: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز :. | arianarchitects

نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اتصال… فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد. مکاتبه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری در خصوص طراحی سازه نگهبان در سمت معبر و یا زمین بدون احداث بنا به شرح ذیل است. تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی.

  • در قانون نظام معماری و ساختمانی مصوب سال ۱۳۵۲ و اصلاح‌شدهٔ سال ۱۳۵۶ تأسیس دو سازمان نظام مهندسان معمار و شهرسازی و سازمان نظام مهندسان ساختمان و تأسیسات پیش‌بینی‌شده بود.
  • اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می توانند صفحه نخست روزنامه های سراسر کشور را در این صفحه مشاهده نمایند.
  • فراخوان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اعضای سازمان برای زلزله از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اعلام شد.
  • با پسروی حزب نهضت آزادی ایران، تلاش‌هایی برای تضعیف کانون‌ها و واگذاری اختیارات و امکانات این کانون‌ها به سازمان‌های نظام مهندسی گسترده‌تر شده‌است.

خیر، برای شرکت در آزمون نیازی به عضویت نبوده ولی پس از قبولی باید در سازمان نظام مهندسی، در شهر مربوطه عضو شوید. © کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای سازمان نظام مهندسی استان مرکزی محفوظ می باشد 1398. اعضای هیئت مدیره سازمان طی برگزاری انتخابات داخلی به عنوان عضو هیئت رئیسه گروه های تخصصی و کمیسیون های شورای مرکزی برگزیده شدند.

اخبار سازمان

معرفی نماینده هیئت مدیره سازمان استان جهت عضویت در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی در رسیدگی و تشخیص مالیات فنی و مهندسی اعضای سازمان. کمک به ترویج اصول صحیح مهندسی و معماری و همکاری با وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها در زمینه کنترل ساختمان و اجرای طرح‌های یاد شده با استفاده از خدمات اعضای سازمان استان. کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي می باشد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای نظم و کیفیت خدمات مهندسی ارائه شده به کارفرمایان و ایجاد توازن و تناسب بیشتر در ارجاع پروژه‌های نظارتی به م… سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای توسعه خدمات مهندسی در سطح استان با دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران تفاهم نامه ای منعقد کرد. بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند…

شنیدن مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مهندسین است

رئیس مجله خبری معماری آریانا نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۲ هزار و ۵۷۶ نفر در قم در روزهای ۸ تا ۹ دی ماه سال جاری خبر داد. به منظور هماهنگی در امور سازمان‌های استان هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از کلیه اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان‌های استان در سطح کشور تشکیل می‌شود. شورای مرکزی متشکل از ۲۵ نفر عضو اصلی و ۷ نفر عضو علی‌البدل از بین دو برابر اعضای سازمان هیئت مدیره که توسط هیئت عمومی، انتخاب و به وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌شوند و توسط وزیر راه و شهرسازی برای مدت ۳ سال انتخاب می‌شوند. بدینوسیله از کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان که داری عضویت معتبر می باشند جهت شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت اول) که در روز چهارشنبه… آگهی دعوت به مجمع عمومی به طور فوق العاده اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان (نوبت اول) در اجراي ماده 9 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ومواد 52 تا 57…

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا