خرید کتاب کمک درسی تا 50% تخفیف و ارسال رایگان تلکتاب | ketabko

در این کتاب، به بررسی تمامی پرسش‌های کتاب درسی و تمرین با موارد مشابه و استاندارد پرداخته شده است. این کتاب در یادگیری همراه دانش‌آموزان است و مهارت پاسخ‌گویی به سؤالات را در آن‌ها تقویت می‌کند. این کتاب ها شامل تست های کنکوری و تالیفی می باشند و دارای پاسخنامه ی تشریحی و کلیدی نیز می باشد که دانش آموزان می توانند اول این بخش را مطالعه کنند سپس به سراغ حل تست ها بروند . کتاب تست ادبیات فارسی دهم طالب تبار مبتکرانبا توجه به مطالب و محتوای آن مناسب و کافی است. کتاب تقریبا خالی از اشکالات علمی و نگراشی بوده و از نکات قوت آن می توان به تست های جامع و متنوعی که دارد اشاره کرد. از آن جا که تست ها به صورت درس به درس تالیف شده می توان از این کتاب برای تکمیل و تثبیت یادگیری و آمادگی برای آزمون های آزمایشی استفاده کرد.

این انتشارات، سال‌های سال است که یارویاور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی است. هدف کتاب های این انتشارات، آموزش کامل آن چیزهایی است که در کتاب های درسی به آن‌ها پرداخته خرید کتاب کمک درسی دهم شده. این کتاب ها سعی دارند تا ابهامات دانش‌آموزان را در زمان نبودِ معلم‌هایشان از بین ببرند. در ادامه به معرفی معروف‌ترین کتاب این انتشارات، یعنی گام به گام، برای پایه دهم رشته تجربی پرداخته شده است. انتشارات مبتکران، از سال 1365 کار خود را در تألیف کتاب های آموزشی آغاز کرده و با انتشار بیش از سه هزار و دویست جلد از انواع کتاب ها، یکی از انتشارات بزرگ است که در زمینه نشر کتاب های کمک درسی نیز فعالیت می‌کند.

جامپینگ شبیه ساز آزمون ورودی تیزهوشان پویش اندیشه خوارزمی

این بسته از چهار کتاب کمک درسی دروس تخصصی زیست، شیمی، ریاضی و فیزیک تشکیل شده. کتاب فیزیک دهم تجربی میکرو طبقه بندی گاج از مجموعه کتاب های آموزش و حل تست است. این کتاب با داشتن تست های پرتعداد و متنوع دانش آموزان را برای مواجهه با هر نوع تستی آماده می کند. کتاب تست زیست دهم از انتشارات خیلی سبز در دسته کتاب های آموزشی و حل تست قرار می گیرد. این کتاب یکی از بهترین کتاب های کمک آموزشی برای درس زیست شناسی پایه دهم محسوب می شود.

بهترین کتاب های کمک آموزشی زیست شناسی دهم

مطالعه این کتاب ها برای داوطلبان کنکور و امتحانات مدرسه پیشنهاد می‌شود. مشخصات و خرید اینترنتی کلیه کتاب کمک درسی « انتشارات » با تخفیف ویژه و ارسال رایگان از بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب کشور خرید آسان و مطمئن از تلکتاب. پک کتاب های کمک درسی میتونه گامی برای قبولی در آزمون کنکور سراسری و دریافت رتبه ی بالا باشه. حالا ممکنه که به علت اقتصادی که ایجاد شده هزینه ی کتاب معظلی برای افراد باشه. کتابلند این موضوع رو پیگیری کرده و تمام کتاب های آموزشی در هر مقطع تحصیلی رو با قیمتی عالی موجود کرده. شما عزیزان هم میتونید اونارو با قیمتی مناسب از وب سایت کتابلند خریدرای کنید و اون رو از آن خود کنید.

  • عشق کتاب ، کامل ترین فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک آموزشی کشور، با بیشترین تخفیف خرید کتاب ، تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را برای شما تداعی می کند.
  • در این مقاله 20 کتاب کمک آموزشی برتر و پر فروش مقطع دهم تجربی را از نظر ساختار و ویژگی هایشان بررسی کرده ایم.
  • با استفاده از این کتاب، دانش‌آموزان می‌توانند تمامی مطالب را آموخته و معدل خود را بالا ببرند.
  • برای اطلاع از قیمت و محتوای کتاب های موردنظر خود، می‌توانید به بخش توضیحات آن کتاب خود در سایت مراجعه کنید.
  • کتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو، شبیه به گام به گام منتشران، در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار می‌گیرد که در آن پرسش‌ها، سؤال‌ها و فعالیت‌های کتاب های مختلف درسی پاسخ داده شده‌اند.

اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. کتابچی ضمانت می‌کند که کتاب خریداری‌شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت می‌توانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود. فقط لطفاً کتاب را تحت همان شرایطی که به شما تحویل داده شده و با بسته‌بندی مناسب برای کتابچی ارسال کنید. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… از دیگر ویژگی‌های فروشگاه کتابچی ارسال سریع سفارش‌های شماست؛ به این صورت که سفارش‌های تهران حداکثر در دو روز کاری و سفارش‌های شهرهای دیگر حداکثر در چهار روز کاری به دست مشتریان عزیز می‌رسد. میشه لطف کنید بگید برای هر درس به چند تا کتاب نیاز هست و اینکه اون ها رو برای دانش آموزان سطح بندی کنید.

شیمی دهم مبتکران جلد 1 (کنکور 1402 و بعد)

خرید کتاب کمک درسی تا 50% تخفیف و ارسال رایگان تلکتاب | ketabko