«درخت بید» معماران جورج کینگ برنده مسابقه یادبود کووید شفیلد شد


ساخته شده از لوله های فولادی ضد زنگ خم شده، “ادای احترام معنادار، طولانی مدت و خلاقانه به کسانی که جان خود را در طول همه گیری از دست داده اند” در باغ سبز Balm، در شمال توسعه در حال ظهور Heart of the City II ساخته خواهد شد.

این مجسمه در محلی ساخته خواهد شد و بخشی از تعمیرات اساسی 240,000 پوندی باغ‌ها را تشکیل می‌دهد، باغ‌هایی که روبروی فروشگاه بسته شهر اما اکنون فهرست شده در سال 1963 جان لوئیس قرار دارند.

این مسابقه توسط موزه های شفیلد به نمایندگی از شورای شهر شفیلد برگزار شد و 14 اثر جذب کرد.

طبق این رویه که در سال 2015 توسط معماران سابق گریمشاو و زاها حدید جورج کینگ تأسیس شد، این طرح نشان دهنده شاخه های درخت بید است که قبل از گرد هم آمدن برای ایجاد تنه، می پیچند و می چرخند، نمادی که به عنوان یک جامعه ما هستیم. با هم قوی تر باشیم و با حمایت از یکدیگر بتوانیم در برابر ناملایمات مقاومت کنیم.

این معمار اضافه کرد: درخت بید دارای ساختاری نرم و انعطاف‌پذیر است که به‌جای شکستن، خم می‌شود تا در برابر بادهای شدید و آب و هوای نامساعد قرار گیرد، به این معنی که به نمادی از انعطاف‌پذیری تبدیل شده است. از نظر معماری، شکل درخت بید، با شاخه های بلندش که به زمین آویزان شده است، فضایی دلپذیر، محافظت شده و محافظت شده در زیر آن ایجاد می کند که می تواند برای جمع آوری، یادآوری و گذاشتن گل در سالگردها مورد استفاده قرار گیرد.

این مجسمه حاوی پیام‌هایی از جامعه محلی، از جمله بازتاب تجربه مردم از همه‌گیری، ادای احترام به عزیزان و پیام‌های تشکر از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی است.

این طرح‌ها به مرور زمان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا روی نوارهای بلندی که «نماینده برگ‌های دراز درخت بید» و به شاخه‌های درخت وصل می‌شوند، گلدوزی شوند.

جورج کینگ می‌گوید: «وقتی به کووید فکر می‌کردیم و این که چگونه همه‌گیری بر بسیاری از مردم تأثیر گذاشت، ایده درخت بید برای ما قدرتمند بود. بید دارای تنه ای قوی است که نشان می دهد چگونه مردم با هم کار می کردند تا قدرت مورد نیاز را در چنین زمان سختی ایجاد کنند. همچنین درختی انعطاف‌پذیر و انعطاف‌پذیر است و در عین حال ظریف است. وقتی طوفان می آید، درخت همراه با آن خم می شود.

وی افزود: شاخه‌های بلند آن تا زمین می‌آید و وقتی باران می‌بارد قطرات آن مانند اشک به زمین می‌ریزد. وقتی زیر درخت بید می ایستید احساس می کنید در آغوش گرفته شده و محافظت می کنید.

تری فاکس، عضو شورای شهر شفیلد، رهبر شورای شهر شفیلد، گفت: “ما سخت کار کرده ایم تا این نقطه را به دست آوریم، بنابراین من واقعاً خوشحالم که اکنون می توان کار بر روی مجسمه آغاز کرد که به عنوان یادبود دائمی برای کسانی است که جان خود را از دست داده اند. ، کسانی که بالاتر و فراتر از آن کار کرده اند تا مردم را تا حد ممکن ایمن نگه دارند و کسانی که تحت تأثیر کووید قرار گرفته اند.

ما کاملاً آگاه هستیم که برخی از گروه ها به طور نامتناسبی تحت تأثیر کووید قرار گرفتند و متعهد هستیم که صدای آنها در این یادبود منعکس شود و متعهد هستیم که نابرابری هایی را که در شهر می بینیم تا آنجا که می توانیم کاهش دهیم.

طرح اصلی Sheffiled’s Heart of the City که مکان بنای یادبود کووید پیشنهادی را در باغ سبز Balm نشان می دهد.

داده های پروژه

محل باغ سبز بالم، شفیلد
مقامات محلی شورای شهر شفیلد
نوع پروژه یادبود، از جمله مجسمه سازی و منظره
مشتری شورای شهر شفیلد
معمار معماران جورج کینگ
معمار منظر شورای شهر شفیلد در داخل خانه
مشاور برنامه ریزی هیچ یک
مهندس سازه TBC
پیمانکار اصلی TBC
منابع مالی شورای شهر شفیلد
تاریخ مناقصه TBC
در سایت شروع کنید ژانویه 2023
تکمیل مارس 2023
مدت قرارداد سه ماه
حوزه باغ های محوطه سازی شده: 470 متر مربع. مجسمه: 12.5 متر مربع
فرم قرارداد TBC
انتشار سالانه CO2 TBC
هزینه کل 240000 پوند، از جمله کارهای بهسازی محوطه سازی باغ سبز Balm برای بهبود دسترسی و روشنایی



منبع