“دیدن نیویورک دوباره تایید کرد که در صنعت درستی هستم” – دانشجوی تبادل NY-LON

این دیدار مرا با افرادی آشنا کرد که در غیر این صورت هرگز ملاقات نمی‌کردم. شبکه من هم توسط این متخصصان و هم توسط شرکت کنندگان فوق العاده غنی شده است.

NY-LON توسط نیل پیندر و دنیس آستین در HG+ ایجاد شد و از طریق سخاوتمندانه خدمات پشتیبانی و بریتیش ایرویز امکان پذیر شد. تشکر ویژه از Paul Karakusevic/Karakusevic Carson Architects و Dennis Austin/daab design و همچنین David Chipperfield Architects، AKT II، AHMM، Grimshaw، Stiff + Trevillion، RSHP، RIBA و dMFK.

اکنون برنامه‌هایی برای میزبانی از دانشجویان نیویورکی در لندن و انتقال گروه بزرگ‌تری از بریتانیا به ایالات متحده در سال 2023 در حال انجام است.

لازم است از رهبران تیم HG+ – نیل پیندر، کیتلین لاتیمر جونز، فرانسیس لیونگ، مارلون دیویس، دنیس آستین و جوزف هنری – برای چنین سفر الهام‌بخش تشکر کنم.

یک اصل اصلی HG+ پرورش فرهنگی است که در آن افراد با پیشینه‌های «غیر سنتی» بتوانند از یکدیگر حمایت کنند. برای من، داشتن یک شبکه برای موفقیت و طول عمر در صنعت معماری ضروری است. در دوران دانشگاه احساس می‌کردم دانشجویانی که در خانواده‌شان معمار دارند، کتاب درسی نانوشته‌ای دارند که بقیه ما نداشتیم.

NY-LON به عنوان راهی برای شیوه هایی برای حمایت مستقیم از نسل متنوع تری از معماران آینده راه اندازی شد. این برنامه توسط HomeGrown Plus (HG+)، یک سازمان غیرانتفاعی که توسط AJ Contribution برای دریافت‌کننده جایزه حرفه‌ای نیل پیندر تأسیس شده است، اجرا می‌شود.

قبل از NY-LON، آمریکا به عنوان جایی برای بازدید در رادار من نبود، تا حدی به دلیل وضعیت سیاسی ترامپ و رشد ناسیونالیسم. به عنوان یک زن جوان مسلمان که حجاب دارد، به شدت احساس نگرانی می کردم.

ما برنامه‌ای پر از بازدید از استودیو و سایت با روش‌های بین‌المللی و مستقر در نیویورک – از جمله Grimshaw، BIG و Leroy Street Studio – به‌علاوه یک کارگاه دو روزه فشرده در مؤسسه پرت و تورهای معماری شهر داشتیم. حضور در نیویورک و دسترسی به این فضاهای الهام بخش کاملاً غیر قابل باور بود.

ما انگیزه پشت طرح هایی مانند خیابان فاستر + شرکای 425 پارک را مستقیماً از معماران پروژه شنیدیم و در مورد تمرکز آنها بر نوآوری و پایداری در پاسخ به بحران آب و هوا مطلع شدیم. اطلاعات مورد علاقه من از معمار پروژه ساختمان جی پی مورگان فاسترز بدست آمد که گفت خط افق نیویورک انعکاسی معکوس از ایجاد زمین در زیر است. این بینش باعث شد که شهر برای من قابل دسترسی تر باشد.

مداخلاتی مانند NY-LON برای پر کردن چنین شکاف‌ها و ایجاد شبکه‌ها ضروری است. زیرساخت‌های اجتماعی شهر، به‌ویژه شخصیت‌های متمایز پنج منطقه در مقایسه با محله‌های لندن، من را مجذوب خود کرده بود. احساس می‌کنم می‌توانم رشته‌هایی از تجربیاتم در نیویورک را در کارم در لندن کشف کنم و تحقیقات و نقاط مرجعم را غنی‌تر کنم.

HG+ در پاییز امسال میزبان یک رویداد غربالگری خواهد بود تا موفقیت نایلون 2022 را جشن بگیرد و برنامه هایی را برای تبادلات آینده به اشتراک بگذارد تا دانشجویان بیشتری مانند Bareera بتوانند از آن بهره مند شوند. برای به‌روزرسانی‌ها @homegrownplus را دنبال کنید یا برای اهدا به [email protected] ایمیل بزنید.



منبع

این منجر به ارتباط با گروه های فرهنگی مانند بنگالی ها در نیویورک و کاوش در هر منطقه شد. این تجربیات نقطه عطفی در کار و تحقیق من هستند.

از نظر حرفه ای، گسترش افق دید من به معنای تغییر جهت نیست. در عوض این به من اطمینان داد که در صنعت درست و در مسیر درست هستم. در حالی که رویکرد فعلی من به طراحی متفاوت با معمارانی است که در نیویورک ملاقات کردیم، این تجربه مجدداً تأیید کرده است که من بخشی از تمرینی هستم که با علایق و جاه‌طلبی‌هایم مطابقت دارد.

دانش آموزانی که در خانواده خود معمار داشتند کتاب درسی نانوشته ای داشتند که ما بقیه نداشتیم.

همگروهی لندن به نیویورک 2022 باریرا برهان، متیو وارنبرگ، شانیس ابی، کارمل سیموندز، اروی ناندا، ریانا آلاکیجا، جروین تیونگسون، جسیکا کندال، امیلی فاستر.

با این حال، هنگامی که به ما رسیدیم، اضطراب من کاملاً از بین رفت. من عاشق نیویورک شدم. در طول 10 روزی که در شهر بودم، احساس راحتی کردم. در طلوع آفتاب به تنهایی در امتداد پل بروکلین قدم زدم، به سفرهای انفرادی بالا و پایین شهر رفتم و با نیویورکی ها تبادل نظر دوستانه داشتم. من با احساس تازه ای از خودباوری و استقلال کنار آمده ام.

من که در دیگ ذوب شرق لندن بزرگ شده ام، طبیعتاً به زیرساخت های اجتماعی و جوامع دیاسپوریک علاقه مند هستم. من مجذوب غنا و تنوع نیویورک بودم.