ساکنان غرب لندن با برج GRID برای زنان آسیب پذیر مخالفند

پیشنهادات برای برج 102 تخته ای GRID در اکتون، غرب لندن

در صورت تصویب، انتظار می‌رود ساخت و ساز در پاییز 2023 آغاز شود تا در اواخر سال 2025 تکمیل شود.

منبع:HTVIA

نظر: تریسی داونی، مدیر اجرایی خانه زنان پیشگام

در حالی که ما نگرانی های برخی از ساکنان را در مورد قد تصدیق می کنیم، همچنین از تعداد نظرات مثبتی که از نیاز به مسکن اجتماعی و مقرون به صرفه تر برای زنان در منطقه استقبال می کنند، تشویق شده ایم.



منبع

اداره لندن ماه گذشته طرح هایی را برای یک برج مسکونی 15 طبقه برای خانه زنان پیشگام (WPH) در سایتی در شمال ایستگاه متروی اکتون تاون، ساختمانی در فهرست درجه دو ارائه کرد.

در جای دیگر پایتخت، طرح‌هایی برای 60 خانه مقرون به صرفه برای WPH که به یک بلوک 209 واحدی 18 طبقه توسط AHMM در غرب لندن متصل شده‌اند، توسط شورای همرسمیت و فولام در سال گذشته تصویب شد.

ساختمان 15 طبقه پیشنهادی توسط GRID و WPH جایگزین سه ساختمان مسکونی مجزا در سایت می شود که شامل 39 واحد یک و دو تخته است. هنگامی که برای اظهار نظر به آن نزدیک شد، این عمل AJ را به WPH ارجاع داد.

وی ادامه داد: “این به طور غیرقابل برگشتی به مکان ایستگاه شهر اکتون که در درجه دوم فهرست شده است آسیب می رساند و به ضرر همگانی است که برای دهه های آینده به آن نزدیک می شوند یا آن را ترک می کنند.”

یکی دیگر از معترضان نوشت: بلندسازی همیشه راه حل مشکل مسکن نیست و بسیاری از مردم از زندگی در آسمان لذت نمی برند.

یک گزارش ارزیابی میراث که توسط Savills از طرف WPH انجام شد اذعان داشت که این طرح به ایستگاه زیرزمینی طراحی شده چارلز هولدن آسیب می رساند. TfL برای اظهار نظر توسط AJ تماس گرفت و گفت که آنها هنوز در حال بررسی پاسخ خود به درخواست هستند.

با این حال، بیش از 46 اعتراض به شورای Ealing ارائه شده است که نگرانی های زیادی در مورد اوج توسعه پیشنهادی مطرح شده است.

سایر ساکنان نیز در مورد منطقه حفاظت شده میراث محلی ابراز نگرانی کردند. یکی نوشت: “این اکتون است، نه دبی”، با این استدلال که ساختمان پیشنهادی خارج از منطقه ای قرار دارد که برای ساختمان های بلندمرتبه تعیین شده است.

تهیه خانه های با کیفیت خوب و مقرون به صرفه برای زنان بسیار مهم است، به ویژه در این بحران هزینه های زندگی و انرژی. شکاف دستمزد جنسیتی تبدیل به شکاف مقرون به صرفه مسکن می شود که به شدت توانایی زنان مجرد را برای دسترسی به مسکن امن، گرم و مقرون به صرفه محدود می کند.

“طراحی پیشنهادی ما به تنظیمات آن و محدودیت های سایت پاسخ مثبت می دهد”

[We] از سال 1920، خانه‌ها و خدماتی را ارائه می‌دهند که سکوی پرشی برای زنان مجرد مستقل برای دستیابی به پتانسیل‌هایشان است، و یکی از معدود انجمن‌های مسکن در کشور هستند که این کار را انجام می‌دهند. طرح های ما برای 102 خانه ارزان قیمت برای زنان در اکتون از طریق مشاوره گسترده با ساکنان ما و جامعه گسترده تر از طریق مجموعه ای از کارگاه ها و رویدادهای مشاوره ایجاد شده است.

طرح پیشنهادی ما به تنظیمات آن و به محدودیت های سایت پاسخ مثبت می دهد. با قرار دادن ساختمان در جنوب سایت، ساختمان جدید ما نسبت به الان از املاک موجود در شمال دورتر خواهد شد، اکثر درختان بالغ موجود را حفظ خواهیم کرد، فضای بازتری ایجاد می کنیم و از ساخت و ساز خودداری می کنیم. بر فراز یک فاضلاب آب تیمز که از وسط سایت عبور می کند. طرح‌های ما همچنین به خوبی به تغییر ماهیت منطقه پاسخ می‌دهند، با طرح بزرگ Bollo Lane Regeneration و Acton Gardens Masterplan که هر دو در سایت‌های مجاور پیشرفت می‌کنند.

تمام خانه‌های یک و دو خوابه برای زنان مجرد خواهد بود که از طریق انجمنی که 100 سال پیش توسط رای‌دهندگان تأسیس شده است، در آنها نگهداری می‌شوند.

“در حالی که ما نگرانی برخی از ساکنان را در مورد قد تصدیق می کنیم، ما همچنین از تعداد نظرات مثبتی که از نیاز به مسکن اجتماعی و مقرون به صرفه تر برای زنان در منطقه استقبال می کنند، تشویق شده ایم.”

اما در بیانیه‌ای، تریسی داونی، مدیر اجرایی WPH به AJ گفت: «تهیه خانه‌های با کیفیت خوب و مقرون به صرفه‌تر برای زنان بسیار مهم است، به‌ویژه در این بحران هزینه‌های زندگی و انرژی.

املاک موجود در سایت کوچک، انرژی ناکارآمد، و نزدیک به پایان عمر ساخت خود هستند و گزینه مناسبی برای نوسازی وجود ندارد. خانه های جدید همگی دو جنبه خواهند بود و همچنین به طور قابل توجهی بزرگتر و کارآمدتر از املاک موجود در سایت خواهند بود.

ری باتچلور، یکی از اعضای هیئت مشورتی منطقه حفاظت شده پارک اکتون، در اعتراضی که به شورا ارسال شده، گفت: «ارتفاع این ساختمان بلند پیشنهادی خاص، در این مکان خاص، اثرات نامطلوب و قابل توجهی بر محیط زیست خواهد داشت.

فقط هفت نظر برای حمایت به مقامات محلی ارسال شده است.