دی ماتوس رایان فاز اول مدرسه هنرهای نمایشی را در لندن به پایان رساند

این گسترش با استفاده از محوطه های حیاط و پشت بام بلااستفاده در محوطه موجود امکان پذیر شد و 2875 متر اضافی را تحویل داد.2 تسهیلات جدید در تمامی مراحل طرح جامع.

بهبود آکوستیک و طرح‌های تهویه و گرمایش برای به حداقل رساندن تأثیر جاده‌های پر سر و صدا بر روی مدرسه گنجانده شده‌اند. یک استراتژی تهویه طبیعی ترکیبی برای پاسخگویی به نیازهای تهویه، با برجک‌های بادگیر روی پشت بام استفاده شده است که به چرخش جدید بین فضاهای قدیمی و جدید خدمت می‌کنند. رواناب آب باران توسط 200 متر کنترل می شود2 منطقه جمع‌آوری سقف آبی که می‌تواند آب به عمق 150 میلی‌متر را در خود جای دهد، یک منطقه بام کاشته‌شده با سدوم و جعبه‌های تضعیف زیرزمینی در مناطق سخت محوطه‌سازی جلویی.

فاز اول شامل ایجاد یک مجموعه حجمی سه لایه در برابر ساختمان موجود است که مجموعه‌ای از اتاق‌های مشترک و فضاهای جدایی را در خود جای داده است که ساختمان‌های قدیمی و جدید، کلاس‌های درس جدید و سه استودیوی رقص مربعی با ارتفاع 6 متر را در خود جای می‌دهد که به یک مکان کاشته شده باز می‌شوند. تراس پشت بام و منطقه تفریحی.

فضاهای جدید و موجود اکنون از نظر محیطی راحت، پایدار هستند و از رفاه کلی ساکنان خود، هم از نظر فیزیکی، هم از نظر اجتماعی و هم از نظر خلاقیت پشتیبانی می‌کنند. طراحی و اخلاق این طرح منعکس کننده دیدگاه بنیانگذاران مدرسه است. روایت معماری بازیگوش از ایده های «حرکت طبیعی» و مفهوم آموزش تحول آفرین از طریق رسانه رقص الهام گرفته شده است.

داده های پروژه

در سایت شروع کنید جولای 2019
تاریخ تکمیل اکتبر 2021 (فاز 1)
سطح ناخالص طبقه داخلی 2635 متر2 (به علاوه 791 متر2 فاز 2 و 220 متر2 فاز 3)
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 2985 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات طراحی و ساخت دو مرحله ای
هزینه ساخت 6.5 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر2 2,465 پوند
معمار معماران د ماتوس رایان
مشتری مدارس هنر
مهندس سازه قیمت و مایرز
مشاور M&E مهندسان P3R
مشاور حمل و نقل RHDHV
مشاور آتش نشانی جراحی آتش نشانی
مشاور تئاتر آبی زغالی
مشاور آکوستیک آبی زغالی
مدیر پروژه هم افزایی
طراح اصلی جکسون کولز
بازرس ساختمان تایید شده Sweco
پیمانکار اصلی ساخت و ساز فلتهام
نرم افزار CAD استفاده شده است بنتلی

داده های عملکرد زیست محیطی

ساختمان موجود که در ابتدا در دهه 1950 ساخته شد، نیاز مبرمی به توسعه و نوسازی داشت. این سایت نمی تواند همه دانش آموزان خود را در خود جای دهد و یا امکانات فیزیکی و محیطی مورد نیاز آموزش را برای آنها فراهم کند. تجدید ساختار و تعریف واضح جدایی حفاظتی به تحکیم همه و تضمین موقعیت ArtsEd به عنوان یک ارائه دهنده آموزشی پیشرو در جهان کمک کرده است.

اتاق‌های تمرین موجود نور ضعیفی داشتند و تهویه‌ای از رطوبت به وضوح از دیوارهایشان جاری می‌شد. یک استراتژی تهویه طبیعی ترکیبی برای پاسخگویی به ترکیبی از نیازهای تهویه استفاده شده است. برجک های پشت بام در خدمت ستون فقرات گردشی جدید بین فضاهای قدیمی و جدید هستند تا تأثیر کارخانه تازه نصب شده را به حداکثر برسانند. رواناب آب باران با استفاده از چندین روش کنترل می شود. یک 200 متر2 منطقه جمع‌آوری سقف آبی که می‌تواند آب به عمق 150 میلی‌متر را در خود جای دهد، یک منطقه بام کاشته‌شده با سدوم و جعبه‌های تضعیف زیرزمینی در مناطق سخت محوطه‌سازی جلویی.
خوزه استیوس دی ماتوس، کارگردان، دی ماتوس رایان

با در نظر گرفتن پایداری اقتصادی و زیست‌محیطی، توجه دقیقی به پیشنهادات ساختمانی جدید صورت گرفته است و تغییرات در ساختمان موجود را به حداقل می‌رساند و فضاهای موجود را از طریق مداخلات محلی به حداکثر می‌رساند. کاهش اتلاف انرژی، مصرف انرژی و هزینه های عملیاتی با استراتژی خدمات پایدار جدید برای بهبود رفاه اجرا شد.

