رای شورای ریبا به افزایش 7.5 درصدی حق عضویت

او گفت: «تایید هر گونه جزئیات در مورد حق عضویت RIBA 2023 زود است. “پیشنهادات توسط شورای RIBA طی یک جلسه محرمانه مورد بحث قرار گرفت و اکنون با سازمان های عضو شریک ما ارائه خواهد شد.”

در مقایسه با سایر نهادهای حرفه ای، حق عضویت فعلی RIBA 399 پوندی برای معماران بریتانیایی واجد شرایط برای بیش از پنج سال، کمتر از معادل تقریبی در موسسه سلطنتی نقشه برداران خبره است، جایی که عضویت «عضو حرفه ای» 539 پوند هزینه دارد.

پرینگل پیشنهاد کرد که مؤسسه هنوز به معنای افزایش دستمزد برای اعضای سازمان های خواهر خود است: انجمن سلطنتی معماران در اسکاتلند، انجمن سلطنتی معماران در ولز و انجمن سلطنتی معماران اولستر.

طبق گزارش RIBA، این موسسه در حال حاضر حدود 24000 عضو چارتر پرداخت کننده در بریتانیا و همچنین 22000 عضو دانشجو و 4500 عضو منشور بین المللی دارد.

این افزایش، که می‌تواند از ژانویه انجام شود، می‌تواند باعث شود که معماران مستقر در بریتانیا برای بیش از پنج سال واجد شرایط، حدود 429 پوند در سال برای عضویت فردی بپردازند – از 399 پوند در حال حاضر. معماران بریتانیایی که اخیراً واجد شرایط هستند، احتمالاً باید حدود 255 پوند برای عضویت بپردازند.

سومیتا سینگا، که عضو شورای RIBA و هیئت مدیره RIBA نیز هست، گفت: RIBA چند سالی است که اشتراک خود را افزایش نداده است. اشتراک حدود 1 درصد از حقوق متوسط ​​بوده است به طوری که مقرون به صرفه است در حالی که این امکان را به موسسه می دهد تا مزایایی را برای اعضا ارائه دهد.

«هزینه‌های عضویت در دست بررسی است، اما حل نشده است، بنابراین اگر تعدیل‌هایی انجام شود، RIBA بهتر است برای اعضای ما ارائه دهد. RIBA به گوشه ای مالی تبدیل شده است و هر گونه ارتقاء بیشتر به تضمین یک موسسه پایدار کمک خواهد کرد.

پاسخ اتحادیه معماران، صدای متحد جهان – بخش کارگران معماری

RIBA باید بر افزایش دستمزد کارگران معماری و کارمزد برای مشاغل کوچک متمرکز شود. وقتی همه ما با تورم افزایش حقوق مواجه شده‌ایم، می‌توانید برای دریافت هزینه‌های بالاتر برگردید.



منبع

با این حال، این بیشتر از عضویت های معادل کلی در مؤسسه برنامه ریزی شهری سلطنتی و مؤسسه مهندسین عمران است، جایی که به ترتیب عضویت «عضو مجاز» 321 پوند و عضویت «عضو» 325 پوند هزینه دارد.

قبل از شروع فرآیند تمدید در سپتامبر، ما اعضا را در مورد هرگونه تغییر توافق شده مطلع خواهیم کرد.

مویوا اوکی، یکی از سه نامزدی که برای ریاست بعدی RIBA نامزد می‌شود، به AJ گفت: «RIBA به شدت نیاز دارد که در این زمینه‌ها دموکراتیک‌تر عمل کند و از طریق گفتگو با اعضا برای افزایش ارزش در این بخش مشارکت کند.

خانوارها از زمان شروع رکوردهای مدرن بیشترین ضربه را به درآمد خود متحمل می شوند – اکنون زمان آن نیست که RIBA حق عضویت را افزایش دهد! RIBA باید بر افزایش دستمزد کارگران معماری و کارمزد برای مشاغل کوچک متمرکز شود. وقتی همه ما با تورم افزایش حقوق مواجه شده‌ایم، می‌توانید برای دریافت هزینه‌های بالاتر برگردید.

این افزایش کمی بیش از 1 درصد از حقوق متوسط ​​سال 2022 است. RIBA برای کسانی که قادر به پرداخت مبلغ کامل نیستند، اشتراک رایگان و عضویت رایگان برای دانشجویان ارائه می دهد. به این ترتیب، افزایش اندک از 14 پوند به 30 پوند نیز این عضویت های رایگان و با نرخ کاهش یافته را حفظ خواهد کرد.

یکی از راه‌های جمع‌آوری پول بیشتر، در عین حال مرتبط‌تر کردن RIBA، با ارائه حق عضویت پایین‌تر برای معماران و متخصصان جوان‌تر است. یک کمپین جسورانه با هدف نسل بعدی، هم دامنه دسترسی RIBA را افزایش می دهد و هم پول بیشتری را برای این موسسه به ارمغان می آورد.

افزایش کارمزد در پشت درهای بسته توسط شورای RIBA در روز سه شنبه (28 ژوئن) با 24 رای موافق و 14 رای موافق تصویب شد.

RIBA همچنین برای فعالیت هایی که حداقل یک مدیر عضو رسمی RIBA باشد عضویت ارائه می دهد. با این حال، قیمت عضویت در عمل در وب سایت RIBA منتشر نشده است.

جو بیکن، یکی دیگر از نامزدها، که برخلاف اوکی، هم عضو شورای RIBA و هم در هیئت مدیره آن است، گفت: «این زمان سختی است زیرا تورم برای همه ویران می‌کند. این همچنین بر RIBA تأثیر می گذارد.

جک پرینگل، رئیس RIBA گفت: “با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، تمرکز ما بر ارائه خدمات و حمایت مورد نیاز اعضای خود است و در عین حال هزینه های خود را تا حد امکان پایین نگه می داریم.”

علاوه بر این، همه معماران شاغل باید در هیئت ثبت معماران ثبت نام کنند، که در حال حاضر 149 پوند هزینه نگهداری را دریافت می کند.