درب صندوق عقب جک S5 اتوکالا-پارس قطعه

درب صندوق عقب جک S5 اتوکالا-پارس قطعه

اکثر رانندگان و صاحبان خودروها برای زیبایی خودروی خود اهمیت خاصی قائل میشوند. به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم انجام این کار را به متخصص با سابقه و حرفه‌ای در این زمینه بسپارید، تا خسارتی به ماشین و درب آن هنگام نصب وارد نشود.

  • این قطعه جزو لوازم یدکی مهم خودرو است، درب خودرو زمینه ورود و خروج به داخل یا خارج خودرو را فراهم می کند.
  • درب عقب راست جک JAC S5 شامل بسیاری از قطعات مهم مانند پنجره ها و دستگیره ها است.
  • با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اینجا چک کنید اشتراک بگذارید.
  • درب صندوق عقب جک S5 از قطعات اصلی بدنه محسوب می شود؛ وظیفه درب صندوق عقب جک S5 حفاظت از محتویات داخل صندوق عقب و همچنین محافظت از محتویات داخل صندوق در هنگام تصادف یا حادثه است.
  • اکثر رانندگان و صاحبان خودروها برای زیبایی خودروی خود اهمیت خاصی قائل میشوند.
  • برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.

فلاپ درب عقب جک S5 وظیفه محافظت از بخش های مختلف خودرو در برابر ضربات وارد شده و همچنین زیبایی بخشی به خودرو را دارد.دیفیوزر یا فلاپ درب اتومبیل، قطعه اضافی است که به در خودرو نصب می‌شود. درصورت تصادف و وارد شدن صدمات به بدنه فلاپ ها ترمیم و صافکاری آن ها باید توسط فرد متخصص انجام شود تا در هندلینگ خودرو مشکلی بروز نکند. یدک مارکت، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد. به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. دلیل اصلی که باعث اقدام شما به تعویض درب عقب جک S5 می‌شود، تصادفات و آسیب‌های وارد شده به این قطعه است. همچنین زمانی که درب خودرو به راحتی باز و بسته نمی‌شود، ممکن است شما را مجبور به تعویض درب کند.

تجهیزات و ملزومات فروشگاهی

محصولات مورد نیاز خود را در کارمیس پیدا کنید,مقایسه کنید و با مناسب ترین قیمت خرید کنید. شما مشتریان عزیز می توانید این محصول را به همراه دیگر لوازم یدکی جک از فروشگاه کارمیس با قیمت مناسب خریداری کنید. جهت خرید فلاپ درب عقب جک S5 میتوانید بصورت آنلاین ، حضوری ، تماس با فروشگاه یا از طریق واتساپ اقدام نمایید. درب عقب راست جک JAC S5 شامل بسیاری از قطعات مهم مانند پنجره ها و دستگیره ها است. درب عقب راست جک JAC S5 مخصوص سرنشینان عقب خودرو و دارای دستگیره های بیرونی و داخلی هستند که می توانند با پلاستیک یا فلز ساخته شوند. درب عقب راست جک JAC S5 داخلی و خارجی به یک میله فلزی بلند متصل شده اند و درب عقب راست جک JAC S5 جایی است که برخی از کنترل ها و کلیدهای الکترونیکی در آن قرار دارند.

این بخش یکی از قطعات مهم خارجی خودرو است و از آن جایی که درب هر خودرو تنها و فقط مناسب همان خودرو است، درب عقب جک S5 هم فقط مناسب همین خودرو است. در ادامه به بررسی نکات مهمی در هنگام خرید این محصول می‌پردازیم. بازرگانی اتحاد با تجربه کادر فروش خود در زمینه تعمیرات اتومبیل همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را زمینه مشاوره و فروش لوازم یدکی لیفان ، جک ، ام وی ام ارائه دهد. همچنین شما می توانید علاوه بر خرید محصول مورد نظر خود به صورت آنلاین نیز مشکل خودروی خود را حل نموده و اطمینان خاطر لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایید.

درب عقب راست جک JAC S5

قطعه ارم ستاره درب صندوق عقب جک S5 از محصولات تولیدی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد. این قطعه جزو لوازم یدکی مهم خودرو است، درب خودرو زمینه ورود و خروج به داخل یا خارج خودرو را فراهم می کند. محل قرارگیری این قطعه در قسمت عقبی خودرو در سمت چپ و راست است. این قطعه از آهن ساخته می شود تا در مقابل ضربه، مقاومت لازم را داشته باشد. درب خودرو را می توان محافظ قسمت داخلی خودرو و سرنشینان آن نامید.

فنر لول جلو برلیانس H220

فروشگاه اینترنتی فروش انلاین با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار لوازم یدکی در ایران با تنوع بالا از لوازم خودرو های چینی در همراهی مشتریان در فرایند خرید لوازم یدکی خودرو و نهایت تلاش خود را مینماید. کارتریج توربوشارژ جک S5 کارتریج توربوشارژ جک S5 قطعه از محصولات تولیدی کمپانی جک می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد. توربوشارژ جک S5 توربوشارژ جک S5 قطعه از محصولات تولیدی کمپانی جک می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد. کاربران فروش آنلاین می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.