ساکنانی که با تخریب املاک هالامبی مبارزه می کنند، برنده چهارمین بررسی قضایی شدند

اما در سال 2016، یک قاضی ایراد حقوقی دیگر را در مورد تصمیم تخریب املاک رد کرد و حکم داد که شورا اقدام غیرقانونی نکرده است.

مت مک دونالد بعداً پروژه را پس از اینکه به بازوی توسعه شورا، Homes for Lambeth منتقل شد، ترک کرد.

لمبث پس از آن که ساکنان مخالف توسعه با بررسی قضایی برای به چالش کشیدن رضایت اول، درخواست مجدد Ropers Walk را ارسال کرده بود. شورا به جای مبارزه با ساکنان در دادگاه، مجوز خود را لغو کرد و رایزنی در مورد پروژه را از سر گرفت.

این آخرین بررسی قضایی چهارمین موردی است که در مورد تخریب این املاک که از سال 2012 در نظر گرفته شده است، صادر شده است. در سال 2015، شورا مجبور شد پس از حکم دادگاه عالی، رایزنی خود را در مورد برنامه های خود برای تخریب ملک انجام دهد.

در سال 2017، لمبث شریک توسعه Mott MacDonald و معمار Conran and Partners را استخدام کرد تا یک طرح اصلی برای Cressingham Gardens تهیه کنند، اما این طرح ها هرگز محقق نشد.

ساکنان املاک مسکونی دهه 1960 توسط Brockwell Park مجوز چهارمین بازنگری قضایی را دریافت کردند، این بار به دلیل برنامه های لمبث برای تخریب 12 خانه در گوشه ای از املاک.

Cressingham بین سالهای 1969 و 1979 توسط تیمی از معماران شورای لمبث به رهبری معمار تد هالامبی طراحی و ساخته شد. این شامل 306 خانه است که در اطراف یک سری راهروهای متصل به هم قرار گرفته اند.

سال گذشته، شورا برای دومین بار، برنامه‌های Conran و Partners را تصویب کرد تا خانه‌های این املاک در Ropers Walk را با طرح 20 خانه جایگزین کنند.

در بیانیه‌ای در صفحه کمپین آن‌ها آمده است: «یک قاضی اجازه داده است که آخرین بررسی قضایی در رابطه با مجوز برنامه‌ریزی که لمبث به خود اعطا کرده بود تا بلوک Ropers Walk را قبل از هر برنامه‌ریزی جامع تخریب کند.»

اما اکنون ساکنان کرسینگهام مورد بررسی قضایی دیگری قرار گرفته‌اند که قرار است در 24 نوامبر مورد بررسی قرار گیرد. آنها استدلال می‌کنند که این درخواست باید تحت یک طرح جامع برای بازسازی گسترده‌تر املاک باشد و شورا را متهم می‌کنند که به دنبال «بریدن سالامی» با کسب تأییدیه است. برای تخریب های مقطعی

در سال 2019، وزیر مسکن در آن زمان، کیت مالت هاوس، حکم داد که فرآیندی برای انتقال مالکیت املاک به جامعه باغ کرسینگهام می‌تواند آغاز شود. گروه ساکنان هنوز در حال انجام این روش طولانی هستند.



منبع

ساکنان کرسینگهام از پیشنهاد جایگزین خود برای این ملک دفاع کرده اند. طرح مردم، که در سال 2016 با معمار محلی دفتر واریانت طراحی شد، شامل نوسازی خانه های موجود و ساخت 33 خانه جدید برای اجاره اجتماعی است.