بعدی مرکز محله هاکنی ویک است.”

این طرح ها توسط کمیته برنامه ریزی شرکت توسعه میراث لندن سه شنبه گذشته (26 ژوئیه) تصویب شد. ساخت و ساز در اواخر سال جاری آغاز می شود و ساختمان ها قرار است در سال 2025 تکمیل شوند.