دانشگاه یورک دانشکده معماری جدید راه اندازی کرد

ما این شانس را داریم که رویکردی بسازیم که از ابتدا از نظر فرهنگی آگاهانه، فراگیر، خلاقانه و پایدار باشد.

معاون رئیس دانشگاه چارلی جفری گفت که دانشگاه می‌خواهد «دسترسی به جامعه حرفه‌ای را گسترش دهد و از تنوع و شمول هم در بدنه دانشجویان و هم در کارکنان ما حمایت کند».

یورک گفت که هدفش این است که دوره مورد تایید ARB باشد و در حال مذاکره با هیئت ثبت نام است تا در نهایت به شصت و چهارمین مدرسه معماری معتبر بریتانیا تبدیل شود.

این بخش در دانشکده هنر و علوم انسانی خواهد بود که رئیس آن، آمبروز فیلد، افزود: این بخش جدید فرصت های جدید و هیجان انگیزی را برای بازنگری در تجربه معمول دانشجویان معماری ارائه می دهد.

“ما بر کار تیمی و مشارکت در دنیای واقعی در نحوه تدریس خود، همراه با ایجاد یک دستور کار تحقیقاتی روشن در طراحی مسئولانه تاکید خواهیم کرد.”



منبع

برای تشویق افراد بیشتر به مشارکت و مشارکت در محیط ساخته شده خود. ما این روحیه مشارکت جمعی را برای آموزش معماری اساسی می بینیم.

او گفت: این خبر بسیار خوبی است که دانشگاه فوق العاده دیگری برای آموزش معماری در حال گسترش است.

اکنون به دنبال اولین استخدام خود برای مدرسه است: استاد موسس، که «فرهنگ بین رشته‌ای را در بخش شکل داده و پرورش می‌دهد» و بر «نقاط قوت تحقیقاتی یورک در جامعه، محاسبات، محیط‌زیست و جغرافیا، میراث و سیاست اجتماعی» بنا می‌کند. .

دانشگاه همچنین می خواهد که دوره ها توسط RIBA تایید شوند.

این دانشگاه قبلاً دارای یک مؤسسه تحصیلات تکمیلی در زمینه معماری پیشرفته بود که عمدتاً در دوره های کوتاه میانی حرفه ای تخصص داشت. که در سال 1997 بسته شد.

کارهای بسیار بیشتری می‌توان انجام داد تا موضوع را به شیوه‌ای فراگیر به مردم رساند. ما باید به صحبت کردن، نوآوری، همکاری و الهام بخشیدن ادامه دهیم.

این دپارتمان که در سپتامبر 2025 برای دانشجویان BArch و March افتتاح می شود، فضایی برای 500 دانشجو خواهد داشت.

یورک همچنین در حال تشکیل یک هیئت مشاور خارجی برای این دپارتمان متشکل از رهبران صنعت است و کن شاتل ورث، بنیانگذار معماران Make در حال مذاکره با دانشگاه برای پیوستن به آن است.