سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان | arianarchitects

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی “روز مهندس” با حضور اعضای سازمان و خانواده های محترمشان هفتمین جشنواره ورزشی را برگزار نماید. فراخوان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اعضای سازمان برای زلزله از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اعلام شد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، سرپرست واحد انفورماتیک سازمان… سازمان نظام مهندسی ساختمان دارای واحدهای استانی است و از نظر حقوقی هر سازمان استانی دارای شخصیت مستقل است.

  • اعضای هیئت مدیره سازمان طی برگزاری انتخابات داخلی به عنوان عضو هیئت رئیسه گروه های تخصصی و کمیسیون های شورای مرکزی برگزیده شدند.
  • اولین جلسه کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی برگزار شد.
  • اطلاعیه د رخصوص اعلام آمادگی فعالیت در بخش طراحی و نظارت طرح نهضت ملی مسکن به شرح زیر است.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي می باشد.

ارائه خدمات کارشناسی فنی به مراجع قضایی و قبول داوری در اختلافاتی که دارای ماهیت فنی است. راهنمای شیوه پیش ثبت نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید به منظور ثبت نام برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید (درصورت فراموشی آن)، بایستی در ابتدا در مرورگر اینترنتی … تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت مازندنظام میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. وزارت راه و شهرسازی الزامات ترافیکی ساختمان را درقالب مبحث ۲۳ ابلاغ کرد. همکاری با مراجع استان در هنگام بروز سوانح و بلایای طبیعی. دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند.

اهم مصوبات جلسه هیات مدیره (۲۲/تیرماه/۹۹)

© تمام حقوق این مجله خبری معماری آریانا برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان محفوظ است. تمامی حقوق این وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محفوظ می باشد. کلیه حقوق وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر محفوظ می باشد.

سمینار کشوری واکاوی فنی فاجـعه متروپل

ارکان سازمان عبارت است از سازمان استان‌ها، هیئت عمومی سازمان، شورای مرکزی، رئیس سازمان و شورای انتظامی. 📌همکار گرامی 📌به اطلاع می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نظر دارد مسابقات فوتسال به مناسبت بزرگداشت روز ملی مهندسی برگزار نماید. جهت کسب اطلاع از شرایط اسپانسرینگ و…

کتاب «متروپل؛ واکاوی فنی یک فاجعه» با هدف بررسی دلایل وقوع این حادثه از بعد فنی و حقوقی از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منتشر شد. سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که به جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی تأسیس گردید و هم‌اکنون ریاست آن برعهده حمزه شکیب می‌باشد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و به نقل از واحد سازندگان مسکن… آقای محمدسعید کریمی در مسابقات طراحی کشوری سال ۱۳۹۸ رتبه اول را بدست آورد و بهترین طراح معرفی شد. به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی … اعضا و کارکنان سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون، در امر نیکوی اهدای خون شرکت کردند.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا