خرید قاب گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming فروشگاه ابیانو

ما در این ویدئو جعبه گشایی، بررسی، تست بازی ، دوربین، تست امتیاز بنچمارک آنتوتو، تست اسپیکر و دیگر امکانات گوشی جدید شیائومی ردمی K50 گیمینگ را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این یکی از جدیدترین گوشی های مخصوص بازی شیائومی است که می توانید در اینجا با آن بیشتر آشنا شوید. ردمی کا 50 گیمینگ دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED بسیار خوش کیفیت است و از یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل یکم بهره می برد.

بهترین کیف لپ تاپ 2022 ، راهنمای خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ

با ما همراه باشید تا قیمت ردمی k50 گیمینگ شیائومی و سایر امکانات آنرا بصورت تخصصی مورد بررسی k50 قرار دهیم. شیائومی ردمی K50 گیمینگ را باید شاهکار سال 2022 نامید.استفاده از پردازنده قدرتمند ، سیستم خنک کننده بهتر و طراحی ویژه آن تنها بخشی از مزایای آن است. پردازنده ای که در این گوشی شیائومی استفاده شده ، اولین پردازنده 4 نانومتری مخصوص گوشی های موبایل است. سیستم خنک کننده ای که در k50 گیمینگ استفاده شده از یک طراحی 5 لایه استفاده می کند با سایز بزرگتر نسبت به مدل های قبلی ، عملکرد فوق العاده ای در کنترل دمای پردازنده دارد.

در جلوی گوشی از Gorilla Glass Victus، در پنل پشت از شیشه‌ و برای فریم آلومینیوم استفاده شده‌ تا یک گوشی با متریال ساخت باکیفیت و البته بسیار جذاب را در دستان شما قرار بگیرد. طراحی پنل پشتی به خوبی بیانگر همکاری کمپانی شیائومی و تیم پتروناس ای ام جی است. یک گوشی هوشمند بازی نه تنها به عملکرد قدرتمند نیاز دارد، بلکه به صفحه نمایش بزرگ و دکمه های تریگر اضافی نیز نیاز دارد.

خرید قاب گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming فروشگاه ابیانو بدون شک یکی از باارزش‌ترین گوشی‌های فعلی در بازار ردمی k50 گیمینگ است. در واقع باید گفت این گوشی ترکیبی از تمامی فاکتور‌های یک گوشی پرچمدارست که طبق سلیقه‌ی گیمرها ساخته شده و حتی قیمت گوشی ردمی k50 گیمینگ شیائومی نیز مناسب است. ردمی کی 50 گیمینگ همچنین به یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 وات مجهز شده و از همین رو می‌توانید کمترین زمان ممکن را برای شارژ صرف کرده و زمان بیشتری را برای بازی کردن اختصاص دهید. با اینکه ظرفیت باتری نسبت به باتری 5065 میلی آمپر ساعتی نسل قبل کمی کاهش یافته، اما شاهد افزایش سرعت شارژ از 67 وات به 120 وات هستیم که به نظر می‌رسد ارزشش را دارد. شیائومی گوشی ردمی کی 40 گیمینگ را سال گذشته در چین وارد بازار کرد و سپس آن را به عنوان یک مدل مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند با نام پوکو اف 3 جی تی در برخی بازارهای جهانی عرضه کرد.

روی این گوشی خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست ولی میتونین با یه تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلیمتری از هدفون و هندزفری‌های گیمینگ سیمی هم استفاده کنین. یه سری خط و تکسچر مثلث شکل هم تو قاب پشتی دیده میشه که تلاش میکنه حس گیمینگ بودن گوشی رو به کاربر منتقل کنه. سه تا دوربین تو یه قاب مستطیل شکل با کمی بیرون زدگی گوشه ی بالا سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته. یه فلش هم به شکل علامت صاعقه سمت راست این قاب مستطیل شکل دیده میشه. نوشته Redmi هم در راستای همین قاب مستطیل شکل پایین قاب پشتی قرار داره. یه سری LED هم توی قاب پشتی قرار گرفته که وقتی تماس یا نوتیفیکیشن جدید دارین، روشن میشن و جلوه جذاب‌تری به گوشی میده.

مشخصات و ویژگی‌های ردمی کی 50 گیمینگ

کاربران چینی برای خرید مدل‌های ۱۲/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب باید مبلغ ۵۶۸ و ۶۱۵ دلار بپردازند. مدل مرسدس هم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و ۶۶۲ دلار قیمت دارد. گوشی‌های سری K شیائومی همیشه جزو بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بودند اما به احتمال زیاد تابحال آن‌ها را از نزدیک ندیده باشید. زیرا این سری فقط در چین با این نام عرضه می‌شود و در بازارهای جهانی تحت عناوین دیگری وارد بازار می‌شود. یا ردمی K20 که با نام می 9 تی عرضه شد و همچنین K30 که همان پوکو F2 Pro بود و در نهایت شیائومی می 11 آی را داشتیم که در چین با نام ردمی K40 پرو پلاس بفروش رسید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برند موبایل

در کل اگه کارهای سنگین با گوشی انجام میدین، Xiaomi Redmi K50 Gaming میتونه یکی از انتخاب‌های خیلی خوب تو این بازه قیمتی باشه. فروشگاه اینترنتی شهر موبایل شارموب SharMob، جزو زیر شاخه شرکت های وارد کننده موبایل پارس پردازش چهل چشمه و تحسین کیهان همراه اهورا می باشد. هدف این مجموعه فروش گوشی گارانتی دار با قیمت های مناسب و خدمات متمایز از دیگر وبسایت ها می باشد. مجموعه شارموب سعی بر ارسال محصولات در سریع ترین زمان و بالاترین خدمات را دارد. مشاوره خرید گوشی و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. قیمت گوشی های موبایل موجود در شارموب تماما به روز می باشد و میتوانید با خیال راحت ثبت سفارش نمائید.

  • مورد دیگر حسگر اثر انگشت می باشد که در کنار گوشی و با دکمه پاور ادغام شده است.
  • کیفیت تصاویر ردمی کی 50 گیمینگ در نور مناسب بسیار خوب است و نمی شود به آن ایراد گرفت اما با کم شدن نور کیفیت تصویر نیز کمتر می شود.
  • بنابراین، وقتی از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن‌ها را از دید مخفی کرده و یک گوشی پرچمدار شیک همانند دیگر مدل‌های بازار را در اختیار داشته باشید.
  • شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا به نظر شما هم ردمی کی ۵۰ گیمینگ قیمت مناسبی دارد و اینکه در لیست انتخاب‌های شما قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران از طریق کامنت به اشتراک بگذارید.
  • یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد.
Qualcomm Adreno 730 همچنان به عنوان برترین گرافیک اندرویدی بازار عمل می‌کند و ARM Mali G710 MC10 در مقابل آن شکست خورده است. Redmi K50 Pro امتیاز 389,087 را در تست گرافیکی AnTuTu بدست آورده که در مقایسه با 444,786 دستگاه Nubia RedMagic 7 Pro قرار می‌گیرد. البته به شکل میانگین اسمارت فون‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 محدوده امتیاز 420,000 را بدست می‌آورند که برتری 10 درصدی نسبت به Dimenstiy 9000 را نشان می‌دهد. تا به حال بارها مشخص شده که MediaTek Dimensity 9000 حداقل از نظر CPU نسبت به Snapdragon 8 Gen 1 برتری دارد. در کل اما به نظر می‌رسد اسنپدراگون 8 نسل 1 هنوز در بالاترین مکان چارت عملکرد AnTuTu در چین قرار دارد، حتی علی رغم کارایی بی نظیر Dimensity 9000 درون Redmi K50 Pro و OPPO Find X5 Pro.