سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان | arianarchitects

خیر، برای مجله خبری معماری آریانا در آزمون نیازی به عضویت نبوده ولی پس از قبولی باید در سازمان نظام مهندسی، در شهر مربوطه عضو شوید. © کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای سازمان نظام مهندسی استان مرکزی محفوظ می باشد 1398. اعضای هیئت مدیره سازمان طی برگزاری انتخابات داخلی به عنوان عضو هیئت رئیسه گروه های تخصصی و کمیسیون های شورای مرکزی برگزیده شدند.

  • می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید.
  • به اطلاع شرکت های حقوقی، دفاتر طراحی، مهندسان طراح، مهندسان ناظر، سازندگان مسکن(مجریان ذیصلاح) می رساند؛…
  • سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می‌سازد.
  • گفتنی است ذخایر خون استان و کشور در هفته های …
  • تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی.

با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی جامعه و به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نامه د… تبریک به آقای مهندس سیفی در خصوص انتخاب مجدد ایشان به عنوان … در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید. ارسال گزارش مرحله ای از طریق نماسان الکترونیک در شهرها و شهرکهای صنعتی استان شد. عملیات اجرایی ساختمان باید منحصرا توسط مهندس مجری ساختمان که دارای صلاحیت اجرای ساختمان هستند انجام…

اطلاعیه در خصوص استفاده از لوگوی سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای نظم و کیفیت خدمات مهندسی ارائه شده به کارفرمایان و ایجاد توازن و تناسب بیشتر در ارجاع پروژه‌های نظارتی به م… سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای توسعه خدمات مهندسی در سطح استان با دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران تفاهم نامه ای منعقد کرد. بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند…

آخرین اخبار سازمان

نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اتصال… فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد. مکاتبه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری در خصوص طراحی سازه نگهبان در سمت معبر و یا زمین بدون احداث بنا به شرح ذیل است. تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی.

سازمان نظام مهندسی ساختمان

معرفی نماینده هیئت مدیره سازمان استان جهت عضویت در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی در رسیدگی و تشخیص مالیات فنی و مهندسی اعضای سازمان. کمک به ترویج اصول صحیح مهندسی و معماری و همکاری با وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها در زمینه کنترل ساختمان و اجرای طرح‌های یاد شده با استفاده از خدمات اعضای سازمان استان. کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي می باشد.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا