دانشگاه شفیلد برنده مسابقه آزمایشگاهی تدریس 37 میلیون پوندی را اعلام کرد


آنها اکنون یک “آزمایشگاه آموزشی چند وجهی و انعطاف پذیر” به مساحت 6950 متر مربع را در یک مکان گوشه ای در فاصله کوتاهی از کتابخانه اطلاعات مشترک طراحی شده توسط RMJM دانشگاه ارائه خواهند کرد که تمرکز جدیدی را برای پردیس اصلی بانک غربی دانشگاه فراهم می کند.

این تیم یکی از سه انتخاب شده در رقابت محدود بود. هر کدام برای شرکت در مرحله دوم 25000 پوند افتخاری دریافت کردند. نام دو فینالیست دیگر مشخص نشده است.

در حالی که تصاویر طرح مفهومی طرح کلی آنها هنوز فاش نشده است، تیم گفت که طرح برنده آن برای اولین مدل دانشجویی انتخاب شده است، که مجموعه‌ای از آزمایشگاه‌های فوق‌العاده را در کنار «فضای چسبنده» پیشنهاد می‌کند که در آن دانش‌آموزان و کارکنان می‌توانند با یکدیگر تعامل، همکاری و همکاری کنند. فرا گرفتن.

این طرح همچنین شامل فضاهای سبز و طراحی بیوفیلیک در سراسر ساختمان است که از منابع انرژی تجدیدپذیر در ساخت و ساز و بهره برداری استفاده می کند. این طرح قرار است در سال 2026 تکمیل شود.

پردیس دانشگاه محل اولین پروژه تمام شده دوازده معمار در بریتانیا، ساختمان 81 میلیون پوندی برای دانشکده مهندسی، معروف به الماس بود که در سال 2015 تکمیل شد.

مدیر معماران دوازده، لورین استوت گریفیث، گفت: «مفهوم ما برای CTL بر یک مدل دانشجویی تأکید دارد که قبلاً در الماس و ساختمان علوم خیابان توماس، UTS موفقیت بزرگی داشته است. [in Sydney].

طرحی که ما با همکاری BVN پیشنهاد کرده‌ایم، از جاه‌طلبی دانشگاه برای رهبری جهانی در آموزش علوم و موضوعات مرتبط حمایت می‌کند. ما توجه ویژه ای به ترتیب انواع مختلف فضا در داخل ساختمان داشته ایم تا اطمینان حاصل کنیم که همه انواع آموزش و یادگیری فعال هستند.

متیو بلر، مدیر BVN، ساختمان پیشنهادی را “نوع جدیدی از تجربه آزمایشگاهی برای دانشجویان و دانشگاهیان” توصیف کرد. او گفت: ما مشتاقانه منتظر ایجاد تجربه ای هستیم که برای دانش آموزان از سراسر جهان جذاب باشد. برای ما، نوآوری از تفکر متفاوت در مورد چیزی، گوش دادن به نظرات دیگران و زیر سوال بردن وضعیت موجود ناشی می شود.

با استفاده از این اصول، می‌توانیم محیطی ایجاد کنیم که در آن مردم احساس تعلق و ارتباط کنند، که در آن دانشجویان و محققان بتوانند با یکدیگر همکاری کنند، و شاید حتی جایی که برندگان بعدی جایزه نوبل ظهور کنند.

دانشگاه شفیلد دارای حدود 27000 دانشجوی تمام وقت و پاره وقت از 143 کشور جهان است و نامگذاری شده است. زمان’دانشگاه سال انگلستان 10 سال پیش. آخرین مسابقه سه سال پس از آن برگزار شد که استودیوهای Feilden Clegg Bradley و HLM یک جفت 85 میلیون پوندی از طرح‌های بازسازی با کاربری ترکیبی کلیدی را در مرکز شهر مجاور به دست آوردند – که بخشی از آن اکنون در حال تکمیل است.

ساختمان‌های شاخص در پردیس اصلی شفیلد شامل برج هنری ۷۸ متری GMW و اطلاعات مشترک RMJM با روکش مسی پیش‌پتینه‌شده است که در سال 2007 به پایان رسید. Ridge and Partners برنده مسابقه‌ای برای مرکز 2.5 تا 3 میلیون پوندی برای سوخت‌های پایدار در دانشگاه جدید شدند. پردیس تولید پیشرفته در تینزلی سه سال پیش.



منبع