خوش بین باشید – حرفه شما برای آن قوی تر است

شما می توانید آن را در نوشتن پروفایل احساس کنید – بسیاری از تمرین ها بر تمرکز مجدد بر همکاری و ایجاد فرصت های خود برای پیشرفت تأکید دارند. آنها به خوبی با کار هیبریدی سازگار شده اند و به طور فزاینده ای اهمیت رفاه کارکنان خود را تشخیص می دهند.

مسلماً، زمان‌بندی نظرسنجی AJ100 (براساس داده‌های سال 2021) چیزی شبیه به یک نقطه شیرین زودگذر را به تصویر می‌کشد، به‌طوری‌که بزرگ‌ترین شیوه‌های بریتانیا پرسش‌نامه خود را با کاهش کووید و قبل از حمله روسیه به اوکراین و بحران هزینه‌های زندگی پر می‌کنند.

مثل همیشه از بروس تتر به خاطر خوش‌آمدگویی‌اش و از مدیر پروژه AJ100 پاملا باکستون تشکر می‌کنیم. و تشکر ما از شما: تمرین های بزرگ و کوچک، حامیان مالی و مشترکین ما. خوش بین باشید – حرفه شما برای آن قوی تر است.



منبع

برای تمرینات AJ100، پیامی از حمایت، تشویق – و انتظار: شما بزرگترین اپراتور در این حرفه هستید. شما قدرت و قدرت رهبری تغییرات مثبت را دارید. شما همچنین موظف به انجام این کار هستید – و ما مشتاقانه منتظر حمایت شما در تلاش های شما هستیم.

پایداری بیش از پیش در رادار است. تقریباً 80 درصد از روش‌های AJ100 انتشارات عملیاتی پروژه‌های خود را اندازه‌گیری می‌کنند. آنها به طور فزاینده ای احتمالاً تأثیر انتخاب های مادی خود را بر مردم و محیط زیست در نظر می گیرند. نود و چهار درصد یک تیم پایداری دارند و تحقیق و توسعه پایداری نیز اکنون گسترده است. شصت و سه درصد اغلب از بهسازی نسبت به ساخت جدید حمایت می کنند که این نسبت در سال قبل از آن 55 درصد بود.

البته هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. پیشرفت کمی در اتخاذ ارزیابی عملکرد پس از اشغال صورت گرفته است. چهل درصد از روش‌های AJ100 گزارش می‌دهند که «مکرر» یا «همیشه» کربن تجسم‌یافته پروژه‌های خود را اندازه‌گیری می‌کنند – یک گام سالم نسبت به ارقام سال گذشته اما دور از رویکرد پیش‌فرض است.

“خوش بینی نسبت به هر یک از شش سال گذشته بالاتر است.” بروس تتر، استاد مدیریت در مدرسه بازرگانی آلیانس منچستر در دانشگاه منچستر، می نویسد که یک بار دیگر تخصص خود را در مورد داده های جمع آوری شده از نظرسنجی امسال AJ100 ارائه کرده است. تقریباً 9 مورد از 10 روش خود را «خوش‌بینانه» یا «بسیار خوش‌بینانه» برای سال 2022 اعلام کردند.

با این وجود، خوش بینی زیربنایی این حرفه قابل توجه است. حتی زمانی که شیوه‌ها در چالش‌های همه‌گیر بودند، این نظرسنجی انعطاف‌پذیری قابل توجه و چشم‌انداز مثبتی را گزارش کرد.