سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی | arianarchitects

با توجه به وصول برخی بازخوردهای اعضا محترم سازمان به زمان و نحوه رسیدگی به اسناد پزشکی(بیمه مکمل درمان) و همچنین نظر به پیگیری های به عمل آمده توسط کمیته خدمات بیمه ای سازمان از مدیریت امور شعب بیمه میهن استان قم،موارد زیر جهت اطلاع اعضا محترم اعلام می گردد. اطلاعیه د رخصوص اعلام آمادگی فعالیت در بخش طراحی و نظارت طرح نهضت ملی مسکن به شرح زیر است. شورای مرکزی برای تعیین رئیس شورا سه نفر را به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کند و وزیر یاد شده یک نفر را به عنوان رئیس سازمان، جهت صدور حکم به رئیس‌جمهور معرفی می‌نماید. در سال 1369 تاسيس و با تعداد عضو در 7 رشته و 48 پرسنل در حال خدمات رساني مي باشد.در طي چند سال گذشته دفاتر نمايندگي سازمان در 12 شهرستان پاوه، سنقر، جوانرود ، روانسر، سرپل ذهاب ، هرسين ، کنگاور ، صحنه ،اسلام آباد ، گيلانغرب ، کرند ، قصرشيرين تاسيس شده است. در صورت فراموش کردن رمز عبور، در صفحه ورود به کارتابل الکترونیکی اعضا به آدرس سامانه مراجعه نمایید و از گزینه بازیابی کلمه عبور ، می توانید نسبت به بازیابی رمز عبورخود اقدام نمایید. اولین جلسه کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی برگزار شد.

  • تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی.
  • سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می‌سازد.
  • نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اتصال…
  • گفتنی است ذخایر خون استان و کشور در هفته های …
  • به اطلاع شرکت های حقوقی، دفاتر طراحی، مهندسان طراح، مهندسان ناظر، سازندگان مسکن(مجریان ذیصلاح) می رساند؛…

به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه یا ابنیهٔ فنی می‌گویند. سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می‌سازد. در زیر دسته بندی اخبار و اطلاعیه های سازمان را براساس واحدهای مختلف و متنوع سازمان مشاهده می نماید. جهت مشاهده روی عنوان واحد مورد نظر کلیک نمایید. جهت تسریع ارائه خدمات سازمان و در راستای بهبود عملکرد سازمان و جلوگیری از اتلاف زمان، برخی از مشکلات، سوالات و درخواست های پر تکرار اعضای سازمان به شرح ذیل میباشد. که پاسخ های سازمان به آنها شما را در تسریع دریافت خدمات یاری می نماید.

اهم مصوبات هیات مدیره (۰۷/دی/۹۹)

گفتنی است ذخایر خون استان و کشور در هفته های … در حال حاضر کلیه ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح استان‌ها و در سطح کشور شکل گرفته‌است و با حدود پانصدهزار نفر عضو، فعالیت خود را به انجام می‌رساند. داشتن سنوات لازم ، شرکت در دوره های مربوطه که توسط خود سازمان نظام مهندسی هر استان برگزار می‌شود و قبولی در آزمون‌های پایان دوره از شرایط ارتقا پایه می‌باشد.

اعلام آمادگی جهت شرکت در جلسه ای با اعضای کمیسیون صادرات خدمات مهندسی و روابط بین الملل برای شناسایی افراد در این زمینه

شناسمجله خبری معماری آریانا فنی و ملکی ساختمان سندی است که حاوی اطلاعات فنی و ملکی ساختمان بوده و چگونگی رعایت مقررات ملی ساختمان در آن آمده است که در این ویدیو به اهمیت صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان پرداخته شد. در قانون نظام معماری و ساختمانی مصوب سال ۱۳۵۲ و اصلاح‌شدهٔ سال ۱۳۵۶ تأسیس دو سازمان نظام مهندسان معمار و شهرسازی و سازمان نظام مهندسان ساختمان و تأسیسات پیش‌بینی‌شده بود. به اطلاع آن دسته از مهندسینی که مشمول جبران کسری نمره در آزمون ورود به حرفه مورخ مهرماه 1399 می باشند ،آخرین مهلت تشکیل پرونده پایان 1400 می باشد لذا مقتضی می باشد سریعاٌ به واحد ا… همکار گرامی با سلام به اطلاع می رساند دوره آموزشی و توجیهی «نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی» در تاریخ 17 خردادماه از ساعت 17 الی 20 در محل سالن اجتماعات ادار… ‌ 🔹سمینار آموزشی واکاوی فنی فاجعه متروپل (حضوری و مجازی) 🔸دارای امتیاز ارتقا پایه (صلاحیت نظارت و اجرا در تمامی پایه‌ها) 🔸ویژه مهندسان عمران، معماری، شهرسازی … تنظیم روابط بین صاحبان حرفه‌های مهندسی ساختمان و کارفرمایان و کمک به مراجع مسوول در بخش ساختمان و شهرسازی در زمینه ارجاع مناسب کارها به صاحبان صلاحیت و جلوگیری از مداخله اشخاص فاقد صلاحیت در امور فنی.

لغو آزمونها و دوره های آموزشی صدور، تمدید و ارتقاء پایه پروا… به اطلاع شرکت های حقوقی، دفاتر طراحی، مهندسان طراح، مهندسان ناظر، سازندگان مسکن(مجریان ذیصلاح) می رساند؛… همکار گرامی با سلام به اطلاع متقاضیان استفاده از باشگاههای ورزشی می رساند در صورت تمایل برای ثبت نام و دریافت معرفی نامه به واحد بیمه و رفاه سازمان مراجعه فرمائید. به اطلاع می رساند سازمان در نظر دارد، به مناسبت بزرگداشت روز ملی مهندسی و به منظور تشکیل تیم منتخب سازمان، مسابقات فوتسال ویژه اعضا را برگزار نماید. آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۲ هزار و ۵۷۶ نفر از مهندسان استان روز پنجشنبه و جمعه در دانشگاه قم برگزار شد. برنامه‌ریزی به منظور رشد و اعتلای حرفه‌های مهندسی ساختمان و مشاغل مربوط به آن.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا