داو جونز برنده شغل ارتقای سفارت سوئیس لندن شد

این ساختمان که در یک منطقه حفاظت شده قرار دارد، برای بهبود ارائه خدمات ضروری و به عنوان پس زمینه ای برای مناسبت های رسمی نیاز به ارتقا دارد.

این پروژه – برای اداره فدرال ساختمان ها و لجستیک سوئیس – فضاهایی را برای صدارتخانه به همراه منطقه ای برای گردشگری سوئیس، چندین فضای داخلی نیمه عمومی چند منظوره، دفاتر نمایندگان ایالتی و آپارتمان های خدماتی بازسازی می کند. یک مطالعه امکان سنجی برای ارتقاء قبلاً توسط Atelier 5 و Gensler مستقر در لندن تکمیل شده است.

مسابقه ناشناس به دنبال پیشنهادهایی برای بازسازی و ارتقای سفارت بود که توسط معمار سوئیسی ژاک شادر در سال 1971 بازسازی شد. کارایی و کاستی های سازمانی.

داوران مسابقه 2022 که Studio DIA را انتخاب کرد شامل جاناتان سرگیسون از معماران سرگیسون بیتس لندن بود. Fonteyne از noAarchitecten در بروکسل. و توماس پادمانابان از معماران Lütjens Padmanabhan زوریخ.

شرکت جنوب لندن با شکست ویترفورد واتسون مان، معماران دیو کوهن و جاناتان تاکی، کمیسیون دولت سوئیس را برای همکاری با استودیو DIA مستقر در زوریخ برای بازسازی ساختمان سفارت به دست آورد.

داو جونز با استودیو DIA برای توسعه طراحی و ارائه پروژه در چهار سال آینده همکاری خواهد کرد. نقش معمار اجرایی شامل همکاری با شرکت زوریخ از مرحله RIBA 2 به بعد برای توسعه طراحی و مطابقت آن با بریتانیا است.

جانی پلانت، یکی از بنیانگذاران سابق کارخانه لیپتون و اکنون مدیر Corstorphine & Wright، گفت: پیشنهادات ما برای سفارت جدید به دنبال ترویج تنوع و تمایز ویتنام و افزایش اهمیت روابط آن با بریتانیا به عنوان یکی از سفارت های جهان است. سریعترین رشد اقتصادی.



منبع

سوئیس در سال‌های اخیر مجموعه‌ای از ارتقاء سفارت‌خانه‌های خود را در سراسر جهان تکمیل کرده است، از جمله گسترش ساختمان برلین توسط Diener & Diener Architekten، یک دفتر ویزا جدید در پکن توسط EXH Design، و تبدیل یک خانه دهه 1960 به سفارتی برای ساحل عاج. توسط معماری محلی

در همین حال، Corstorphine & Wright به همراه مشاور LXA Projects برای طراحی تغییرات و نوسازی سفارت و کنسولگری ویتنام موجود در کنزینگتون، مرکز لندن منصوب شده است.

مرحله 2 و 3 RIBA توسط دو شرکت با همکاری یکدیگر تکمیل می شود، در حالی که از مرحله RIBA 4 به بعد، طراحی و تحویل توسط داون جونز انجام می شود.

استودیو DIA آخرین مسابقه را برنده شد. در سال، با یک صندوق جایزه 272000 پوندی (340000 CHF) برای رهبری تحول ساختمان در سال گذشته.