سقف کناف چیست؟ انواع و قیمت آن-کناف آوگون

همچنین سازه سیستم کناف دیوار دیوار نیز شامل رانر و استاد است که متناسب با ضخامت دیوار استفاده میشود. به دلیل انعطاف‌پذیر بودن این نوع از سقف، امکان ایجاد طرح‌های هندسی مختلف فراهم خواهد شد. می‌توان اشکال ساخته شده توسط این سقف را با نورپردازی‌های زیبا ترکیب کرد تا جلوه‌گر هنر و معماری در سقف‌های کاذب باشند. در ادامه یک شبکه از پروفیل ها در ابعاد 60 سانتی متری در 60 سانتی متری ایجاد می شود که تایل ها درون آن قرار می گیرند.

گچبرگ کناف موجود در بازار ایران شامل شرکت کناف ایران ، باتیس ، کارا ، مشهد و شیراز است. برای دکور کناف بهتر است از محصولات کناف ایران استفاده شود زیرا انعطاف پذیری بیشتری دارد. اما برای کناف سقف فلت و دورباکس نورمخفی کناف میتوان از دیگر تولیدات گچبرگ نیز استفاده کرد. در تعیین قیمت کنافکاری عمده هزینه ها برای خرید سازه شامل سازه F47 و L25 و U36 میشود. همچنین در دیوار کناف خود ایستا عمده هزینه ها به دلیل خرید استاد و رانر 5 و 7 10 سانتیمتری است و گچبرگ تعیین کننده قیمت نیست. در حال حاضر کناف به عنوان یکی از برندهای پیشرفته در زمینه ساخت و سازهای خشک در دنیا شناخته شده است که با استقبال بالایی روبرو شده است.

تایل ها با استفاده از یک گیره تی شکل در جای خود محکم می شوند. البته برخی از تایل ها برای دسترسی به فضای پشت کناف، انجام تعمیرات زیرساخت و تاسیساتی که پشت تایل ها پنهان است، فیکس نمی شوند. کناف سقف سازه ای است که از آن برای تزیین سقف اماکن استفاده می شود و نصب آن جزء ساخت و ساز خشک به حساب می آید، به این معنی که برای نصب آن احتیاجی به استفاده از ملات نیست. سقف POP امروزی برای اتاق‌های بزرگ با دیوارهای سفید بسیار مناسب است.

بنابراین بهتر است شما از طرح کناف سقف جدید برای طراحی و تزیین سقف منزل خود استفاده کنید. از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین از آنجایی که این سقف از ویژگی ای به نام رنگ پذیری بهره می برد، شما می توانید به دیگر وسیله های خانه نیز نگاهی بیندازید و رنگ آمیزی را متناسب با آن رو به جلو ببرید. استفاده از گچبری های متنوع در زمان قدیم یکی از موارد بود که می توانست تزئینات و دکوراسیون نمای کلی خانه را دگرگون سازد.

اجرای تایل ها برای کناف سقف

و بصورت مداوم با ارائه طرح های باب سلیقه مخاطبین بروز رسانی میشود. که با توجه به نوع سلیقه ، محیط اجرا ، و نحوه اجرا متفاوت می باشد. این شبکه فلزی به وسیله سیم های به اصطلاح نامرئی به سقف متصل شده و به صورت شبکه ای مربع شکل در خواهد آمد. بعد از مشاهده چند عکس پایین، در بخش بعدی نیز پاسخ های مربوط به سازه و عایق بندی ارائه شده است. در تمام محیط های مسکونی، تجاری، اداری، درمانی قابل نصب و اجرا می باشد.

اکثر سقف های کاذب قابل باز کردن هستن و میشه نهایتا با یک مقدار پِرتی و ضرر، دوباره از اون ها در محل دیگه ای استفاده کرد. اما سقف های کاذب کناف یکپارچه به خاطر نوع اتصالات محکمی که زیرسازی و نصب اونها با دیوار و سقف اصلی ساختمان داره، غیر قابل استفاده ی مجدد در جای دیگه ای هستن. تازه باز کردن اون ها کلی هم خرابی برای ساختمان شما به بار میاره و شما مجبورین که کل سقف رو دوباره ترمیم کنین و در صورت نیاز از سقف کاذب جدیدی استفاده کنین.

  • این نوع سقف کاذب یا کناف دارای چند ویژگی برتر می باشد که آن را نسبت به انواع دیگر مزیت می بخشد.
  • گاهی افراد مجبور می‌شوند کل خانه را تمیز کنند که این امر ممکن است بار مالی اضافه‌ای را به آن‌ها تحمیل نماید.
  • این نوع بیشتر برای سقف هایی که از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند و یا تاسیسات بر روی سقف اصلی زیاد است بهتر قابل اجرا هستند.
  • این امکان وجود دارد که در کنار کناف کاری اتاق خواب از یک روش نورپردازی مناسب نیز استفاده کرده و نمایی جدید در اتاق خواب خود ایجاد نمایید.
  • اگر انتخاب نوع کناف با توجه به شرایط محیطی انجام شده باشه، پس از رنگ‌آمیزی (در برخی انواع کناف نیازی به رنگ آمیزی وجود نداره) نیاز به شرایط نگهداری خاصی نداره.
  • انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، مدیریت پیمان و اضافه بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران.

سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. اجرا سقف کناف پروژه های بزرگ از متراژ بالاتر از 1000 متر مربع به هر دو صورت اجرتی و با جنس طبق تعرفه و شابلون کناف ایران محاسبه میشود. همچنین طریقه پرداخت کارفرما با تائید صورت وضعیت توافق شده کارفرما و گروه ساختمانی سیمرغ و مطابق با قیمت درج شده در قرارداد و به صورت هفتگی یا ماهانه انجام میشود. همچنین هزینه اقامت بر عهده کارفرماست اما هزینه غذای اکیپ کنافکار به عهده گروه ساختمانی سیمرغ است. دیوار کناف در دو نوع دیوار جداکننده و دیوار پوششی ساخته میشود. دیوار جداکننده کناف دیوار دو لایه گچ برگ و دیوار پوششی دیوار با یک لایه گچ برگ است.

چون با مطالعه‌ی همین مطلب، شما نه تنها با الفبای کناف آشنا شدین بلکه نسبت به یسری ریزه‌کاری‌های اجرایی در سقف کاذب کناف هم آگاهی پیدا می‌کنین. بطور کلی به سقف‌های کاذبی که در اونها از پانل‌های گچی و غیرگچیِ پیش ساخته همراه با پروفیل‌های فولادی استفاده شده باشه، میگن سقف کاذب کناف. همچنین با توجه به قیمت بالای آکوآپنل کناف استفاده آن در منازل صرفه کناف سقف اقتصادی ندارد.

کمترین وبیشترین ارتفاع سقف کناف چقدراست؟

سقف کناف چیست؟ انواع و قیمت آن-کناف آوگون در گذشته سرویس بهداشتی از اهمیت کمی برخوردار بود و نسبت به تزئینات آن بی توجهی می شد. اما امروزه محیطی که برای سرویس بهداشتی در نظر گرفته می شود، بسیار مورد توجه است. استفاده از طراحی های سقف کاذب و جذاب با مدل های گوناگون، تاثیر بسزایی در نمای ظاهری بخشی از خانه شما که سرویس بهداشتی است به ارمغان می آورد.