رهبری Conran and Partners خرید مدیریت را تکمیل می کند

تینا نوردن، سایمون کینکید، سباستین کنران، کیتی کلارک و تیم باودر-ریجر، مدیران این شرکت، در این ماه پس از نهایی شدن تصاحب، مالکیت شرکت طراحی بریتانیا و بین‌المللی را به دست گرفتند.

مطب AJ100 دفاتری در لندن و هنگ کنگ دارد. این شرکت در آخرین سال مالی گزارش شده خود، تا 31 مارس 2021، 513000 پوند از درآمد 5.9 میلیون پوندی قبل از مالیات ضرر کرد.



منبع

Bowder-Ridger گفت که این حرکت نشانه دوران جدیدی برای این تمرین است. او گفت: “Conran and Partners قبل از هر چیز یک تجارت خلاق است.” مالکیت جدید یک لحظه فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای ما است تا بتوانیم بر روی یک میراث منحصربه‌فرد بنا کنیم و کسب‌وکار را با هدف روشن به جلو ببریم.

این حرکت پس از مرگ سر ترنس کانران در سال 2020 در سن 88 سالگی صورت گرفت. این معمار و طراح داخلی یک مبلمان‌ساز، خرده‌فروش و رستوران‌دار پرکار بود که به طور مشهور هبیتات و موزه طراحی و همچنین استودیوی معماری و طراحی را که نامش را یدک می‌کشد، تأسیس کرد.

در بیانیه‌ای از شرکت، آنها به‌عنوان نقش‌های کلیدی در تمرین ۷۷ نفره برای سال‌ها توصیف شده‌اند [and have] نقش مهمی در رشد و توسعه کسب و کار داشته است.

هر پنج نفر از جمله پسرش، سباستین، سهامی برابر در شرکتی دارند که نیم قرن پیش توسط ترنس کانران تأسیس شد.

مالک سابق این شرکت Conran Holdings Ltd بود، یک شرکت هلدینگ متعلق به فرزندان و خانواده معمار فقید.