رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما-آل اسکیپ

در صورتی که قصد انتخاب یک اتاق فرار را دارید و از انتخاب خود اطمینان ندارید، پیشنهاد میکنیم هم اکنون با شماره پشتیبانی مای اسکیپ تماس بگیرید تا بهترین اتاق فرار را بر اساس سلیقه تان به شما پیشنهاد مجموعه اسکیپ رود دهیم . بله، اتاق فرارهای مجموعه‌های مختلف بسته به ژانر و سبکشان، محدودیت سنی دارند. شما در این بازی در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخص برسید و در نهایت فرار کنید. اتاق فرار ماموریت غیرممکن یک بازی مهیج با درجه سختی بالا برای کسانی است که خود را در این بازی حرفه‌ای می‌دانند. مجموعه دژاوو در پاییز ۹۸ با هدف طراحی بازی‌های فکری و هیجانی تحت عنوان اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در حال حاضر دو بازی فعال در تهران و یک بازی در ایلام دارد.

اگر معما حل کردن رو دوست دارید و فردی ریزبین هستید که به جزییات توجه می‌کنید، اتاق فرار معمایی رو برای بازی انتخاب کنید. با رزرو اسکیپ روم معمایی وارد یک بازی هیجان‌انگیز و سرشار از معماهای پیچیده خواهید شد. برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و…

جالب است بدانید که مفهوم و محبوبیت اتاق فرار به گذشته‌های دور بازمی‌گردد. اتاق فرار (قصر جن زده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی واقع شده است. اتاق فرار (شکنجه گاه زامبی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دلاوران واقع شده است. اتاق فرار (بازماندگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اتوبان ستاری واقع شده است.

اتاق فرار کوروش تهران

خیر، متاسفانه داخل مجموعه جایی برای انتظار کشیدن همراه یا بچه ها یا حیوانات خانگی وجود ندارد. نگران نباشید در هر زمان از بازی و به هر دلیل نتونستین ادامه بدین و یا از مسیر بازی خارج شدین گیم مستر به شما کمک خواهد کرد تا بازی رو تموم کنید. اگر واقعا راه‌حل دیگه‌‍ای ندارید، از قبل به صورت تلفنی به ما اطلاع بدید تا بتونیم هماهنگی های لازم رو انجام بدیم. شما دانشجویان ترم اخر روانشناسی هستید فرهاد و نازگل از بهترین دانشجویان دانشگاه شما هستند متوجه شدید که فرهاد بدون کسب جواز علم هیپنوتیزم را روی افراد انجام میده. نازگل بعد از مرگ پدرش تصمیم میگیره برای فراموش کردن این اتفاق از فرهاد کمک بگیره.

همانند گروهی از متخصصین فکر کنید

قیمت اتاق فرار هم دقیقا به تعداد شما بستگی داره اما قیمت بلیط اتاق فرار هر نفر از 95 هزار تومان به بالا هست که این قیمت برخی مواقع با تخفیف اسکیپ روم کمتر هم خواهد شد. مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید. این مجموعه شامل دو بخش، اتاق های فرار مشتمل بر ۶ اتاق مختلف، بازی‌های متنوع روميزی و شب‌های مافیا است . در برخی از بازی‌های مجموعه اتاق فرار انیگما دست و پای بازیکنان در ابتدا بسته می‌شود. شما همچنین ممکن است مجبور باشید در تاریکی مطلق در بازی پیش بروید؛ پس اگر با این مسائل مشکل دارید، از شرکت در بازی اجتناب کنید.

  • بازی‌های شکار گنج، بازی‌های معمایی و گروهی هستند که در فضای باز انجام می‌شوند.
  • پازل پارتی یکی از محصولات جدید مجموعه‌ اسکیپ روم دات‌آی‌آر است.
  • جالب است بدانید که مفهوم و محبوبیت اتاق فرار به گذشته‌های دور بازمی‌گردد.
  • به عنوان مثال ممکن است در یک اتاق فرار برای باز کردن قفل یک درب، مداری الکتریکی را کامل کنید.
  • در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت.
  • جالب اینجاست که این اتاق فرار از گزینه‌های سخت است؛ درجه سختی آن 87% تخمین زده شده.
رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما-آل اسکیپ

در واقع بهتر است تنها خودتان را به داخل اتاق ببرید تا بتوانید از حضور در بازی لذت تمام را ببرید. در هر مجموعه وابسته به قوانین آنجا وسایل شما نگهداری می شود. شما می توانید وسایل خود را در کمد بگذارید، در آن را قفل کنید و کلید را پیش خود نگه دارید. در بعضی مجموعه ها نیز کارمندان مجموعه وسایل شما را تا انتهای بازی برای شما نگهداری می کنند. تعداد نفرات بازی در حال حاضر ۴ تا ۸ نفر برای هر بازی می باشد .

در اتاق فرار تنهایی، فضای انتظار برای همراه بزرگسال وجود دارد. حداکثر دو همراه بزرگسال می‌توانند خارج از بازی منتظر بمانند و وارد بازی نشوند. در هر فضا از اتاق فرار تنهایی، دنیای متفاوت و جدیدی را از دکور، معماها، موسیقی و اکت‌های مرتبط به هم تجربه خواهید کرد.

در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید. و بعد از ۱۵ دقیقه از زمان بازی شما کاسته می شود و از ۳۰ دقیقه به بعد از زمان سانس رزرو شده توسط شما به صورت خودکار کنسل خواهد شد. اولین اتاق، اتاق فرار عروس مرده است که شما با جسد یک عروس خانم رو به رو می­‌شوید. قاتل هم که همیشه به صحنه قتل برمی‌گردد اما این بار قاتل ما نابیناست؛ در عین حالی که حس بویایی و شنوایی فوق العاده قوی دارد. از قبل در همه­ این اتاق­‌ها، برای شما یک سری سرنخ قرار داده شده.

در اتاق فرار ماجراجویی داستان‌های مهیجی مثل ذهن‌خونی یک مجرم یا پیدا کردن یک گنج چندین ساله در جریانه. برای شرکت در این بازی هیجان‌انگیز باید بزرگ‌ترین اتاق فرار ایران رو انتخاب کنید و یکی از ژانرهای ماجراجویی این اتاق رو برای بازی در نظر بگیرید. بلافاصله بعد از رزرو با شماره مجموعه تماس بگیرید اتاق فرار اورشلیم در ژانر ترسناک اجرا می شود. و با توجه به فضاسازی که دارد امکان حذف ترس وجود ندارد لذا موکدا توصیه میشود اگر تحت تاثیر بیماری قلبی یا تنفسی هستید از رزرو این بازی جدا خود داری کنید. در ادامه این لیست می‌خواهیم اتاق فرارهای شهرهای دیگر ایران را به شما معرفی کنیم.

اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران

طرفداران اتاق قرار بر خلاف تصور از قشر خاصی از جامعه نیستند و این بازی به عنوان اعتیادآور ترین و یکی از پرطرفدار ترین سرگرمی های جهان شناخته می شود که قادر است عموم افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. مخاطبین اصلی اتاق های فرار معمولا گروه های دوستانه هستند؛ اما در حال حاضر بازی اتاق فرار به مدارس و دانشگاه ها، شرکت ها و سازمان های بزرگ، میهمانی های مراسم ها و مناسبت ها هم راه پیدا کرده است، البته با ساختاری متفاوت اما مرتبط. این لیست پینورست برای ده تا از اتاق فرارها و اسکیپ‌روم‌های ایران. شما هم اگر تجربه رفتن به اتاق فرار را دارید و به نظرتان اتاق‌فرارهای درست و حسابی دیگری هم هست که باید به آن‌ها سر بزنیم، برای ما اسمشان را در بخش نظرات بنویسید. فراموش نکنید که تجربه خودتان از این اسکیپ روم را با ما به اشتراک بگذارید.