یک بخش کلیدی در باز کردن قفل سایت، تخریب سالن ورزشی قدیمی بوده است که قبلاً یک سوم فضای موجود حیاط را اشغال می کرد. گذشته از این، پیشنهادها به دنبال به حداقل رساندن تغییرات در ساختمان موجود و به حداکثر رساندن پتانسیل فضاهای موجود از طریق مداخلات محلی بوده است.

به عنوان بخشی از خلاصه طرح اصلی، یک ستون گردشی جدید در امتداد ارتفاع عقب ساختمان اصلی به مدرسه امکان دسترسی کامل را داده است. مراحل آتی یک تئاتر استودیویی سازگار جدید، مجموعه آموزش صدا و مجموعه ای از استودیوهای روی پشت بام را فراهم می کند.

دیدگاه معمار

یک ستون چرخشی جدید در امتداد ارتفاع عقب ساختمان اصلی نیز امکان دسترسی کامل به مدرسه را فراهم کرده است.

تولید انرژی در محل 13% (کمبود در مراحل بعدی جبران می شود)
ضد هوا در 50Pa 3.86 متر3/hm2
گرمایش و بار آب گرم 45.73 کیلووات ساعت در متر2/سال
U-value وزن کلی منطقه 0.23 وات بر متر2ک
CO سالانه2 انتشارات 11.1 کیلوگرم CO2eq/m2



منبع

مراحل آتی یک تئاتر استودیویی سازگار، مجموعه آموزش صدا و مجموعه ای از استودیوهای روی پشت بام را فراهم می کند.

نمای خارجی جدید تا حد امکان نمای نازک و نشتی موجود را پوشش می دهد تا عملکرد حرارتی کلی ساختمان را افزایش دهد. مشخصات پاکت جدید فراتر از مقررات موجود است. بهبود آکوستیک، تهویه و طراحی گرمایش برای به حداقل رساندن مصرف انرژی و تأثیر جاده پر سر و صدا بر مدرسه و همچنین تأثیر صدای استودیو رقص و بازیگری بر املاک همسایه گنجانده شده است.

نمای بیرونی اکستنشن های جدید با پانل های آلومینیومی پروفیل و آندایز شده صنعتی پوشیده شده است که به شیوه ای سفارشی و بازیگوش طراحی شده و دارای حلقه ها و دهانه های قوسی است که یادآور نت و حرکت موسیقی است.

طرح جامع برای اطمینان از اینکه چهار مدرسه مجزای ArtsEd همگی می توانند از یک سایت پیشرفته کار کنند، ایجاد شده است. این پروژه طی یک دهه آینده در سه مرحله تحویل خواهد شد تا اختلال در مدرسه و املاک مجاور به حداقل برسد.

ساختمان موجود، که در دهه 1950 ساخته شد، در یک بلوک محکم و محصور در خشکی در یک سایت عمدتاً حومه شهر قرار داشت و نیاز فوری به توسعه و نوسازی داشت. این مدرسه قبل از تصمیم به ماندن در محل، بازسازی و گسترش امکاناتش به گزینه‌های مختلف – از جمله جابه‌جایی و توسعه ساختمان‌های جدید – نگاه کرد.

فاز 1 شامل ایجاد یک مجموعه حجم سه لایه در برابر ساختمان موجود است که مجموعه ای از اتاق های مشترک و فضاهای جدا شده را در خود جای داده است که ساختمان های قدیمی و جدید، کلاس های درس جدید و سه استودیوی رقص مربعی با ارتفاع 5 متر با نیازهای ارتفاعی بهبود یافته و طبقات فنری را در خود جای داده است تا از آن جلوگیری شود. صدمه.

این طرح با یک سالن تئاتر استودیویی جدید و پیشرفته، قفل ساختمان‌های موجود را باز می‌کند و 2635 متر اضافی را تحویل می‌دهد.2 (GIA) امکانات جدید. سالن ورزشی قدیمی که یک سوم فضای موجود حیاط را اشغال می کرد، تخریب شده است تا فضاهای جدید فراهم شود.

برخورد بیرونی با الحاقیه های جدید، انسجام و هویت جدیدی را برای مدرسه به ارمغان می آورد. نما از متریال پاکت صنعتی اقتصادی به شیوه ای سفارشی و بازیگوش استفاده می کند تا مادی بودن آن را بالا ببرد. مفهوم نما یادآور حلقه ها و کمان ها در نت و حرکت موسیقی است. دهانه های قوسی متفاوت و پویا در داخل و بر خلاف ریتم ساده و تکراری نمای آلومینیومی آنودایز شده پروفیل شده تنظیم شده است تا فعالیت پویایی را که در مدرسه قرار دارد منعکس کند. دهانه‌های بزرگ مناظر واضح و گسترده‌ای از خط افق لندن را از داخل ارائه می‌دهند و به بیرون باز می‌شوند، نه تراس روی پشت بام و منطقه تفریحی.

این طرح همچنین شامل یک استراتژی خدمات پایدار جدید است که هدف آن کاهش اتلاف انرژی، مصرف انرژی و هزینه های عملیاتی است. به این ترتیب ساختمان جدید بیشتر نمای نازک و نشتی موجود را می پوشاند و عملکرد حرارتی کلی ساختمان را افزایش می دهد.

این اولین مرحله از توسعه مجدد و برنامه ریزی جامع مدرسه است که هدف آن سازماندهی مجدد و اتصال یک پردیس آموزشی قبلاً ناهمگون و جدا شده از نظر فیزیکی است.