سازمان نظام مهندسی ساختمان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | arianarchitects

ارائه خدمات مجله خبری معماری آریاناشناسی فنی به مراجع قضایی و قبول داوری در اختلافاتی که دارای ماهیت فنی است. راهنمای شیوه پیش ثبت نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید به منظور ثبت نام برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید (درصورت فراموشی آن)، بایستی در ابتدا در مرورگر اینترنتی … تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت مازندنظام میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. وزارت راه و شهرسازی الزامات ترافیکی ساختمان را درقالب مبحث ۲۳ ابلاغ کرد. همکاری با مراجع استان در هنگام بروز سوانح و بلایای طبیعی. دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند.

  • سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.
  • در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید.
  • مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند.
  • تأیید ترازنامه سازمان و ارائه آن به مجمع عمومی.
  • به اطلاع می رساند سازمان در نظر دارد، به مناسبت بزرگداشت روز ملی مهندسی و به منظور تشکیل تیم منتخب سازمان، مسابقات فوتسال ویژه اعضا را برگزار نماید.
  • اولین تشکل‌های مهندسی در ایران، کانون‌های مهندسین استان‌ها بودند که توسط مهندس مهدی بازرگان و همقطارانش بنیانگذاری شد[۳] و تا کنون نیز در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران دایرند و بیشتر به امور صنفی می‌پردازند.

© تمام حقوق این سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان محفوظ است. تمامی حقوق این وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محفوظ می باشد. کلیه حقوق وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر محفوظ می باشد.

سازمان‌های مهندسی در برابر کانون‌های مهندسی[ویرایش]

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای نظم و کیفیت خدمات مهندسی ارائه شده به کارفرمایان و ایجاد توازن و تناسب بیشتر در ارجاع پروژه‌های نظارتی به م… سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای توسعه خدمات مهندسی در سطح استان با دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران تفاهم نامه ای منعقد کرد. بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند…

الزام اخذ گواهینامه تاییدیه صلاحیت استاندارد ۱۷۰۲۵ آزمایشگاه های فعال در زمینه کنترل کیفیت بتن

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۲ هزار و ۵۷۶ نفر در قم در روزهای ۸ تا ۹ دی ماه سال جاری خبر داد. به منظور هماهنگی در امور سازمان‌های استان هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از کلیه اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان‌های استان در سطح کشور تشکیل می‌شود. شورای مرکزی متشکل از ۲۵ نفر عضو اصلی و ۷ نفر عضو علی‌البدل از بین دو برابر اعضای سازمان هیئت مدیره که توسط هیئت عمومی، انتخاب و به وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌شوند و توسط وزیر راه و شهرسازی برای مدت ۳ سال انتخاب می‌شوند. بدینوسیله از کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان که داری عضویت معتبر می باشند جهت شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت اول) که در روز چهارشنبه… آگهی دعوت به مجمع عمومی به طور فوق العاده اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان (نوبت اول) در اجراي ماده 9 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ومواد 52 تا 57…

کتاب «متروپل؛ واکاوی فنی یک فاجعه» با هدف بررسی دلایل وقوع این حادثه از بعد فنی و حقوقی از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منتشر شد. سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که به جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی تأسیس گردید و هم‌اکنون ریاست آن برعهده حمزه شکیب می‌باشد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و به نقل از واحد سازندگان مسکن… آقای محمدسعید کریمی در مسابقات طراحی کشوری سال ۱۳۹۸ رتبه اول را بدست آورد و بهترین طراح معرفی شد. به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی … اعضا و کارکنان سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون، در امر نیکوی اهدای خون شرکت کردند.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا