دیزل ژنراتور واردکننده و سازنده دیزل ژنراتور در تهران + قیمت

در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را -از ابتدا تا انتها- دیزل ژنراتور بیابید. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید. سلام برای استعلام قیمت دیزل ژنراتور با شماره ۵۴۴۰۶۰۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

این مسائل سبب گردیده قیمت دیزل ژنراتور های با موتور Volvo پایین تر از پرکینز و کامینز باشند. نکات فوق هرگز به معنای ضعف کلی دیزل ژنراتور های ولوو نبوده و فقط بیانگر شرایط ولوو از نظر برندی در مقایسه با دو برند دیگر میباشد. برای جلوگیری از غلیظ شدن روغن موجود در سیستم خنک کاری در دیزل ژنراتورها از هیتر استفاده می‌شود. از آنجایی که این قطعه به طور دائم در مدار بوده، پس احتمال خرابی آن بسیار بالا می‌باشد. پس هیترها نیز از مواردی هستند که باید در بررسی‌های خود قرار دهید. دیزل ژنراتورترکیبی از یک موتور دیزل و یک ژنراتور و همچنین تمامی موارد فرعی که به هم وصل شده‌اند، می‌باشد تا منبع مهمی برای تامین برق اضطراری و موقت باشند.

  • با این وجود دیزل ژنراتور ولوو پنتا توانسته مشتری خود را پیدا کند و امروزه از برندهای معروف دیزل ژنراتور به حساب می‌آید.
  • – دیزل ژنراتور وسیله ای جهت تولید برق سه فاز اضطراری یا نیروگاهی می باشد.
  • یعنی ذراتی که از صافی اصلی عبور کنند توسط این صافی گرفته می شوند.

یک موتور دیزل احتراق تراکمی معمولاً برای کار با سوخت دیزل طراحی شده است، اما برخی انواع دیگر نیز وجود دارند که با سایر سوخت های مایع یا گاز طبیعی سازگار هستند. علاوه بر افزایش اصطکاک، این تغییرات سریع دما برای ژنراتور بسیار سخت است. استفاده منظم از اکسیداسیون جلوگیری می کند و قبل استفاده از سوخت، از تخریب آن جلوگیری می کند.علاوه بر این، مشکلات ژنراتور معمولاً با تغییر در عملکرد نشان داده می شود.

دیزل پرکینز انگلستان

ژنراتورهای دیزلی که به مدت ساعت کم استفاده شده‌اند و در طیف 35 kW تا 2 MW قرار دارند، اغلب در دسترس می‌باشند. واضح است که قیمت ، بسته به kW ، اسب بخار ، ساعت استفاده، سازنده ، KVA و… متغیر بوده. با این که این ژنراتورها اغلب با ضمانت نامه همراه نیستند، خرید دیزل ژنراتورهای بازسازی شده و استفاده شده ، به دلایلی از مزایای عالی برخوردار است. بسته به اندازه ، ساخت و سازنده ، ممکن است زمان انتظار طولانی یا دسترسی محدود وجود داشته باشد. پس اغلب به زمان ضمانت اضافی نیاز است ، مخصوصا در مورد ژنراتورهای بزرگ تر. برای کارخانه هایی که می توانند منتظر بمانند و واقعا خواستار ایمنی هستند که ضمانت نامه به مدت یک یا دو سال آن را تأمین می کند، ژنراتورهای نو بهترین گزینه هستند.

دیزل ژنراتور کاترپیلار ۱۶۳۶ کیلووات

ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی (غالباً آلترناتور) است که برای تبدیل انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اولین سوال در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور میزان توان الکتریکی آن است. T یعنی میزان توان ظاهری دستگاه (KVA یا کاوا) و توان اکتیو دستگاه (KW یا کیلووات) است. دیزل ژنراتورها برای تولید برق نیاز به سوخت دارند ، که این سوخت مصرفی میتواند (گاز، بنزین و گازوئیل )باشد. دیزل ژنرارتور در توان های پایین و زیر 10 کاوا که اصلاحا به آنها موتور برق گفته میشود بنزینی یا گازی هستند.

نگهداری دیزل ژنراتور چگونه است؟

سازمان‌های پیشرو و هدفمند با آموزش‌های سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته‌اند. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. لطفا راهنمایی کنید جهت تولید بیت کوین کدوم مدل باید خریداری شود ممنون. دیزل ژنراتنور های سوئدی، انگلیسی، کره ای می باشند که معمولا با قابلیت کوپل شدن با ژنراتور های استمفورد انگلیس یا مکالته ایتالیا را دارا می باشند. وظیفه اگزوز هدایت گاز های خروجی از سیلندر ها به بیرون و کاهش صدای این گاز ها است.

دیزل ژنراتور واردکننده و سازنده دیزل ژنراتور در تهران + قیمت