دانش آموز قسمت دوم بارتلت برنده مدال نقره RIBA شد

آنابل تان، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدرسه رسوایی، قبلا برنده مدال برنز RIBA برای بهترین پروژه طراحی توسط یک دانش آموز قسمت 1 در سال 2019 شده بود.

هیئت داوران مدال نقره توسط شریک ارشد RSHP و پروفسور افتخاری معماری دانشگاه ناتینگهام، تریسی ملر، و همچنین معمار هندی آنوپاما کوندو، حضور داشتند. نیکلاس لوبو برنان، بنیانگذار معماران آپاراتا؛ معلم کالج سلطنتی هنر تاندی لوونسون؛ هاورث تامپکینز دستیار کارگردان کن اوکونکوو; و معمار و مربی محیط زیست سوفی پلز میکرز.

این پروژه «کوئیر و مقاوم‌سازی» دو ردیف خانه‌های پلکانی را در قلب حومه هارلو پیشنهاد کرد. هیئت داوران مدال برنز، که همچنین توسط ملر ریاست می‌شد، متشکل از ویکتوریا فارو، رهبر دوره کارشناسی معماری در دانشگاه شهر بیرمنگام بود. هنرمند و طراح آدام ناتانیل فورمن; بورو هاپولد، مدیر پایداری و فیزیک اسمیت مرداک؛ و رئیس معماری در مقطع کارشناسی در موسسه پرات در نیویورک و بنیانگذار استودیو NOOMA رمزی یاسا.

مدال برنز RIBA، برای بهترین پروژه طراحی تولید شده در RIBA Part 1 یا معادل آن، به مری هلمز، دانشجوی کارشناسی دانشگاه کمبریج رسید. بیرون از گنجه، به داخل باغ – خانه صدقه برای بزرگان کوئیر.

آلفورد در پایان گفت: “با توجه به یک یادداشت شخصی، من به یاد دارم که بیش از 30 سال پیش با شرکای خود در AHMM منتظر نتیجه پروژه نامزدی مدال نقره خود بودم.” ما بی جا بودیم، اما، البته، با این واقعیت که درگیر بودیم، خودمان را دلداری دادیم!



منبع

او افزود: “ما این جوایز را برای چندین دهه اجرا می کنیم و زمانی که من بیش از یک دهه پیش معاون آموزش بودم، آنها را به روی دنیای گسترده تر مدارس غیر معتبر باز کردیم.” این کار علاوه بر جشنی از مشغله‌های دانشجویی امسال، اکنون به آرشیو فوق‌العاده ما از تاریخچه طولانی تحقیقات دانشجویی اضافه شده است.

طرح Tane یک «پیوستار اجتماعی-اکولوژیکی» به طول 4.2 کیلومتر است که یک جنگل در معرض تهدید را به یک ذخیره‌گاه طبیعی ملی مرتبط می‌کند. این شامل مسکن، فضاهای آموزشی و مناطقی برای مشارکت مدنی است که از مواد احیا کننده تولید شده در امتداد سایت ساخته شده است. پروژه “پیچیده و چندلایه” نیز نامزد جایزه دانشجویی AJ امسال شد. علاوه بر این، تان هر دو مدال پایان نامه RIBA و جایزه RIBA برای طراحی پایدار در قسمت 2 را به خانه برد.

در همین حال، جوایز RIBA برای طراحی پایدار در قسمت اول به اینکا ایسمار در دانشکده معماری و معماری منظر ادینبورگ رسید. زمین مشترک | لیث.

او مدال نقره رئیس جمهور را برای پروژه خود سفری در گذشته، حال و پسا گرمسیری دریافت کرد، تحقیقی در مورد مفاهیم “گرمسیری” در زمینه سنگاپور.

جوایز سرژانت برای تعالی در طراحی به ناتان تیپینگ استیونسون از دانشگاه فالموث اهدا شد. Leow Keskorra ha Dyski: مکانی برای جمع آوری و یادگیری در قسمت 1، و نادر قاظم محمود از دانشکده معماری منچستر برای نیروانا در قسمت 2

سایمون آلفورد رئیس RIBA گفت: مدال های رئیس RIBA امسال [the 186th edition] استعداد و کار دانشجویان معماری از سراسر جهان را گرامی بدارید. رکورد تعداد ورودی‌ها در سال جاری به موضوعات معاصر با اهمیت اجتماعی و زیست‌محیطی بسیار می‌پردازد. مانند همیشه، دامنه، دامنه و مقیاس تحقیق آنها بسیار چشمگیر است.

به برندگان تبریک می‌گویم و از معلمان و دانشکده‌های معماری که چنین ذهن‌های امیدوارکننده‌ای را پرورش داده و تشویق کرده‌اند، تشکر می‌کنیم. من مشتاقانه منتظرم تا ببینم آنها چگونه این گمانه زنی ها را در مورد معماری و زندگی در سال های آینده توسعه می دهند.