دولت شرکت هایی را برای «استانداردسازی» MM در خانه سازی منصوب می کند

این پروژه که توسط دپارتمان ارتقاء سطح، مسکن و جوامع (DLUHC) اجرا می‌شود، با صنعت تعامل خواهد کرد تا راه‌های دسترسی بیشتر به MMC را بررسی کند.

DLUHC امروز (12 می) جلسه ای را با اعضای این بخش برگزار می کند تا در مورد راه هایی که از طریق آنها MMC می تواند استاندارد شود تا به ادغام عمیق تر آن در صنعت کمک کند، بحث کند. در حال حاضر مشخص نیست که کدام “استانداردسازی” را می توان دنبال کرد، اما لیمبرگر گفت که آنها می توانند از زبان رایج در مورد موضوع تا کاربردهای عملی را شامل شوند.

برای مثال، اگر شخصی برای یک خانه دو طبقه کم‌مرتبه به یک پانل دیواری نیاز دارد، ممکن است معیارهای مشترکی وجود داشته باشد که انجام فرآیند MMC را آسان‌تر می‌کند. اگر چندین شرکت قطعات مدولار را برای یک پروژه تولید می کنند، می تواند مفید باشد.

شرکت او بخشی از یک کنسرسیوم است که شامل معماران HLM نیز می‌شود، که پروژه تحقیقات استانداردسازی روش‌های مدرن ساخت و ساز (MMC) و کیت قطعات را رهبری می‌کند.

اما لیمبرگر گفت: “با ارائه چیزی که استانداردسازی بیشتر و پذیرش گسترده تر را تشویق می کند، موانع ورود کاهش می یابد و انتخاب ها افزایش می یابد.”

علاوه بر Limberger و HLM، کنسرسیوم شامل مهندس Buro Happold و شریک اصلی گروه، مشاور Akerlof نیز می شود.

تیم لیمبرگر، مدیر شرکت مدیریت پروژه Limberger Associates، به عنوان خواهر AJ گفت اخبار ساخت و ساز. که یک استاندارد در سطح بخش برای پیش ساخته در صنعت ساخت و ساز همچنین استفاده گسترده تر از مصالح ساختمانی، تجهیزات و تکنیک های مدرن را تشویق می کند.

این دپارتمان امیدوار است که پلتفرم استانداردسازی را توسعه دهد که می تواند در شکل اولیه آن تا پایان مارس سال آینده در دسترس باشد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا شرکت ها برای دسترسی به این پلت فرم نیاز به پرداخت هزینه دارند یا خیر.

او افزود که با «یادگیری جمعی»، این بخش باید بتواند دقیقاً موقعیت های مناسب برای MMC را درک کند.



منبع لیمبرگر گفت: «هدف کاهش محدودیت‌هایی است که ممکن است مختص تأمین‌کننده یا توسعه مسکن خاص باشد». اخبار ساخت و ساز. “ما به دنبال راه حلی هستیم که زنجیره تامین را به روی بازیکنان بیشتری باز کند و انتخاب های بیشتری را برای سازندگان خانه باز کند.”

لیمبرگر گفت: «اگرچه ما شاهد برخی مبارزات هستیم، سازمان‌های مختلف در حال ارزیابی این هستند که چه چیزی از نظر ماژولار کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست.

او همچنین اشاره کرد که در حالی که برخی از شرکت ها با کار مدولار مشکل داشتند، برخی دیگر موفقیت هایی را مشاهده کردند. به عنوان مثال، در سال 2019، Barratt Homes Oregon Timber Frame را خریداری کرد که قاب های چوبی مدولار و ساختاری را با پانل های دیواری عایق تولید می کند. در ماه مارس، بارات برنامه های خود را برای توسعه یک کارخانه جدید MMC در دربی فاش کرد.

تعدادی از شرکت های درگیر در فضای مدولار با مشکل مواجه شده اند. Legal & General در اوایل این ماه اعلام کرد که پس از اینکه این سرمایه گذاری به سوددهی نرسید، تولید خانه های مدولار در کارخانه خود را متوقف خواهد کرد. اسپین آف مدولار Urban Splash در می 2022 وارد مدیریت شد و دلیل آن مشکلات عملیاتی در کارخانه خود در Alfreton بود.

او افزود که چنین اقدامی می تواند به محافظت از شرکت های درگیر در MMC، گسترش بخش و سرعت بخشیدن به تحقیقات پتانسیل MMC کمک کند.