ساکنان پس از پایان نقشه اصلی استودیو اگرت وست، چارترهای خود را نگه می دارند


توسعه دهنده Folgate Estates درخواست خود را برای مجوز برنامه ریزی کلی برای Murphy’s Yard در ماه مه پس گرفت. به گفته مدیر برنامه‌ریزی شورای کامدن، درخواست برای یک سایت صنعتی 6.2 هکتاری بین Gospel Oak و Kentish Town به طور قابل توجهی کمتر از انتظارات مقامات بود.

Folgate Estates، شرکت املاک خواهر پیمانکار J Murphy & Sons، که این سایت را برای 60 سال اشغال کرده است، پیشنهاد کرده بود ساختمان های موجود را تخریب کند تا راه را برای 750 تا 825 خانه به اضافه 40500 متر باز کند.2 واحدهای صنعتی 34500 متر2 دفاتر و تا 16000 متر2 فضای بهداشت و درمان

با این حال، طراحی استودیو اگرت وست برای این طرح، که شامل یک برج 19 طبقه بود، با مخالفت های قابل توجهی روبرو شد. روزنامه محلی، ژورنال جدید کمدن، گفت که بیش از 1500 ساکن در مورد ارتفاع آن ابراز نگرانی کرده اند.

انگلستان تاریخی، که در میان مخالفان قرار داشت، «نگرانی قابل توجهی در مورد تأثیر مضر پیشنهادات» داشت. در این بیانیه آمده است: «این توسعه بر دیدگاه‌های استراتژیک مرکز لندن از پارلمان هیل تأثیر می‌گذارد که از اهمیت زیادی برخوردار است».

پانل بررسی طراحی متوجه شد که برخی از بلوک‌های پیشنهادی «بزرگ‌تر»، با ارتفاع و جرم «بیش از حد» بودند.

دانیل پوپ، مدیر ارشد برنامه‌ریزی شورا، ماه گذشته به Folgate Estates نامه نوشت تا نگرانی‌های این مقام را تشریح کند و Folgate اکنون در برنامه‌های خود تجدید نظر خواهد کرد.

نگرانی‌ها عبارتند از: پیشنهاد مسکن «فقیر» که از هدف شورا برای 50 درصد خانه‌های مقرون‌به‌صرفه فاصله دارد. تعهد “ناکافی” به زیرساخت های اجتماعی با توجه به تعداد خانه های پیشنهادی. عدم تعهد به تأمین مالی «بهبودهای اساسی» برای بهبود دسترسی؛ و این واقعیت که این پیشنهادها “به اندازه کافی جاه طلبانه در مقابله با تغییرات آب و هوا یا انطباق با اثرات آن نبودند”.

پوپ گفت که “تعامل موفق تر و واقعی تر با گروه ها و ساکنان محلی برای رسیدن به یک طرح قابل قبول ضروری است”.

انجمن محله دارتموث پارک (DPNF) و سازندگان جامعه کامدن در اوایل این ماه دو چارتر را به عنوان اولین مرحله در تشریح آنچه که جامعه محلی دوست دارد از توسعه مجدد حیاط مورفی ببیند، برگزار کردند. این رویداد توسط مرکز مشارکت عمومی در دانشگاه کوئین مری لندن تامین مالی شد.

چهار گروه هر کدام به یک موضوع – طراحی، اضطراری آب و هوا، دسترسی و حمل و نقل، و مسکن و جامعه – پرداختند و 10 “پرسش کلیدی” خود از توسعه دهنده در آن زمینه های مختلف را خلاصه خواهند کرد. اینها بخشی از گزارشی است که پیش از رویداد بعدی در سپتامبر با توسعه دهنده، شورا و جامعه به اشتراک گذاشته می شود.

