رایت و رایت برای آپارتمان‌های دانشجویی با اسکلت چوبی در آکسفورد تأییدیه دریافت کرد

توسعه جدید 4600 متر مربعی با ترکیبی از آجرکاری و کاشی روبرو خواهد شد. معماران گفتند جزئیاتی مانند آهن‌کاری‌های زینتی نشان‌دهنده سنت هنر و صنایع دستی منطقه محلی است.

روبنای این طرح از یک قاب چوبی باربر پیش ساخته و متقاطع ساخته شده است که به گفته معماران، منبعی مسئولانه و سریع مونتاژ شده است. این عمل گفت که انرژی عمدتاً از پمپ‌های حرارتی منبع هوا و بام‌های سبز دو خورشیدی تأمین می‌شود که هزینه‌های کالج را کاهش می‌دهد و پایداری را افزایش می‌دهد.

معمار رایت و رایت
معمار منظر چشم انداز بردلی-هول شونایچ
مشاور برنامه ریزی Bidwells
مهندس سازه قیمت و مایرز
مشاور M&E ماکس فوردهام
آکوستیک ماکس فوردهام
مشاور پایداری ماکس فوردهام
مشاور Passivhaus ماکس فوردهام
گواهینامه پاسیوهاوس MosArt
نقشه بردار کمیت ریج و شرکا
مدیریت پروژه ریج و شرکا
طراح اصلی استروما
مشاور نور ماکس فوردهام
بوم شناس تنوع زیستی با طراحی
پیمانکار اصلی TBC
در سایت شروع کنید تابستان 2023
تکمیل 2025/2026
مساحت ناخالص طبقه داخلی متر مربع 4568 متر مربع
فرم قرارداد طراحی ساختمان
انتشار سالانه CO2 تایید نشده
هزینه کل فاش نشده

این طرح مطابق با استانداردهای Passivhaus ساخته خواهد شد، در حالی که خانه ویکتوریایی مطابق با اصول انرژی کم انرژی EnerPhit بازسازی خواهد شد. رایت و رایت گفت که این طرح تنوع زیستی این سایت را تا 88 درصد افزایش می‌دهد و یک «باغ صومعه» و یک حوض نیز در طرح‌ها دیده می‌شود.

رایت و رایت که برای ساختمان‌هایی برای مشتریان مختلف فرهنگی و دانشگاهی از جمله موزه خانه در شرق لندن و کالج سنت جان در آکسفورد طراحی کرده است، گفت که توسعه جدید احتمالاً در سال 2025 به پایان می‌رسد و کار بعداً آغاز می‌شود. امسال.

دو ساختمان جدید سه طبقه و دیگری یک طبقه خواهد بود. رایت و رایت گفتند که ساختمان‌های جدید ویژگی‌های ویکتوریایی محیط اطراف خود مانند انتهای شیروانی، برج‌ها، دودکش‌ها و پنجره‌های خوابگاه را به شیوه‌ای معاصر «انتزاعی» می‌کنند.

تالار سنت ادموند – فضای داخلی



منبع

128 اتاق دانشجویی جدید در تالار سنت ادموند در ترکیبی از ساختمان‌های جدید و یک ویلای ویکتوریایی بازسازی‌شده در سایت باغ‌های نورهام کالج در شمال شهر حدود یک مایلی از محوطه اصلی کالج قرار دارند.

این توسعه جایگزین مسکن «غیر منسجم» در Norham Gardens خواهد شد، که دارای فضایی برای 56 دانش‌آموز است و طی سال‌ها به‌صورت مقطعی مدرن‌سازی شده است.

آکسونومتری

داده های پروژه

تالار سنت ادموند، که یکی از قدیمی‌ترین کالج‌های آکسفورد است، هرگز نتوانسته است همه دانشجویان را در محل اقامت دهد. در حال حاضر، حدود 60 درصد از دانشجویان آن در خوابگاه های کالج زندگی می کنند و بقیه عمدتاً در خانه های اجاره ای خصوصی گران قیمت زندگی می کنند.