خانه گرافیک توسط Office S&M

در جایی که دیوارهای موجود بازسازی شده‌اند، گچ صورتی بافت خالی مانده است که نشان‌دهنده گذشته خانه است و «دست سازنده» را آشکار می‌کند و همچنین گرما و لطافت را به فضا می‌آورد. رنگ‌های دیگر – مانند هود منحنی قرمز و توالت و کمد هلویی زنده – از گل‌ها الهام گرفته شده‌اند، زیرا مشتری باغبانی مشتاق است. استوارت به طور خلاصه می گوید: «رویکرد ما به طرح رنگ حفظ تاریخ و همچنین تعریف جدید بود. همه چیز به استفاده از یک زبان گرافیکی در معماری فضاها برمی گردد.

برای مثال، در خانه گرافیک، آشپزخانه رو به شمال بود، بنابراین بازشوها و طرح رنگ باید روشن باشد تا به خوبی کار کند.

کاترینا استوارت، یکی از مدیران دفتر اس اند ام، که او با هیو مک ایون در سال 2013 راه اندازی کرد، می گوید: «ما همیشه رنگ را به عنوان یک مصالح ساختمانی می بینیم. از پروژه‌هایش آشکار است که می‌داند این دستگاه چقدر می‌تواند به عنوان یک دستگاه معماری قدرتمند باشد، و آخرین طرح آن این را نشان می‌دهد.

Office S&M تمایل دارد از همان ابتدا رنگ را در نظر بگیرد و آزمایش بخش بزرگی از روش شناسی آن است. با رنگ آمیزی نمونه ها بر روی ورق های بزرگ کاغذ دیواری (نوکی از طرف پیمانکار!) می توانید رنگ را در هر یک از فضاها به ویژه در شرایط نوری مختلف آزمایش کنید.

استوارت معتقد است که ایجاد یک پالت رنگ در مراحل اولیه بسیار مهم است. او می‌گوید: «مردم اغلب از رنگ می‌ترسند، زیرا اغلب یک تصمیم لحظه آخری است،» و هشدار می‌دهد: «می‌تواند فضا را خراب کند.»

استوارت می گوید: رنگ شخصی است. این همان چیزی است که آن را به عنوان یک ابزار معماری برای تبدیل یک فضا بسیار مفید و قدرتمند می کند – اگر از استفاده از آن نمی ترسید، یعنی.



منبع

او می‌گوید مشتری همچنین مشتاق بود که عناصر «غافلگیری و کشف» را داشته باشد و هر آنچه را که می‌توانست حفظ کرد. به عنوان مثال، یک شومینه آرت دکو برای ایجاد یک ویژگی برجسته نگه داشته شده و مورد تجلیل قرار گرفته است، کف‌های چوبی حفظ می‌شوند، در حالی که منحنی‌های ستون‌های آجری اصلی الهام‌بخش آن‌هایی از WC منحنی، پنجره‌های گرد، آینه‌ها و میزهای کار گرد است.

مشتری چند سال پیش خانه را خرید و از نظر ظاهری خوب نبود، اما آنها مشتاق بودند بسیاری از آثار باقی مانده از صاحبان قبلی مانند رنگ و کاغذ دیواری را حفظ کنند. Office S&M از انواع رنگ‌های «تازه اما گرم» برای کمک به تعریف لحظات کلیدی در سراسر خانه، گفتن داستانی درباره هدف و تاریخچه ساختمان و راهنمایی افراد در فضا استفاده کرد. به عنوان مثال، رنگ سبز نعنایی به عنوان یک ابزار گرافیکی برای برجسته کردن تمام عناصر جدید ساخته شده در طبقه همکف استفاده می شود، که دور دیوارهای منحنی WC، از طریق آشپزخانه و به دیوار باغ عقب می پیچد. به طور مشابه، رنگ زرد برای قاب پنجره ها و درها استفاده می شود تا بازشوهای جدید را برجسته کند.

اگرچه رنگ لزوماً به خودی خود به عنوان شکلی از زینت دیده نمی شود، اغلب برای تعریف بیشتر یک ویژگی تزئینی سه بعدی به آن اضافه می شود، در اینجا از آن به عنوان عنصر اصلی تعیین کننده در فضاها استفاده می شود و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از آن تکامل یافته است. طراحی طرح

Graphic House بازسازی یک خانه ادواردیایی در Clapton در شرق لندن است که به گونه ای تغییر شکل داده است که منعکس کننده سلیقه صاحب طراح گرافیک است. طراحی آن مبتنی بر اعتقاد مشتری به تأثیر گرافیک و عشق آنها به فرم های آرت دکو است، با اشکال متمایز مورد استفاده برای اتصال فضاها، و رنگ های روشن برای زیبایی هر اتاق. استوارت می‌گوید: «مشتری در مورد قدرت گرافیک و اینکه چگونه می‌توان از آن‌ها در فضاها به عنوان راهی برای گفتن داستان استفاده کرد، علاقه زیادی داشت.

این مرکز همچنین با تولید کنندگان و تامین کنندگان همکاری می کند و مواد جدید را با قرار دادن آنها در فضا و آزمایش دوام آنها امتحان می کند. مواد با “از طریق رنگ” بیشتر استفاده می شود، بنابراین رنگ در خدمت هدف عملی و همچنین زیبایی شناختی است.