دولت وارد ساختمان خراب آگار گروو می شود

سخنگوی آکاستا گفت که شرکت بیمه “درگیر و در مورد نگرانی های مطرح شده در مورد ملک با همه طرف های ذینفع صحبت کرده است” و افزود: “ما این نگرانی ها را بسیار جدی می گیریم و متعهد به انجام هر گونه تعهد تحت بیمه نامه های مربوطه هستیم.”



منبع

53 بیشه آگار در حال ساخت در سال 2017

پاور اضافه کرد: ما به نقشی که در حصول اطمینان از اینکه ساخت و ساز از تمام مقررات مناسب در زمان ساخت و ساز پیروی می کند مطمئن هستیم، اما این مانع از بروز مشکلات ساخت و ساز در آینده نمی شود که در روند عادی وقایع، ضمانت نامه مسکن نوساز باید پوشش دهد.

این متأسفانه موقعیت‌هایی مانند این را ایجاد می‌کند، زیرا ما هیچ اختیاری در مورد تصمیم‌گیری‌های بازرسان خصوصی نداریم.»

رولی از تیم کنترل ساختمان شورا خواست تا بررسی کنند که آیا شواهد کافی برای تحت تعقیب قرار دادن بازرسان کنترل ساختمان بر اساس بخش 57 قانون ساختمان 1984 به دلیل “عملا یا بی احتیاطی امضای ساختمان” وجود دارد یا خیر، طبق عنوان خواهر AJ. اخبار ساخت و ساز.

راولی در نامه‌اش گفت که اجاره‌کنندگان به او گفته‌اند که ساختمان همچنان رو به ویرانی است و حرکت ساختاری باعث ایجاد ترک در دیوارهای بیرونی و بسته شدن پنجره‌ها می‌شود.

منبع: گوگل

در مارس 2022، یک شخص ثالث از طرف شرکت Prime Metro Properties نظرسنجی از ساختمان انجام داد که در آن “نگرانی های جدی در مورد وسعت عیوب ساختاری مهم، داخلی و ذاتی که بر پایداری و یکپارچگی ساختمان تاثیر منفی می گذارد” ابراز کرد و به این نتیجه رسید که بی بی سی گزارش می دهد که ساختمان “برای هدف مناسب در نظر گرفته نمی شود”.

هلم افزود: «این چرخش وحشتناک و ناراحت کننده به وضوح مسئله مشارکت معماران در یک پروژه را به صورت جزئی مورد توجه قرار می دهد. این نیز چیزی است که ما به همین دلیل کاملاً از پذیرش آن محتاط هستیم … چگونه، با بررسی‌ها و تعادل‌های صحیح ممکن است این اتفاق بیفتد؟

بین تأیید برنامه‌ریزی و شروع کار در محل، Helm Architecture تأیید کرد که برای مشتری جدید کارهایی را انجام داده است، تعدادی از شرایط برنامه‌ریزی را بررسی کرده و در مورد ترتیبات چیدمان اقامتگاه‌ها مشاوره می‌دهد. اما این عمل اصرار داشت که هیچ دخالتی در مرحله ساخت و ساز و یا در محل نداشته است.

طبق گزارش ها، مایکل گوو به اجاره داران ساکن در آگار گروو 53 در کامدن پیشنهاد داده است که در مورد املاک جدیدشان که به ادعای ساکنان آن ها بین 700000 تا 900000 پوند هزینه داشته باشد، ملاقاتی داشته باشند و نگران آن هستند که اکنون “بی ارزش” باشد.

مجوز برنامه ریزی برای توسعه سایت در ابتدا توسط معماران dMFK در سال 2015 به دست آمده بود، اما این قطعه متعاقباً فروخته شد.

مدیر dMFK، جولیان دی متز، توضیح داد:ما 10 سال پیش برنامه ریزی در این سایت برای مشتری به دست آوردیم که سپس آن را با رضایت فروخت. واضح است که تیم دیگری از سوی مالکان جدید برای طراحی و ساخت پروژه منصوب شد، زیرا ما پس از برنامه ریزی هیچ دخالت دیگری نداشتیم.

سازنده گفت که Acasta اخیراً برنامه خود را از کارهای اصلاحی پیشنهادی به ساختمان ارائه کرده است که ادعا می کند “به آن اجازه می دهد برای هدف مناسب باشد و امیدواریم ارزش سابق را بازگرداند”.

