دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

دریچه بازدید با سه نوع متریال از قبیل آلومینیوم،ام دی اف و پلاستیک ، عمدتا برای بازدید تاسیسات از قبیل فنکویل سقفی، شیرآلات و فیوزهای برق کاربرد دارد. دریچه پلاستیکی با توجه به ظاهری شیک ،بادوام و قیمت مناسب ،بعنوان گزینه ای مناسب جهت پوشش سیستم تاسیسات ،مجرای ورود هوای آزاد مورد استفاده قرارمی گیرد. دریچه کولر بسته به جنس، مدل و اندازه آن قیمت های متفاوتی دارد. به طور مثال دریچه هایی که از نقوش زیبایی برخوردارند ، از همه گران تر هستند. از میان دریچه‌های ساده، انواع فلزی بیشترین قیمت را دارند و دریچه های پلاستیکی کمترین هزینه را در پی خواهند داشت.

انواع دریچه کولردر تهران دما با استفاده از ورق های با کیفیت و ضخیم تولید می گردند. کاربرد هر یک از دریچه های تنظیم هوا بسته به نوع محیط و کاربری آنها متغیر می باشد. همچنین در این شرکت انواع مختلفی از دریچه کولرهای چوبی خطی ثابت، خطی دمپردار، دیواری درپوش دار و انواع چوبی زیر فن کوئلی تولید و به فروش می رسد. یکی از جدیدترین کالاهای شرکت تهران دما، طرح درپوش دار می باشد. در صنعت ‌کانال‌سازی دریچه‌کولر دیواری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین کیفیت رنگ پودری استاتیک نیز می تواند در تعیین قیمت دریچه کولر بطور ویژه موثر باشد. دریچه کولر آلومینیومی از جمله عمومی ترین و پرکاربردترین انواع این تجهیز در ایران می باشد. ساختار چند منظوره ی آن که از پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت تشکیل شده، باعث شده این این محصول از قدیم مورد توجه کاربران و کارفرمایان باشد.

در حقیقت شابلون ها برای تولید انبوه محصولات متنوع مورد استفاده دریچه کولر قرار می گیرند. در صنعت کانال سازی و هم در کارخانه جات دریچه کولر سازی از انواع گوناگونی از شابلون ها برای سرعت بخشیدن به خط تولید استفاده می گردد. با به کارگیری این ابزا در ساخت دریچه های تنظیم هوا دیگر نیازی نیست افراد متخصص برای برش ورق هر کدام از محصولات آن ها را اندازه گیری نمایند. تا کنون متشریان زیادی درخواست دریچه کولرهای رنگی دلخواهشان را از شرکت تهران دما خوستار شده اند. شما می توانید رنگ دلخواه و مورد نظرتان را به صورت عکس برای کارشناسان فروش این شرکت ارسال کنید.

پایه نگهدارنده رومیزی گوشی و تبلت یسیدو YESIDO C89

دریچه های کولر آبی را می توان هم برای کولر استفاده نمود و هم برای دستگاه های داکت اسپلیت فن کوئل و… استفاده نمود. دریچه چوبی یا pvc یکی از شیک ترین و زیباترین انواع دریچه کولری است که در مکانهای جذاب لوکس و برای مصارف مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از دریچه ها به طور معمول از جنس چوب ام دی اف می باشد که طول عمر مفید آن را به اندازه قابل توجهی بالا می برد. از لحاظ ساختار و کاربرد نیز مانند دیگر انواع آن است و تفاوت خاصی ندارد.

دریچه کولر گرد هواکش

انواع دریچه کولر گرد جهت کانال گرد در مسیر رفت و برگشت هوا مورد استفاده قرار می گیرند. دریچه های کولری گرد با شکلهای متفاوت زنبوری، برجسته، تخت و جت قابل عرضه و تولید می باشد. این دریچه ها قابلیت ترکیب با دمپر های گرد نیم صفحه‌ای یا پروانه ای را دارد. دریچه کولر سقفی به صورت خطی، چهارگوش، زنبوری و گرد قابل تولید و عرضه می باشد. دریچه های کولری سقفی قابلیت ترکیب شدن با انواع دمپر ها را جهت کنترل دبی هوا دارند. جنس این دریچه ها نیز میتواند از آلومینیوم و آهن و گالوانیزه و استنلس استیل باشد.

  • در شرکت تهران دما نیروهای متخصص و حرفه ای تولید دریچه کولر ها را انجام می دهند.
  • لذا با توجه به نیازها و سلایق مختلف مشتریان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و فضای داخل ساختمان، انواع دریچه های کولر طراحی و به بازار عرضه شده است.
  • در بسیاری از نقاط ایران، سیستم سرمایشی و گرمایشی به عنوان یکی از تجهیزات اصلی و مهم در خانه ها معرفی می شود.
  • فاصله ی کمتر از این محدوده باعث اختلال و نوسان در هوا رسانی می شود و فاصله ی بیشتر باعث دیده شدن کانال و فضای خالی شده که ظاهر مناسبی ایجاد نمی کند.
  • همچنین بسیار مهم است که از متریال و پروفیل های استاندارد و باکیفیت در ساخت محصول استفاده کند.
  • جنس این دریچه ها نیز میتواند از آلومینیوم و آهن و گالوانیزه و استنلس استیل باشد.

انواع َخطوط گریلی این دریچه کولر به صورت زاویه دار و زاویه صفر است . خطوط زاویه دار هوای دریچه کولر را در مسیر زوایای این خطوط هدایت میکند و خطوط زاویه صفر هوای دریچه کولر را به صورت مستقیم به محیط وارد میکند . دریچه کولر خطی از پر کاربرد ترین انواع دریچه کولر می باشد . این محصول در جنس های گوناگونی همچون،چوبی،آلومینیومی،آهنی و پلاستیکی تولید می شود. دریچه کولر آبی متحرک در واقع همان نوع قابل تنظیم می باشد که امروزه به این نام نیز مشهور شده است.

خطوط زاویه دار، هوارسانی را در زوایای مسیر خطوط هدایت می کند و خطوط صفر درجه به دلیل نداشتن زاویه هوا را به طور مستقیم به محیط پخش میکند. باز و بسته کردن دریچه از دسته ی دمپری که بر روی قاب آن نصب شده صورت می گیرد و درحالت کلی به صورت دمپر دار کاربرد دارد. مدلهای بسیار زیادی از دریچه کولر در مجموعه سازه صنعت ساخته می شود که برخی از مدل ها با دمپر و برخی بدون دمپر میباشند که بسته به نیاز مشتری ساخته می شوند. دریچه فن کویل دربی برای بازدید دستگاه فن کویل محسوب می شود.این دریچه از آلومینیوم،چوب و پی وی سی قابل ساخت می باشد. دریچه کولر فلزی، عموماً یا از جنس آلومینیوم و یا آهن گالوانیزه است.