ریبا مدیر اجرایی جدیدی را منصوب کرد


وان دیک در ژانویه 2023 این نقش را برعهده خواهد گرفت و جانشین مدیران اجرایی موقت آدریان دابسون و پاملا هاردینگ خواهد شد. آلن والنس، مدیر اجرایی سابق، در ماه آوریل پس از یک دوره هفت ساله در راس این موسسه، از سمت خود استعفا داد.

Vaughan-Dick یک حسابدار واجد شرایط است و دارای مدرک دکترای مدیریت از دانشگاه لندن، و همچنین گواهی رهبری از مدرسه بازرگانی هاروارد است.

به گفته RIBA، او به عنوان رئیس انجمن مسکن واندل واقع در جنوب لندن و رئیس سابق یک تراست NHS، “تجربه گسترده ای در محیط ساخته شده” دارد.

Vaughan-Dick از سال 2014 در کالج سلطنتی پزشکان عمومی کار کرده است و از سال 2017 این سازمان را در نقش خود به عنوان مدیر عملیات اداره می کند. بر اساس گزارش RIBA، وان دیک کار بر روی برابری و تنوع و مشارکت کارکنان در بدنه عضویت پزشکان عمومی را رهبری کرده است.

RIBA نگفته است که آیا Vaughan-Dick برابر با Vallance حقوق دریافت می کند – که گفته می شود قبل از ترک 300,000 پوند در سال حقوق دریافت می کرده است، از جمله سهم بازنشستگی.

Vaughan-Dick گفت: «من خوشحالم که در چنین زمان هیجان انگیزی در توسعه RIBA می‌پیوندم و بخشی از انتقال به یک تجارت حتی مؤثرتر هستم، جایی که پایداری در راس دستور کار است.

در این دوران پس از همه گیری و از نظر مالی چالش برانگیز، صنعت به یک عضویت چابک و پویا برای ارائه رهبری و پشتیبانی در مورد موضوعاتی که برای حرفه و عموم اهمیت دارد، نیاز دارد.

من مشتاقانه منتظر همکاری با هیئت مدیره، شورا و تیم کارشناس متخصص هستم تا به اجرای برنامه های بلندپروازانه RIBA کمک کنم و اطمینان حاصل کنم که اعضای RIBA به طور مناسب دارای نمایندگی هستند و کمک های آنها به طور گسترده به رسمیت شناخته می شود.

جک پرینگل، رئیس هیئت مدیره RIBA، گفت: «خوشحالم که والری را به عنوان مدیر اجرایی منصوب کردیم.

سابقه موفقیت آمیز والری در تحولات مالی و تجربه در ایجاد مشارکت های بین المللی و حرفه ای ارزشمند خواهد بود زیرا ما به تغییر RIBA و ارائه برنامه های بلندپروازانه خود در حمایت از اعضا – و همه کسانی که به معماری علاقه دارند – در هر کجای جهان که مستقر هستند، بسیار ارزشمند خواهد بود. ‘

در آغاز سال جدید، اولویت‌های وان دیک احتمالاً شامل بستن کسری بودجه RIBA و ادامه اجرای چشم‌انداز رئیس سایمون آلفورد برای مؤسسه به عنوان «خانه معماری» است.



منبع