بن کاستل، برنامه‌ریز شهری، رهبر DPNF در برنامه‌ریزی و توسعه، گفت که جامعه می‌خواهد طرحی را ببیند که «بسیار بیشتر منعکس‌کننده رویکرد کم‌تراکم بالا و کم‌مرتبه‌ای باشد که کامدن به آن در مسکن اجتماعی شهرت جهانی دارد». او گفت که ساکنان از محدودیت‌های سایت – از جمله خطوط راه‌آهن مجاور و مناظر حفاظت‌شده – آگاه بودند، اما احساس نمی‌کردند که معماران رویکردهای مختلف را به‌طور جدی آزمایش کرده‌اند.

“مردم با توسعه مبارزه نمی کنند … آنها با طراحی می جنگند”

او گفت که اپوزیسیون موردی از نیمبییسم نیست، اما ساکنان می‌خواهند نوع «درست» مسکن و مقدار «درست» مسکن مقرون‌به‌صرفه را ببینند. او گفت: “مردم به خاطر توسعه با توسعه مبارزه نمی کنند.” آنها در حال مبارزه با طراحی هستند.

کاستل گفت که گروه‌های ساکنین خواستار جلسات طراحی مشترک بوده‌اند و احساس می‌کنند که مشاوره و مشارکت جامعه معنادار نبوده است. جامعه مشتاق است با یک معمار به صورت حرفه ای کار کند برای نشان دادن دید خود

کاستل گفت: “طرحی در این سایت وجود دارد که جامعه گسترده تر می تواند پشت سر بگذارد، اما ما در حال حاضر با آن فاصله داریم.”

دیوید وست، مدیر موسس استودیو اگرت وست، گفت: “ما رایزنی های قابل توجهی با جامعه انجام داده ایم که در بهار 2019 آغاز شد و در نتیجه جلسات زیادی و تحولات طراحی قابل توجهی انجام شد.”

«فرآیند درخواست ما را در بررسی تکرارهای متعدد رویکرد، تلاش برای ایجاد تعادل بین مختصات توسعه، محدودیت‌های سایت، الزامات سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی، ایجاد مشاغل و خانه‌ها، و هزینه‌های توسعه و همچنین آرمان‌های جامعه محلی مشاهده کرد.

“مشتری و تیم طراحی ما باید برنامه برداشته شده را به طور کامل بررسی کنند، با در نظر گرفتن بازخورد جامعه تا کنون و درک گزینه های ما قبل از اینکه همه ما بتوانیم گفتگوهای معنادار با همسایگان را از سر بگیریم.”

AJ برای اظهار نظر به گروه مورفی مراجعه کرده است.

در زمان پس گرفتن درخواست برنامه ریزی، Folgate Estates گفت که احساس می کند این بهترین راه برای رسیدگی به نگرانی های مطرح شده است. در بیانیه ای آمده است: «این به ما اجازه می دهد تا مشاوره های بیشتری را انجام دهیم و در برنامه های خود تجدید نظر کنیم.

ما همچنان متعهد به توسعه مجدد حیاط مورفی، بازگرداندن کل سایت به استفاده فعال و باز کردن آن برای عموم مردم هستیم.

ما بر این باور باقی می‌مانیم که حیاط مورفی بهترین فرصت و مکان برای کمک به رفع نیازهای مبرم شهر کنتی، انجیل اوک و جوامع گسترده‌تر از نظر مسکن مقرون‌به‌صرفه و خانه‌های جدید، فضای کاری و فرصت‌های شغلی، فضاهای اجتماعی جدید است. امکانات بهداشتی محلی و پیوندهای زیرساختی مهم.

“ما بخشی از یک شرکت خانوادگی هستیم که سابقه 60 ساله سرپرستی این سایت را دارد و ارتباطات محلی، دانش و تعهد لازم برای تجسم مجدد این مکان در راستای منافع جامعه را داریم. ما به کار با دیگر مالکان و ذینفعان، افسران و اعضای شورا ادامه خواهیم داد.

نمای کلی سایت:



منبع