درآمد Pascall + Watson طی دو سال دو سوم کاهش می یابد

ما شاهد افزایش قابل توجه حجم کار در بخش‌های متعدد، چه در سطح ملی و چه در سطح بین‌المللی هستیم. در هوانوردی، آموزش، ریلی، آزمایشگاه ها. دفاتر ما در ایرلند و خاورمیانه در سرتاسر همه‌گیری با تمرکز بر راه آهن، مراقبت‌های بهداشتی، اوقات فراغت و مهمان‌نوازی مقاوم باقی ماندند.

در همین حال، این مرکز که در لندن مستقر است اما دارای دفاتری در دوبلین، لیمریک و ابوظبی است، میانگین تعداد کارکنان آن تقریباً به نصف رسید، از 209 نفر در سال 2019 به 111 نفر در سال 2021.

استیو وست، مدیر عامل این شرکت گفت: «این بیماری همه‌گیر تأثیر مهمی بر ما داشت. پروژه ها متوقف شدند، به حالت تعلیق درآمدند یا به معنای واقعی کلمه یک شبه رها شدند.

در اوایل سال جاری نیز اعلام شد که این تمرین یک شریک پروژه در مفهوم «پارک و سواری» هوایی Skybus است که توسط صندوق چالش پرواز آینده دولت Innovate UK 30 میلیون پوند حمایت می‌شود.

در حالی که بخش هوانوردی بدون شک بیشترین ضربه را خورد، بخش‌های دیگر نیز تحت تأثیر قرار گرفتند. 2021 یک سال چالش برانگیز بود – بی سابقه بود.

اما وست اضافه کرد که اعتماد مشتری از آن زمان به بعد بازگشته است و پیش‌بینی‌ها برای شرکت در سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

این رویه در سال 2021 با گردش مالی 10.6 میلیون پوندی 141000 پوند قبل از مالیات ضرر کرد، با این رویه که همه‌گیری کووید-19 منجر به توقف یا رها شدن چندین پروژه، به ویژه در بخش هوانوردی شده است.

این طرح به دنبال چگونگی ارائه یک شبکه حمل و نقل جدید با وسایل نقلیه الکتریکی بزرگ برخاست و فرود عمودی (eVTOL) با قابلیت حمل بین 30 تا 50 مسافر است.



منبع از ژوئیه 2021، تعداد کارکنان ما 70 درصد افزایش یافته است، درآمدها 92 درصد افزایش یافته است و پیش‌بینی‌های پایان سال 2022 نشان می‌دهد که سود سالمی دارد. علیرغم فشارهای تورمی فعلی و مسائل مربوط به هزینه های زندگی، با ادامه بهبود پس از همه گیری و رشد پیشرونده خود، به آینده خوشبین هستیم.

بر اساس حساب‌های تازه منتشر شده شرکت برای سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2021، درآمد این شرکت 66 ساله 5.6 میلیون پوند از 16.2 میلیون پوند ارسال شده در سال 2020 کاهش یافت. پیش از آن، Pascall + Watson درآمد 30.7 پوندی گزارش کرده بود. میلیون در هر دو سال 2018 و 2019.

حساب‌های شرکت می‌گویند که علاوه بر متوقف شدن پروژه‌ها، معمار همچنین فشاری را بر هزینه‌ها تجربه کرد و دریافت که فرآیندهای پیشنهادی برای کارهای جدید بالقوه طولانی‌تر از حد معمول است. با این حال، اضافه کرد که این رویه برای برنده شدن در پروژه‌های بازسازی و ارتقای امنیت در مقیاس کوچک ادامه دارد.

پروژه‌های فعلی Pascall + Watson شامل یک مرکز تحقیقاتی برای دولت بریتانیا و پروژه‌های فرودگاهی در دوبلین و منچستر، و همچنین ایتالیا و به عنوان بخشی از یک مقصد توریستی جدید در کنار دریای سرخ است.

ما بدیهی است که برای محافظت از پایگاه دانش اصلی خود باید به سرعت واکنش نشان می دادیم و تصمیمات دشواری برای محافظت از آینده این تمرین اتخاذ کردیم.