خوابگاه دانشجویی 3DReid ادینبورگ در دادگاه تجدید نظر تأیید شد

این یک ساختمان بسیار کارآمد خواهد بود که دارای تجهیزات انتشار کربن کم و صفر است، از جمله پمپ های حرارتی منبع هوا، روشنایی کامل LED، تهویه مکانیکی با بازیابی حرارت و پانل های فتوولتائیک.

میلن گفت که او راضی است که «تخریب پیشنهادی به محیط ساختمان‌های فهرست‌شده مجاور آسیب نمی‌رساند و تأثیر نامطلوبی بر ویژگی ظاهر منطقه حفاظت شده شهر قدیمی نخواهد داشت».

با این حال، این آخرین طرح ها اکنون توسط وزرای اسکاتلند پس از توصیه کلیر میلن، گزارشگر بخش برنامه ریزی و تجدید نظر محیطی دولت اسکاتلند، تایید شده است.

میلن همچنین گفت که آخرین طرح باعث تخریب بیشتر از طرح موجود نخواهد شد – زیرا “میزان تخریب مطابق با آنچه قبلاً تأیید شده بود به جز بخشی از دیوار مرزی تاریخی در شمال شرقی است که باید حفظ شود”. .

استوارت بلک از Sumix Developments گفت: “با تایید درخواست تجدیدنظر توسط Reporter، تحویل خوابگاه دانشجویی با کیفیت بالا در یک سایت براون فیلد می تواند پیشرفت کند.”

طرح های اداری در سال 2020 توسط شورای شهر ادینبورگ تأیید شد، اما در مارس امسال 3DReid و توسعه دهنده Summix مجموعه سومی از برنامه ها را ارائه کردند، این بار برای 75 آپارتمان دانشجویی در سایت. این طرح دارای مفصل بندی و انبوه بسیار شبیه به طرح اداری بود، اما با بلوک اصلی کمی بلندتر و تغییرات در جزئیات فنستراسیون.

در ماه آگوست، شورای شهر ادینبورگ طرح خانه های دانشجویی را رد کرد، با این استدلال که تخریب یک ساختمان اداری دهه 1980 و تخریب جزئی یک کارخانه گاز سابق قرن نوزدهمی فهرست نشده، بر شخصیت و ظاهر منطقه حفاظت شده شهر قدیمی شهر تأثیر منفی خواهد گذاشت.

طرح‌های موافقت‌شده جدید ۳DReid برای ۷۵ خانه دانشجویی (سمت چپ)، در مقایسه با طرح‌های موافقت‌شده برای طرح اداری (وسط) و طرح‌های اولیه برای ۹۱ خانه دانشجویی (سمت راست)

داده های پروژه

در ژانویه 2019، 3DReid طرح هایی را برای توسعه 91 آپارتمان دانشجویی با نمای مایل به سفید در 179a Canongate ارائه کرد. اما در اواخر همان سال، برنامه‌های توسعه دفتر چهار طبقه را بازسازی کرد. طرح جدید آجرکاری به رنگ صورتی بود که به گفته برنامه ریزان بهتر است به سایت میراث جهانی احترام بگذارد.

ساختمان‌های فهرست‌شده نزدیک شامل سازه‌های طبقه A کلیسای Canongate Kirk، متعلق به ۱۶۹۱، و همچنین Canongate Tolbooth، ساخته شده در ۱۵۹۱ است.

کریس دابسون، مدیر 3DReid، گفت: «با حفظ رویکرد در نظر گرفته شده و حساس به ویژگی‌های سایت و محیط اطراف آن، همانطور که در موافقت‌نامه برنامه‌ریزی برای تکرار دفتر قبلی تعیین شده است، پیشنهادات تجدیدنظر شده این اصول تثبیت‌شده بیان، انبوه‌سازی و مادیت، همانطور که توسط مقامات محلی و نهادهای میراثی مثبت دریافت شد، در حالی که آنها را با دقت در جهت استفاده هدفمند از خوابگاه دانشجویی تنظیم می‌کنند.

“همچنین به تقاضای فزاینده برای خوابگاه دانشجویی رسیدگی می‌شود و از این طریق به انتقال دانش‌آموزان به خارج از خانه‌های مناسب‌تر برای خانواده‌ها و به محل اقامتی با مدیریت خوب کمک می‌کند.”

طرح موافقت شده شامل یک ساختمان پنج طبقه با سقف سه شیب در ضلع غربی سایت و همچنین ساختمان دو طبقه با سقف شیبدار در ضلع شرقی خواهد بود. دیوارهای پیرامونی تاریخی تغییر و حفظ خواهند شد و یک کارگاه اصلی نیز در توسعه گنجانده شده است.

محل Canongate، ادینبورگ
مقامات محلی شورای شهر ادینبورگ
نوع پروژه خوابگاه دانشجویی
مشتری خلاصه تحولات CGE
معمار 3DReid
مشاور برنامه ریزی تورلی
مهندس سازه ویل راد دیویدسون
مشاور M&E آرکادیس
نقشه بردار کمیت آرکادیس
پیمانکار اصلی TBC
در سایت شروع کنید TBC
سطح ناخالص طبقه داخلی 20500 فوت مربع



منبع