سالن کاملفورد، کورنوال

در آوریل سال گذشته، Prior and Partners در مسابقه ای برنده شد تا یک چارچوب توسعه بلندپروازانه و برنامه سرمایه گذاری برای استراحتگاه ساحلی Cornish Newquay تهیه کند.



منبع جستجو برای یک تیم طراحی برای بازنگری در سالن کمتر از یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که شورای شهر سنت آستل در کورنوال یک خرید آزاد را برای یک برنامه‌ریز ارشد استراتژیک راه‌اندازی کرد و شورای شهر پنرین اعلام کرد که به دنبال یک تیم طراحی «مثبت و سرزنده» برای ارتقای جاه‌طلبانه است. از گذرگاه جاده تجاری آن.

بر اساس این خلاصه: CTC به دنبال توسعه مجدد سالن اجتماعات خود است. برای پوشش هزینه‌های بازسازی درخواست می‌کند تا سرمایه‌گذاری مشترک رفاه را پوشش دهد – نتایج درخواست کمک مالی در اواسط فوریه پیش‌بینی می‌شود.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2025 برنامه ریزی شده است، سالن 200 متر مربعی موجود کملفورد را با یک مرکز سه طبقه جدید با یک سالن اصلی، دفاتر، پذیرایی، اتاق رختکن، آشپزخانه تجاری، فضای کنفرانس، اتاق جلسات، توالت معلولان، یک کافه جایگزین خواهد کرد. و مهد کودک

کاملفورد شهری کوچک با حدود 4000 نفر جمعیت است که موزه و گالری شمال کورنوال و موزه دوچرخه سواری محلی را در خود جای داده است. سالن یک طبقه Camelford در ابتدا به عنوان یک سالن تمرین ارتش سرزمینی در سال 1911 ساخته شد و بعداً در سال 2000 به یک فضای اجتماعی تبدیل شد.

تیم برنده یک مرکز اجتماعی جدید به مساحت 600 متر مربع را برای سکونتگاه تاریخی که در حدود 16 کیلومتری شمال بودمین در دره رودخانه شتر در شمال غربی بودمین مور قرار دارد، طراحی و تحویل خواهد داد.

CTC مایل است یک معمار، مهندس سازه، نقشه بردار کمیت و مشاور خدمات استخدام کند. با توجه به زمان بندی فشرده برای هزینه های کمک هزینه؛ CTC باید موقعیتی باشد که به محض تایید یک جایزه (در صورت موفقیت آمیز بودن) خدمات حرفه ای را آموزش دهد.