دالاس دو، فورس

پروژه ایجاد مسکن نمونه جدید در حاشیه فورس یکی از چهار طرحی است که توسط مقامات محلی تحت قرارداد رشد موری 100 میلیون پوندی انجام شده است که شاهد ارائه یک سه ماهه فرهنگی جدید در قلب الجین همراه با سایر طرح های مرتبط خواهد بود که در حال بهبود هستند. مسکن محلی، امکانات آموزشی و تولیدی، و حمل و نقل.

یک راهنمای طراحی اولیه برای سایت توسط معماران فریزر/لیوینگستون با معمار منظر هورنر + مک‌لنان تهیه شده است. پیشنهادات برای آخرین قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد.

متقاضیان خرید تک مرحله ای باید 2 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای، 5 میلیون پوند پوشش مسئولیت کارفرما و 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی داشته باشند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه طراحی فاز 1 دالاس دی
مشتری
شورای موری
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر، 9 دسامبر
محدودیت های مناقصه گران ملزم به ارائه سه نمونه از کار قبلی با تمرکز بر تحویل طرح جامع، یکی حاکی از رویکرد طراحی مبتنی بر صفر خالص یا کربن و دیگری نشان دهنده همکاری با یک مقام محلی برای ارائه نتایج حامی رشد اقتصادی و ثروت جامعه هستند.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/030524-2022?origin=SearchResults&p=1



منبع

«تحویل طرح جامع دالاس دی از منطقه موری از طریق قرارداد رشد موری حمایت خواهد کرد، که به دنبال تغییر اقتصاد موری و تشویق جوانان به اقامت و کار در منطقه محلی است. طرح جامع دالاس از ایجاد یک محله چند نسلی از طریق تحویل خانه‌های با کیفیت بالا، امکانات رفاهی محلی و فرصت‌های شغلی حمایت می‌کند.

موری یک مقام محلی بزرگ است که در شمال شرقی اسکاتلند واقع شده است و الگین بزرگترین سکونتگاه آن است. با حمایت دولت های بریتانیا و اسکاتلند، قرارداد رشد موری حدود 100 میلیون پوند در پروژه های ارتقاء محلی در دهه آینده سرمایه گذاری خواهد کرد.

تیم طراحی چند رشته‌ای برنده، طرح‌های مفصلی را برای مرحله 4 RIBA برای فاز اول طرح جامع برای توسعه زمین‌های اطراف کارخانه ویسکی اسکاچ تک مالت استفاده نشده، که تولید آن در اواخر قرن نوزدهم آغاز شد، اما چهل سال پیش بسته شد و اکنون به موزه تبدیل شده است، ترسیم خواهد کرد. .

جدیدترین پروژه، سایت تقطیر سابق 18.85 را به یک محله مسکونی جدید «جذاب، خالص و پایدار» تبدیل خواهد کرد. فاز اول 24 خانه ارزان قیمت خالص تا سال 2026 تحویل خواهد داد.

طبق این خلاصه: «شورای مورای به دنبال انتصاب یک تیم طراحی چند رشته ای با تجربه برای انجام طراحی دقیق فاز یک طرح جامع دالاس دی (تا مرحله 4 RIBA) و ارائه طرح تکمیلی جاده و زیرساخت در سراسر دالاس است. سایت Dhu (به مرحله 2 RIBA).