برای ما ناعادلانه است که در مورد آنچه ممکن است در اینجا اشتباه شده است حدس بزنیم، اما این وضعیتی است که بسیاری از معماران به طرز افسرده‌کننده‌ای با آن آشنا هستند.

شورای کامدن، که هیچ اختیاری بر بازرس خصوصی تایید شده که ساختمان را امضا کرده بود – بازرسان توسط ثبت بازرسان تایید شده شورای صنعت ساخت و ساز تنظیم می شوند – گفت که “فوراً در حال بررسی گزینه های اجرایی در دسترس ما است” در حالی که از اجاره داران در ساختمان حمایت می کند. .

اقدام مستقیم وزیر امور خارجه در وزارت ارتقاء سطح، مسکن و جوامع (DLUHC) به دنبال نامه ای است که توسط معاون وزیر وی، لی رولی، در 3 می به شورای کامدن ارسال شد.

اجاره داران مضطرب ادعا می کنند که در حال حاضر بیش از 300000 پوند به عنوان هزینه های قانونی برای مبارزه با بیمه ها و توسعه دهندگان بر سر خانه های آسیب دیده خود پرداخت کرده اند.

رولی نوشت، دولت گفت که پیشنهاد پول اضافی به شورا را در نظر خواهد گرفت – علاوه بر 200,000 پوند برای کارهای ایمنی ساختمان که قبلاً داده شده است – برای رسیدگی به این پرونده. اما وی افزود: با این حال باید تاکید کنم که انتظار ندارم هیچ بحثی در مورد بودجه باعث به تاخیر انداختن اقدامات اجرایی شود.

پرایم مترو تایید کرد که گزارشی را به عنوان بخشی از “تحقیقات در حال انجام در مورد مسائل ساختاری در گرو 53 آگار” سفارش داده است و گفت که متعاقباً از آن برای طرح ادعای بیمه‌گران جدید آکاستا استفاده شده است.

مدیر نیکلاس هلم به AJ گفت: “ما توصیه هایی را بین تایید شرایط برنامه ریزی و قبل از شروع در محل ارائه کردیم که پذیرفته نشد.” از آن زمان به بعد ما هیچ ارتباطی با پروژه و روش ساخت آن نداشتیم.

استوارت پاور، مدیر سالوس، بازرس خصوصی ساختمان که 53 آگار گروو را امضا کرد، گفت: متأسفانه به شرکت اجازه دسترسی به گزارش‌های حرفه‌ای در مورد وضعیت فعلی ساختمان، علی‌رغم چندین درخواست داده نشده است.

طبق گزارش ها، ساکنان در کمتر از یک سال پس از نقل مکان اولین اجاره داران متوجه مشکلات ساخت و ساز شدند و در سال 2020 متوجه نشتی در راه پله های مشترک شدند.

سخنگوی شورای کامدن افزود: «به دنبال تغییرات ایجاد شده توسط دولت مرکزی، بازرسان خصوصی ساختمان می‌توانند بدون تأیید کنترل ساختمان مقامات محلی، پیشرفت‌های جدید را امضا کنند.

پرایم مترو، که خود سه آپارتمان را به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت نگه می‌دارد، توضیح داد که «همان مسایلی را تجربه می‌کند که ساکنان بر آن تأکید کرده‌اند» و منتظر پاسخ‌های سه اجاره‌دهنده است که «می‌توانند برنامه زمانی توافق شده تعمیر را تسهیل کنند». هزینه برای اجاره داران

این طرح مسکونی شامل یک ساختمان چهار طبقه و سه طبقه مجاور که هشت واحد مسکونی بین آنها را در خود جای داده است، توسط پیمانکار طراحی و ساخت Cite Construction به نمایندگی از توسعه دهنده Prime Metro Properties ساخته شد و توسط بازرسان تایید شده سالوس امضا شد.

پاور ادامه داد: «به منظور کمک به مالکان در مشکلاتشان، مایلیم گزارش ها را بررسی کنیم و در مورد جنبه های مربوط به رعایت مقررات ساختمان اظهار نظر کنیم. علت هر گونه نقص را شناسایی کنید.